God bewaar mequote:Op zondag 1 november 2009 01:30 schreef iPat het volgende:
Je had de albumcover in de OP moeten zetten
Dankjewel Dutchie!!!!!!!quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:47 schreef dutchie88 het volgende:Je kunt nu van alle nummers van het album naar de previews luisteren.
![]()
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B002VDR0TS/ref=sr_1_album_8_rd?ie=UTF8&child=B002VDWZ3E&qid=1257255567&sr=1-8
Ik denk niet dat jullie teleurgesteld gaan zijn. Wat een heerlijke muziek.En heel anders dan FYE.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:50 schreef Cee het volgende:
Het levert trouwens 32 nieuwe followers op, zoiets.
Whataya Want From Me vind ik behoorlijk tegenvallen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:57 schreef NoNickOne het volgende:
De volledige versie van Whataya Want From Me!
En de volledige versie van Masterplan die ik overigens niet bij de album lijst had zien staan?
Meningen graag!![]()
Ja, dit dus. Op de Kris Allen cd na.quote:Op zondag 15 november 2009 00:29 schreef Cee het volgende:
Ik heb hem nooit echt als Rock artiest gezien. Als je kijkt naar waar hij steeds mee op de proppen komt op z'n twitter (hij gooit er af en toe een link op naar een clip van een bevriend artiest of Lady GaGa) en da's altijd van dat soort electro-pop muziek. De ene keer goed, de andere keer eh...minder.![]()
Zijn stem leent zich natuurlijk prima voor rocky nummers en daarom zong hij die vaak in Idol, ook merendeels omdat dit vaker paste in het thema-plaatje dan de kant die hij uiteindelijk op gaat.
Eerste albums van Idols zijn altijd een resultaat van snelle productie en weinig bewegingsruimte.
Ik hoop op een paar mooie akkoestische versies van de wat wildere nummers te horen, in de nabije toekomst. Who knows.
Heb trouwens een mailtje binnengekregen vandaag dat de cd van Kris Allen is geshipped. En nu duurt het nog 7 tot 10 dagen voor hij binnen is.
Ben ik het wel mee eens ja. Beetje geforceerd op zoek naar een "epic" geluid. Maar aan de andere kant had de single wel wat meer productie kunnen gebruiken. Ik luister er amper nog naar, zo saai. Whataya Want From Me vind ik veel beter. En wat we gehoord hebben van Sleepwalker klinkt echt fantastisch.quote:Op maandag 16 november 2009 15:03 schreef iPat het volgende:
Op basis na het volledig beluisteren van Kris' cd en Adam's singles en snippets, kan ik zeggen dat de cd van Kris Allen wat meer spontaner en 'straight from the heart' overkomt, en dat die van Adam naar mijn mening overgeproduceerd is. Het is dan ook pop/glamrock/electro/dance, maar op basis van de snippets komt het te geforceerd en te gelikt over (laten we hier even een gitaarsolo'tje plakken, hier even wat synths erbij, en strijkorkesten niet vergeten natuurlijk). Less is more zeg ik maar. Nummers als Sleepwalker en Broken Open zijn dan wel weer goed.
De cd van Kris is lekker simpel. Standaard zang, gitaar, bas en drums, helemaal niks mis mee. Beste nummers zijn Let It Rain en I Need To Know.
Twee nummers van gehoord, en het is niet echt bepaald hoogstaand. Ik heb Adam nog nooit zo laag horen zingen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:41 schreef NoNickOne het volgende:
Heeft iemand trouwens het andere album van Adam al gechecked?
Het album heet "Take One" en is 10 November uitgekomen. Tevens ook op internet te vinden!
Ik heb het net op YouTube gekeken, hoewel de kwaliteit nogal schokkerig was, dus volgens mij heb ik een en ander gemist. Ik was namelijk niet zo geschokt ofzo. Ja,. over de zang wel, ernstig geschokt zelfs, want dat klonk niet als Adam Lambert, die normaal gesproken fenomenaal zingt!quote:Op maandag 23 november 2009 07:33 schreef Cee het volgende:
...Maar jammer genoeg is 'men' te druk bezig met het feit dat het te sexual en disgusting etc. was en wordt het optreden daarom neergesabeld.
Als ze het dan toch gaan neersabelen, begin dan eerst met de zang die echt niet goed was, het gehaaste, het geluid. Teleurstellend.Oh ja en hij zoent met een kerel aan het eind. Maar dat vond ik bij lange na niet het meest schokkende aan het optreden. Het is zeg maar net zo schokkend als Britney Spears die een heel concert volplaybackt. Je verwacht het van haar (maar ze schijnt er keer op keer mee weg te kunnen komen).
quote:God what a mess....I cannot believe we have sunk to this level of terrible no-talented garbage in the entertainment world. A sure sign that the Jewish formulaic pop-singer shit is DEAD. By the way, this no talented excuse for humanity is a Jew.....they control entertainment...a la disasterous results.
Precies! Ik kan het wel waarderen dat ie zo ver gaat.. Van de zang weet ik toch wel dat het goed zit. Lekker shockeren dat Amerika Adam!quote:Op maandag 23 november 2009 19:11 schreef dutchie88 het volgende:
De zang was niet geweldig, maar wat een lekkere show!Ik vond het erg entertaining.
![]()
Hij heeft aangegeven vanavond bij Letterman een ander nummer te zingen waarbij hij een heel andere kant van zichzelf laat zien. Dan zal de nadruk wel weer op zijn stem liggen, dus ik zou me niet teveel zorgen maken.
Precies!!! Dat stelletje conservatieve homofoben mag stevig aangepakt worden hoor.quote:Op maandag 23 november 2009 19:28 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Precies! Ik kan het wel waarderen dat ie zo ver gaat.. Van de zang weet ik toch wel dat het goed zit. Lekker shockeren dat Amerika Adam!
Misschien is dit juist wel waar Adam op uit was. En hoort dit mij zijn plan om de wereld te veroveren!quote:Op maandag 23 november 2009 20:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Precies!!! Dat stelletje conservatieve homofoben mag stevig aangepakt worden hoor.
Kust Britney met Madonna, en alle kerels vinden het supergeil, kust Adam met een van de zangers dan is het een schande. Hoe hypocriet kun je zijn!!
Wat ik wel erg vind zijn de ronduit racistische opmerkingen die bij de commentaren staan, net zoals ik die hierboven ergens heb gequote, daar kan ik echt onpasselijk van worden.
In Europa zou hij in ieder geval een stuk minder controverse oproepen.
Ik denk dat hij ontzettend geniet van alle geschokte reacties.quote:Op maandag 23 november 2009 23:01 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Misschien is dit juist wel waar Adam op uit was. En hoort dit mij zijn plan om de wereld te veroveren!
Zo ver zal het niet gaan denk ik.quote:Op maandag 23 november 2009 23:25 schreef iPat het volgende:
Het zou me niet eens verbazen dat hij zover gaat, dat er een aanslag op hem gepleegd wordt.
Ik hoop het niet, maar hij heeft behoorlijk wat mensen(homofoben) op de teentjes getrapt.quote:Op maandag 23 november 2009 23:33 schreef dutchie88 het volgende:
[..]
Zo ver zal het niet gaan denk ik.![]()
Het is jammer dat zijn zang niet goed was ja, maar toch zijn veel media lovend over gisteravond. Hij heeft zich toch mooi in de spotlight weten te werken. En hij heeft nu nog zat kansen om te bewijzen dat hij een geniale zanger is.
Ik ben vooral benieuwd hoe het buitenland op hem gaat reageren en dan met name Engeland.
Gelukkig kon hij wel bij de Early Show terecht.quote:Op woensdag 25 november 2009 07:27 schreef Cee het volgende:
Vandaag zou Adam te gast zijn bij GMA (Good Morning America), op ABC, waar hij in een speciaal mini-concert wat nummers ten gehore zou brengen.
Dat is gisteren door ABC afgelast vanwege de 'controverse', bang dat een gelijkend optreden 's ochtends vroeg zou worden uitgevoerd.
ABC can suck my balls.
quote:Op woensdag 25 november 2009 15:46 schreef dutchie88 het volgende:
[..]
Gelukkig kon hij wel bij de Early Show terecht.![]()
interview:
Bekijk deze YouTube-video
Ik geloof dat dit kanaal alle optredens van Adam tijdens AI heeft:quote:Op maandag 30 november 2009 16:50 schreef dollce het volgende:
toch maar even een postje plaatsen hier,
ben adam gaan volgen doordat ik dit topic vaak voorbij zag komen,
maar nu ben ik een beetje adam-verslaafd geworden![]()
![]()
maar meestal volg ik AI wel redelijk, alleen dit seizoen dus net niet,
weet iemand of er toevallig een link is of een youtube-account van iemand,
waar je de show nog een keer kan kijken?
haha ja iddquote:Op maandag 30 november 2009 17:21 schreef dutchie88 het volgende:
[..]
Ik geloof dat dit kanaal alle optredens van Adam tijdens AI heeft:
http://www.youtube.com/user/SarcaCynicWitticist#p/u
En wat grappig zeg, dat je dankzij dit topic fan bent geworden. Doen we toch nog wat goed.
quote:Op maandag 30 november 2009 22:03 schreef Cee het volgende:
Cool, dollce!
Welkom bij de Adam club. Beetje vreemd, maar wel lekker.
Ik wacht nog steeds op de CD. Ga hem nog steeds pas helemaal luisteren wanneer ik het lelijke kreng zelf in handen heb. Volhardend he.
Ghehe, ik ook, mocht ik hem toevallig krijgen met kerst. Ik voelde de noodzaak niet meer om hem zelf meteen aan te schaffen enzo.quote:Op maandag 30 november 2009 22:03 schreef Cee het volgende:
Cool, dollce!
Welkom bij de Adam club. Beetje vreemd, maar wel lekker.
Ik wacht nog steeds op de CD. Ga hem nog steeds pas helemaal luisteren wanneer ik het lelijke kreng zelf in handen heb. Volhardend he.
I know, I know...quote:Op maandag 30 november 2009 22:40 schreef dutchie88 het volgende:
[..]
Zit je nog te wachten?! Ik had hem toch maar via bol.com besteld en ik kreeg hem vorige week dinsdag binnen.
![]()
True, terwijl ze waarschijnlijk iets van 6x zoveel meer kijkers trekken als ze hem gewoon wel laten optreden. Amerikanen...quote:Op donderdag 3 december 2009 19:24 schreef dutchie88 het volgende:
ABC, het netwerk dat Adam's optreden bij Good Morning America annuleerde na zijn optreden bij de AMA's, heeft nu ook zijn optredens bij Jimmy Kimmel Live en Dick Clark’s New Years Rockin’ Eve geschrapt.![]()
Wat een ongelooflijk bekrompen volk kan het toch zijn.
Susan Boyle.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:05 schreef iPat het volgende:
[..]
True, terwijl ze waarschijnlijk iets van 6x zoveel meer kijkers trekken als ze hem gewoon wel laten optreden. Amerikanen...
Het album is trouwens als 3e geeindigd met aantal verkopen deze week, 198.000 stuks als het goed is. Hiermee heeft hij Rihanna en Lady Gaga verslagen. Susan Boyle had 701.000
quote:Op donderdag 3 december 2009 20:12 schreef dutchie88 het volgende:
[..]
Susan Boyle.Ik begrijp die hype nog steeds niet. Maar nette cijfers voor Adam hoor.
![]()
Hij zei trouwens net in een interview dat ze volgend jaar zijn album internationaal gaan promoten.
quote:Op donderdag 3 december 2009 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]Ik dacht eerst "shit, volgend jaar,..." en realiseerde me daarna dat volgend jaar al over 4 weken is.
Oh my, inderdaad wel superbekrompen.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:24 schreef dutchie88 het volgende:
ABC, het netwerk dat Adam's optreden bij Good Morning America annuleerde na zijn optreden bij de AMA's, heeft nu ook zijn optredens bij Jimmy Kimmel Live en Dick Clark’s New Years Rockin’ Eve geschrapt.![]()
Wat een ongelooflijk bekrompen volk kan het toch zijn.
hm jammer dat het die wordt, dat vind ik ook 1 van de minderequote:Op vrijdag 4 december 2009 20:01 schreef dutchie88 het volgende:
Hopelijk heb je hem nog voor zijn volgende CD uitkomt.![]()
'Whata Ya Want From Me' is trouwens inderdaad de nieuwe single. Hij gaat er ook een clip voor opnemen.
Ik heb zo'n hekel aan dat nummer.
quote:Wow eminem mentioned me in a song?! I must be doin something right!? Even if he used the f word.... Whtev
Daar zou ik dan dus mooi voor bedankt hebben als ik Adam wasquote:Op maandag 7 december 2009 09:16 schreef bibian het volgende:
ABC heeft waarschijnlijk meer klachten gehad van het feit dat ie gecanceled voor 2 programma's dan dat ze klachten hadden gekregen voor zijn AMA optreden want hij mag nu bij ABC's The View komen optreden a.s donderdag.
Maar ze zijn nog steeds bang want het word van te voren opgenomen zodat ze eventuele vunzigheid er op tijd uit kunnen knippen![]()
quote:Adam Lambert has lined up yet another television appearance, but this time he'll be returning to the network that gave him his start — and in primetime.
The singer will return to FOX for the first time since the "American Idol" finale, appearing on the season finale of "So You Think You Can Dance" on December 16.
VIEW THE PHOTOS: Keepin' It Real With TV's Hottest Reality Stars!
FOX announced the news on Monday. Adam will perform "Whataya Want From Me" on the program.
And the singer has several other television appearances on the horizon. On Friday, ABC and Adam both confirmed he would perform on "The View" in the coming days
quote:Op maandag 7 december 2009 20:15 schreef dollce het volgende:
hij gaat optreden bij de finale van sytycd!!![]()
[..]
tja dat is minder ja, alhoewel ik hem nu ,ik hem wat meer geluisterd heb, ik het nummer wel beter vind worden.quote:Op maandag 7 december 2009 20:39 schreef dutchie88 het volgende:
[..]
![]()
Wel jammer dat het weer dat rotnummer is.Ik wil Music Again of Fever.
Sorry, ik moest lachen..quote:
CD-WOW of niet? Ik rende vandaag ook heel hoopvol naar de brievenbus maar exact hetzelfde verhaal.. Hoop heel erg op morgen!quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 22:33 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
CD-WOW of niet? Ik rende vandaag ook heel hoopvol naar de brievenbus maar exact hetzelfde verhaal.. Hoop heel erg op morgen!
Laat me raden, vandaag weer geen cd.quote:Op maandag 7 december 2009 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Terwijl die van Kris toch binnen een week na release in de bus lag.
Ik bedoel, ik hoef er geen strikje om of zo, lieve mensen van cd wow! Doe maar gewoon in een doosje en stuur maar op die hap.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:47 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Laat me raden, vandaag weer geen cd.
Heb ik ook gehad. Heb poeslieve mails en haatmails gestuurd, maar na een maand of twee stuurden ze me pas opnieuw cd's toe.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Nein.
Ik wacht nog 1 dag en dan ga ik cdwow mailen dat ze niet zo wow zijn.
mooi de hoes heeft dezelfde kleur als je kerstballenquote:Op donderdag 10 december 2009 20:07 schreef Cee het volgende:
The Eagle Has Lambert, eh, Landed!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:40 schreef NoNickOne het volgende:
Vandaag eindelijk de cd binnen gekregen! Wat een supervet hoesje!
It's a Christmas Miracle!quote:Op donderdag 10 december 2009 20:07 schreef Cee het volgende:
The Eagle Has Lambert, eh, Landed!
[ afbeelding ]
hoop het ook, doe maar fever.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:54 schreef dutchie88 het volgende:
[..]
[..]
It's a Christmas Miracle!![]()
En, wat vinden jullie ervan?
Adam was trouwens bij de View vandaag. Leuk interview en zijn optreden was heel goed, maar weer dat stomme pokkenummer.![]()
Ik hoop dat hij met een andere single Europa ingaat.
quote:Op zondag 13 december 2009 19:51 schreef Cee het volgende:
Zo, inmiddels het album een aantal keer beluisterd, vanochtend in de sportschool calorieėn op verbrand en ik kom tot de conclusie dat ik het een ZEER aangenaam debuut vind, er zit eigenlijk geeneen draak tussen, een paar middelmaatjes en een stel nummers die ik zo op de nederlandse ether zou zwengelen met wat goede promotie erachteraan en een lichte overtuiging dat het dan nog eens hits zouden kunnen worden ook.
Zelfs Whatdya Want From Me? vind ik nu leuk!
Mijn favorieten zijn momenteel toch wel 'Music Again' en 'If I had you'.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 13 december 2009 19:58 schreef wonderer het volgende:
Het is een leuke plaat ja, maar is het echt een GLambert plaat?
Zo heb ik hem leren kennen en ben ik hem gaan waarderen. Ik had wel het idee dat hij daar meer de vrijheid had om te doen wat hij echt wilde dan met die CD.quote:Op zondag 13 december 2009 21:11 schreef Cee het volgende:
Maar is het AI geluid dan het Lambert-geluid? AI is nog een groter keurslijf dan het album dus wat dat betreft heb ik het idee dat het album meer GLambert is dan dat hij bij AI was.
Jij ook al.quote:Op zondag 13 december 2009 21:42 schreef Cee het volgende:
Trouwens wel grappig, op NL3 vandaag een reportage van BNN over het Burning Man festival, ik moest steeds aan Adam denken.
Ik heb The View nog niet gekeken.quote:Op zondag 13 december 2009 22:08 schreef wonderer het volgende:
Ik volg hem op twitter, da's het enigeJullie kijken ook al die shows enzo.
Tof!quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:19 schreef dollce het volgende:
in de nieuwe veronica-gids staat een stukje over hem.
Gaat over wie het gaan maken in 2010
Och, wat zal ik zeggen... Kwestie van smaak. Zo vond ik ik het betreffende nummer door Muse erg teleurstellend, tot meneer Lambert er zijn stembanden opzette...quote:Op woensdag 23 december 2009 15:12 schreef Assassin92 het volgende:
Hoe erg kun je dat nummer van Muse eh, verneuken? Echt, teleurstellend. Ik denk maar niet dat ik aan de rest van de plaat ga beginnen, aangezien Soaked juist als van de beste van het album wordt gezien...
ach het waren maar 10 regels ofzo, maar het begin is erquote:
Nou, 21 regels om precies te zijn hahaha...quote:Op woensdag 23 december 2009 19:54 schreef dollce het volgende:
[..]
ach het waren maar 10 regels ofzo, maar het begin is er
zie al die huisvrouwtjes uit hun dak gaanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:20 schreef Cee het volgende:
If I Had You
bij Oprah. Toch wel m'n favoriete nummer op het album tot nu toe.
Echt klote dat het promoten binnen de VS zo'n monsterklus is, zolang hij daar nog geen stevige voet aan de grond heeft in sales verwacht ik hem niet heel snel de grote oversteek naar Europa te maken.
Tenzij hij hard faalt in de VS en het buitenland zijn 'last resort' wordt, maar ik wens hem dat niet toe.
ok tnx is dat ook weer duidelijkquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:15 schreef bibian het volgende:
The Sectret is een boek die gaat over de kracht van het universum. Ik vind het wel een interessant boek.
Maar Adam zeg er inderdaad fantastisch uit bij Oprha.
Vorig jaar stond het hele album van David Archuleta in de afspeellijst.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:41 schreef iPat het volgende:
Moest mijn ma ophalen van Schiphol vandaag, en ik vroeg of ze de magazines uit het vliegtuig (waarin staat welke films er gedraaid worden en welke nummers er worden afgespeeld tijdens de vlucht) mee kon nemen. Hoe grappig/weird is het dan dat het nummer FYE gewoon een nummer is in een van de afspeellijsten
nou ik vind het wel een leuke vraag hoor!quote:Op maandag 22 februari 2010 21:08 schreef Cee het volgende:
We zijn afwachtende, in spanning.
Waarop, weet ik niet. Adam is zijn rondes aan het maken langs de amerikaanse media voor zijn nieuwe single en binnenkort maakt hij de oversteek naar Groot Brittanniė! Ook gaat in Duitsland zijn cd uitkomen dus wie weet, misschien horen we hem ergens dit jaar ook door de nederlandschen ether schallen.
Een tijdje geleden was er een chat voor leden een fangroep/site van Adam waar ik wel eens post. Je mocht vantevoren vragen inzenden en ik heb twee uur lang m'n hersens uit de kop zitten peinzen over een interessante vraag maar ik zou de slechtste journalist ooit zijn want ik kwam maar niet op een idee.
Tot overmaat van ramp besloot ik dan maar te vragen of ie ooit verliefd is geweest op een tekenfilmfiguur en natuurlijk werd die vraag gesteld aan 'm.Maar hij lachte er wel om.
![]()
Video van de chat is hier te vinden.
Hoorde hem van de week ook al, ja! Haha.. ik helemaal blij, verder wist niemand wie het was.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:22 schreef dollce het volgende:
adam was vandaag op radio 538 met whataya want from me
Echt?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:22 schreef dollce het volgende:
adam was vandaag op radio 538 met whataya want from me
haha ja ik en mn collega zaten ook helemaal vanquote:Op maandag 1 maart 2010 15:48 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hoorde hem van de week ook al, ja! Haha.. ik helemaal blij, verder wist niemand wie het was.
Weheh. Hij twitterde al dat ie in Austrailia was aangekomenquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:25 schreef Cee het volgende:
Ik zit de uitslag van SYTYCD Australia te kijken (is een paar uur geleden daar uitgezonden), kondigt de presentatrice aan dat Adam deze uitzending komt optreden!![]()
oeh leuk!quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:25 schreef Cee het volgende:
Ik zit de uitslag van SYTYCD Australia te kijken (is een paar uur geleden daar uitgezonden), kondigt de presentatrice aan dat Adam deze uitzending komt optreden!![]()
Dat was bij de American Music Awards maar clips daarvan worden als een malle van youtube af gehaald vanwege rechten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:58 schreef Rechterbal het volgende:
Weet iemand waar je dat controversieel concert kunt vinden waar Glambert zich een aantal tvshows mee door de nieuws heeft geboort?
ik wilde het net zeggenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:26 schreef Cee het volgende:
JONGENS HIJ IS DE 3FM MEGAHIT VOLGENDE WEEK
WTF WTF.![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:30 schreef dollce het volgende:
is adam trouwens al getwitterd dat die deze week de megahit is/heeft?
Je hebt een retweet van Lambert?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:01 schreef Cee het volgende:
Ik zou zeggen, probeer het maar. Ik twitterde het meer in m'n dolle enthousiasme dan dat ik echt denk dat hij het tussen al die andere meuk die hij iedere minuut binnen krijgt, leest, laat staan erop reageert.
Maar die domme Hallopeen-retweet van vorig jaar heeft me onnodig hoopvol gemaakt op een herhaling.
Was alweer een tijd geleden (zie eind vorige topic).quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:40 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Je hebt een retweet van Lambert?
Ja, dat was wel lachen. Maar blijkbaar heeft ie oog voor de rare vragen van jou hahahahaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:01 schreef Cee het volgende:
Ik zou zeggen, probeer het maar. Ik twitterde het meer in m'n dolle enthousiasme dan dat ik echt denk dat hij het tussen al die andere meuk die hij iedere minuut binnen krijgt, leest, laat staan erop reageert.
Maar die domme Hallopeen-retweet van vorig jaar heeft me onnodig hoopvol gemaakt op een herhaling.
als we het nou allemaal gaan proberen, gaat die misschien wel even een tussenstop maken van groot-brittanie naar duitsland, of gaat die van duitsland naar engeland?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:01 schreef Cee het volgende:
Wat een idee!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:32 schreef dollce het volgende:
[..]
MIsschien kunnen we hem gelijk overhalen om ook een fok-account te nemen zodat die ook kan posten hier
In April live-optreden hier. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:29 schreef Cee het volgende:
Binnenkort komt ie naar Londen. We kunnen hem bijna ruiken, jongens.
Waar is ElizabethR trouwens gebleven?
Wat, hier, HIER als in hier in Nederland?quote:Op zondag 21 maart 2010 15:27 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
In April live-optreden hier. Ben benieuwd
quote:Op maandag 22 maart 2010 14:45 schreef bibian het volgende:
Op 2 na hoogste nieuwe binnenkomer, da's niet verkeerd!
Ik weet wel dat ie op 1 staat in de tipparade en dus volgende week in de top 40 terecht komt. Hopelijk daar wel als hoogste nieuwe binnenkomer!
Niet getreurd dames en heren. Sony is bezig om onze grote held naar NL te halen in mei![]()
Meer weet ik nog niet maar hou het in de gaten zou ik zeggen!
Nu word ik weer nerveus. Zal je net hebben dat ie een optreden geeft waar ik wegens werk o.i.d. niet naar toe kan. [/onbenullige stress]quote:Op maandag 22 maart 2010 14:45 schreef bibian het volgende:
Niet getreurd dames en heren. Sony is bezig om onze grote held naar NL te halen in mei![]()
Meer weet ik nog niet maar hou het in de gaten zou ik zeggen!
oh dat valt wel mee.quote:
Reden genoeg om 'm nog een keer te kopen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:22 schreef chansadres het volgende:
23 april komt hier een special edition versie uit van For Your Entertainment met een nieuwe hoes en andere tracklist:
en terecht!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:52 schreef Cee het volgende:
Deze week stuwt meneer Lambert weer vrolijk door, van 26 naar 8 (!!!!) in de Mega Top 50!
Top 10 hit!
ik hoop het, zal wel leuk zijnquote:Op maandag 29 maart 2010 14:20 schreef bibian het volgende:
Hhhhmmmm......hadden ze dus toch een foutje gemaakt![]()
Nou ja, van 26 naar 8![]()
Wat denken jullie?? Word dit een nummer 1 hit?? Of gaat ie dat net niet halen?
Ik denk van wel, maar ja, ik ben niet objectief![]()
En in de top 40 komt ie volgende week absoluut in de top 10.
volgens mij heeft of pokerface of just dance wel op 1 gestaan.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:19 schreef Cee het volgende:
Ik denk het ook niet. Zelfs GaGa heeft nog nooit een nummer 1 gehad (voor zover ik weet). Sowieso snap ik weinig van al die verschillende hitlijsten die we tegenwoordig hebben. Volgens mij is de Mega Top 50, die op 3fm wordt gedraaid, ook gebaseerd op airplay. En de Dutch Charts top 40 op downloads en verkoop.
Ooh daar heb ik er ook meerdere van gezien maar dan van Engeland. Allemaal op de foto, armpje van Adam op hun schouderquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:53 schreef Cee het volgende:
Doe maar Pokerface.
Oh ik mag niet kiezen?Ach ja, ik weet het niet precies. Ik heb me net jaloers zitten maken door een youtube filmpje te kijken van een stel duitse meiden die sehr gemütlich met Adam op de foto aan het gaan zijn en uitgebreid posters, cd's en de hele meuk laat signeren.
Da's een fase.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:51 schreef zeebeschuit het volgende:
Oh ik zie al dat hij dezelfde debiele vrouwelijke fans als Justin Bieber/ Tokio Hotel achter zich aan krijgt.
haha ja ik las dat hier vandaar:pquote:Op donderdag 8 april 2010 19:18 schreef bibian het volgende:
Er waren plannen om hem in mei naar NL te laten komen Dollce maar hij heeft zo'n druk schema dat ik niet weet of dat nog gaat gebeuren. Heb er helaas nog niets over gehoord![]()
Ik wacht het allemaal maar rustig af.....alhoewel....rustig!!
quote:Op maandag 12 april 2010 19:11 schreef bibian het volgende:
Ik hoop dat ik je nu heel blij ga maken Dollce en alle anderen![]()
Lees en huiver!!!!!!!!!!!!!!!
TUESDAY 27th APRIL DEPART UK
Destination: LHR to catch BA flight # tbc to Amsterdam.
Wat bedoel je hier nou allemaal mee?quote:Op maandag 12 april 2010 19:18 schreef wonderer het volgende:
Lol. Hij was ook al in Duitsland toch?
Hij komt om 7:05 aan of om 11:45. Weet alleen niet wat BA betekent want British Airways vliegt niet van LAX naar AMS.
okee, even lezen...
9:20, 10:45, 14:10, 15:30, 18:15, 20:15, 22:10 dus
quote:Op maandag 12 april 2010 19:11 schreef bibian het volgende:
Ik hoop dat ik je nu heel blij ga maken Dollce en alle anderen![]()
Lees en huiver!!!!!!!!!!!!!!!
TUESDAY 27th APRIL DEPART UK
Destination: LHR to catch BA flight # tbc to Amsterdam.
Nee hoor, hij is er niet alleen om over te stappen. Niels Hoogland van radio 538 heeft mij een bevestiging gegeven dat hij echt komt. Hij weet alleen nog niet of hij naar de radio komt of dat ze in A'dam iets gaan opnemen.quote:Op maandag 12 april 2010 20:23 schreef Cee het volgende:
't Zal denk ik een flitsbezoek zijn langs radiostations en zo.
Of het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij moet overstappen op een andere vlucht naar de VS of zo.Vorige maand was Kris in Brussel om die reden.
Potverdikkie ik krijg de kriebels.
Waar woon jij Dollce?quote:
ik in utrecht, dus dat is nog te doenquote:Op maandag 12 april 2010 21:37 schreef bibian het volgende:
[..]
Waar woon jij Dollce?
Ik woon helemaal in Zeeland. Je weet wel, dat gat daar aan het andere eind van Nederland![]()
oh houd ons op de hoogte!!quote:Op maandag 12 april 2010 22:46 schreef bibian het volgende:
Oh da's inderdaad niet zo ver.
Pfoee..nou ik ga er heen, als ik er ten minste achter kom waar hij heen gaat. Morgen even wat telefoontjes plegen want ik moet en zal hem in het echt ontmoeten. Nu kan het nog, nu er nog geen hordes fans om hem heen dartelen.![]()
Dat wist je toch wel?quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:46 schreef bibian het volgende:
Heb jij hem al een keer gezien??? Waar, wanneer?
Je zou bijna denken dat 't echt een vrouw isquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat wist je toch wel?Bij de American Idols tour vorig jaar.
Had ik dit plaatje nog geschoten achteraf.
[ afbeelding ]
Da's Adam die zodoet.
Dan hebben de mensen geluk die 'm willen ontmoeten. Mediapark is gewoon toegankelijk en er is geen enkele beveiliging oid en maar 1 ingangquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:16 schreef Cee het volgende:
Heeft iemand net 3fm gehoord? Over 2 weken komt ie bij Michiel Veenstra live zingen!![]()
Ik ben nu al zenuwachtig aan het doen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:37 schreef NoNickOne het volgende:
Michiel @ Twitter:
Okee. Adem in adem uit. Ik ga volgende week bekend maken hoe je erbij kan zijn als Adam Lambert te gast is in @metmichiel. #3FM
haha ja ik ook, krijg helemaal de kriebels hierquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben nu al zenuwachtig aan het doen.
MetMichiel, begint om 7 uur 's avonds, zou ik kunnen redden als ik op tijd vertrek van werk.
Als ik binnen mag natuurlijk.
Lees gewoon eerst eens rustig wat hierboven staat en wacht dat af druktemakertje.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:15 schreef bibian het volgende:
Zooo mailtje gestuurd en vanaf nu maar 's avonds naar de radio luisteren hahaha...
Ik hoor van Niels Hoogland van 538 ook niks dus stap ik per direct over naar de concurrent![]()
Oh maar dat heb ik gedaan hoor. Daarom ga ik ook naar 3fm luisteren.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:25 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Lees gewoon eerst eens rustig wat hierboven staat en wacht dat af druktemakertje.
Yah, rightquote:Op woensdag 14 april 2010 16:39 schreef bibian het volgende:
[..]
als ik hem eenmaal ontmoet ben ik de kalmheid zelfe![]()
Ok, dat weet ik echt niet meer, da's alweer zooo lang geledenquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat wist je toch wel?Bij de American Idols tour vorig jaar.
Had ik dit plaatje nog geschoten achteraf.
[ afbeelding ]
Da's Adam die zodoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |