In April live-optreden hier. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:29 schreef Cee het volgende:
Binnenkort komt ie naar Londen. We kunnen hem bijna ruiken, jongens.
Waar is ElizabethR trouwens gebleven?
Wat, hier, HIER als in hier in Nederland?quote:Op zondag 21 maart 2010 15:27 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
In April live-optreden hier. Ben benieuwd
quote:Op maandag 22 maart 2010 14:45 schreef bibian het volgende:
Op 2 na hoogste nieuwe binnenkomer, da's niet verkeerd!
Ik weet wel dat ie op 1 staat in de tipparade en dus volgende week in de top 40 terecht komt. Hopelijk daar wel als hoogste nieuwe binnenkomer!
Niet getreurd dames en heren. Sony is bezig om onze grote held naar NL te halen in mei![]()
Meer weet ik nog niet maar hou het in de gaten zou ik zeggen!
Nu word ik weer nerveus. Zal je net hebben dat ie een optreden geeft waar ik wegens werk o.i.d. niet naar toe kan. [/onbenullige stress]quote:Op maandag 22 maart 2010 14:45 schreef bibian het volgende:
Niet getreurd dames en heren. Sony is bezig om onze grote held naar NL te halen in mei![]()
Meer weet ik nog niet maar hou het in de gaten zou ik zeggen!
oh dat valt wel mee.quote:
Reden genoeg om 'm nog een keer te kopen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:22 schreef chansadres het volgende:
23 april komt hier een special edition versie uit van For Your Entertainment met een nieuwe hoes en andere tracklist:
en terecht!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:52 schreef Cee het volgende:
Deze week stuwt meneer Lambert weer vrolijk door, van 26 naar 8 (!!!!) in de Mega Top 50!
Top 10 hit!
ik hoop het, zal wel leuk zijnquote:Op maandag 29 maart 2010 14:20 schreef bibian het volgende:
Hhhhmmmm......hadden ze dus toch een foutje gemaakt![]()
Nou ja, van 26 naar 8![]()
Wat denken jullie?? Word dit een nummer 1 hit?? Of gaat ie dat net niet halen?
Ik denk van wel, maar ja, ik ben niet objectief![]()
En in de top 40 komt ie volgende week absoluut in de top 10.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |