Doe je goed, ik zat te twijfelen tussen twee vragen en jij geeft het antwoord op de vraag die ik nièt gesteld heb.quote:Op zondag 1 november 2009 12:44 schreef banaantjeEE het volgende:
ceres?
Nee, de Oortwolk bevindt zich nog veel verder weg. De oortwolk zou zich op eenderde van de afstand tussen de zon en Proxima Centauri moeten bevinden op ruim 50.000 AU, het gebied dat ik zoek begint zo'n beetje achter Neptunus en sterkt zich uit van 30 tot 55 AU vanaf de zon.quote:Op zondag 1 november 2009 12:45 schreef qonmann het volgende:
van Oort
Die zoek ik inderdaadquote:Op zondag 1 november 2009 12:47 schreef PhysicsRules het volgende:
Kuipersgordel
Juistquote:
yepquote:Op zondag 1 november 2009 13:12 schreef De_Hertog het volgende:
Museum/galerij/iets waar schilderijen hangen
Ik was aan het zappen..en zag een mooi zonnig vakantiueoordquote:Op zondag 1 november 2009 13:21 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Euh, dat is fout
Wat bedoelde je precies?
Ik ben meer een armchair-traveller, is er een documentaire over een uithoek van de wereld, dan kijk ik.quote:Op zondag 1 november 2009 13:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ah op die manier. Ik wil altijd op reis, vandaar
Belle van Zuylen eigenlijk, maar vooruit, aangezien de rest toch al af te leiden is aan haar voornaamquote:Op zondag 1 november 2009 13:32 schreef qonmann het volgende:
Zuylen ?
te eenvoudig dus, voor jou dan..quote:Op zondag 1 november 2009 13:51 schreef De_Hertog het volgende:
De prinses op de erwt?
je bent toch van de stripsquote:
Het Franse karakter komt in verschillende boeken en films voor, de Japanse kleinzoon is begonnen als manga en ook hier zijn verschillende films en tv-series op gebaseerd.quote:Op zondag 1 november 2009 14:06 schreef banaantjeEE het volgende:
Het gaat toch over een film of niet?
Bijvoorbeeld.quote:Op zondag 1 november 2009 14:25 schreef GimmeGore het volgende:
Spirited Away
quote:
En dat vonden de Fransen niet leuk..quote:Op zondag 1 november 2009 14:55 schreef PhysicsRules het volgende:
Versailles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |