Ik weet het niet.. maar hij heeft ook maar MBO en ik weet niet of hij ook geestelijk in staat is om jarenlang te werken om dat bedrag af te betalen. Wie weet heeft hij meer schulden... ik ga ze op dit tijdstip niet bellen... morgen maar eens bellen als ze hopelijk meer weten en hij niet weer met de noorderzon vertrekt.quote:Op zondag 1 november 2009 02:21 schreef maess het volgende:
Dit zal hij nimmer van zijn leven ooit terugbetaald krijgen.
Tis 3 Ton, in een mensen leven is dat niet zo gek veel.
Kut voor ( en door ) hem dat ie schulden heeft, maar hij krijgt het heus wel afbetaald.
Ja. Je ouders zijn nu niet meer financieel aansprakelijk voor hem.quote:
Als 'ie minderjarig is, zijn de ouders ook niet persé aansprakelijk, overigens.quote:Op zondag 1 november 2009 02:21 schreef TimMer1981 het volgende:
Voor zover ik weet, mits hij meerderjarig is, zijn je ouders hier niet aansprakelijk voor. Aan de andere kant is het volgens mij ook niet mogelijk voor een minderjarige om drie ton schuld te creëeren.
Jawel, want dan hoeven je ouders zich iig geen zorgen te maken over het spaargeld voor hun oude dag.quote:
Ja, deze leeftijd betekent dat je ouders niets te vrezen hebben. Het spaargeld blijft van hen. Hij is zelf verantwoordelijk voor zijn eigen gebreken.quote:
Yep schuldsanering mits hij meerderjarig is.quote:Op zondag 1 november 2009 02:19 schreef Xebrozius het volgende:
Geen idee hoe oud je broer is, maar na een bepaalde leeftijd komen ze toch echt het geld bij hem halen en niet bij familie.
Schuldsanering een idee? Drie jaar lang aflossen (mits alle schuldeisers akkoord gaan) en hij begint weer met een schone lei. Laat hem eens langsgaan bij een Stadbank/Kredietbank.
http://www.wsnp.rvr.org/quote:Op zondag 1 november 2009 02:28 schreef F04 het volgende:
Ik weet nog niet eens of hij failliet verklaard is... dat moet morgen blijken... maar wat is die schuldsanering dan? Wordt alles kwijtgescholden of moet hij jaren aan de bak?
3 jaar droog brood eten en al je post die opengemaakt wordt en een bewindvoeder die alles beheerd.quote:Op zondag 1 november 2009 02:28 schreef F04 het volgende:
Ik weet nog niet eens of hij failliet verklaard is ofzo... dat moet morgen blijken als ik ga bellen... maar wat is die schuldsanering dan? Wordt alles kwijtgescholden of moet hij jaren aan de bak?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |