swampi?quote:Op zondag 1 november 2009 00:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Godver zit ik hier met een halve swampi weet zeker dat ik em net nog had
Houd jij je kankerbekquote:Op zondag 1 november 2009 00:45 schreef Boy_R het volgende:
Rot op.
R.o.t. o.p. m.e.t. j.e. k.u.t.t.o.p.i.c.s.
quote:Op zondag 1 november 2009 00:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Godver zit ik hier met een halve swampi weet zeker dat ik em net nog had
Hij is nog steeds wel chil heb nieuwe aansteker gepaktquote:
Asians for the winquote:Op zondag 1 november 2009 00:47 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Shoarmarol. Als je opsteekt is het lekkerder.
[ afbeelding ]
quote:
Waarom ben jij niet chickies aan et playen in de swetserquote:Op zondag 1 november 2009 00:47 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Shoarmarol. Als je opsteekt is het lekkerder.
[ afbeelding ]
Ik pis in je grafbek, dus als ik je was, zou ik in de vuilverbrandingsoven lekker je aansteker zoeken.quote:
Jequote:Op zondag 1 november 2009 00:49 schreef Boy_R het volgende:
[..]
Ik pis in je grafbek, dus als ik je was, zou ik in de vuilverbrandingsoven lekker je aansteker zoeken.
Die is zo goed dat ik hem niet snap.quote:Op zondag 1 november 2009 00:49 schreef Boy_R het volgende:
[..]
Ik pis in je grafbek, dus als ik je was, zou ik in de vuilverbrandingsoven lekker je aansteker zoeken.
Daar is hij al lang verbrand jonguh, denk jij Géhkquote:Op zondag 1 november 2009 00:49 schreef Boy_R het volgende:
[..]
Ik ben myn aansteker kwytquote:
dude seriouslyquote:Op zondag 1 november 2009 00:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Je![]()
En ga niet doen of je kan spitten
Als je plast ga jij zitten![]()
Ik ben focking baas
en ik lus kaas
Hou mu tegeh jongeuhhquote:Op zondag 1 november 2009 00:50 schreef RitseB het volgende:
[..]
Daar is hij al lang verbrand jonguh, denk jij Géhk
quote:
quote:
Ik ben een eckte kaaskopquote:
Zeg jij nu maar niks jochie, je kínderen zullen zelfs nog gepest worden door rappers orden vanwege jouw wereldvreemde rap.quote:Op zondag 1 november 2009 00:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
En ga niet doen of je kan spitten
Als je plast ga jij zitten![]()
Ik ben focking baas
en ik lus kaas
Haters mogen hatenquote:
Is goed jonguhh, beetje zonde om op zaterdag avond je aansteker in een verbrandings oven zoeken.quote:
Je zegt ik ben niet lijpquote:Op zondag 1 november 2009 00:52 schreef Boy_R het volgende:
[..]
Zeg jij nu maar niks jochie, je kínderen zullen zelfs nog gepest worden door rappers orden vanwege jouw wereldvreemde rap.
Je mag morgen wel die van mij lenenquote:Op zondag 1 november 2009 00:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Haters mogen haten
zij gaan et toch niet maken
ik pis je in je bek
dude ik ben gek
Vind ik ookquote:Op zondag 1 november 2009 00:53 schreef RitseB het volgende:
[..]
Is goed jonguhh, beetje zonde om op zaterdag avond je aansteker in een verbrandings oven zoeken.
Bij mij werd et ook niet gerespecteerdquote:
quote:
Ik heb al een nieuwe gepakt maar toch bedanktquote:Op zondag 1 november 2009 00:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je mag morgen wel die van mij lenen
Vanwaar deze constateringquote:Op zondag 1 november 2009 00:54 schreef Genius-F het volgende:
Waarom zing Beyonce altijd van: "To the left, to the left"?
Because niggers have no rights
*Checkt fobo*.quote:Op zondag 1 november 2009 00:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Je zegt ik ben niet lijp
maar ik zet je in de zeik
je hoofd is zo gaar
zelfs je zusje komt niet klaar
quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 00:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Haters mogen haten
zij gaan et toch niet maken
ik pis je in je bek
dude ik ben gek
Hij heeft het over de Arenaquote:Op zondag 1 november 2009 00:50 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Die is zo goed dat ik hem niet snap.
Een hollandse groene jongenquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 00:56 schreef Boy_R het volgende:
[..]
*Checkt fobo*.
1 tip; het is in jouw geval niet zo handig om iemand anders op zijn/haar uiterlijk aan te spreken.
Als ik je fotoboek uitprint om dartpijltjes op te gooien, dan krult het papier al op door je meurende stank.
Is echt waar het enige dat ik kan bedenken wat hij bedoeldquote:Op zondag 1 november 2009 00:58 schreef Genius-F het volgende:
[..]
En dat moet doorgaan als vuilverbranding?
Indquote:
Je doet stoer maar je zegt niksquote:
Vraag eens of dat mij wat interesseert.quote:Op zondag 1 november 2009 00:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Een hollandse groene jongen![]()
De eckte eckte fokkers hebben wel een foto van me gezien
alsof ik energie ga verspillen aan jou!quote:Op zondag 1 november 2009 01:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ind![]()
![]()
[..]
Je doet stoer maar je zegt niks
Terwijl ik je x op x diss
Dus ga lekker fappen
voordat ik je echt ga klappen
En jij hebt ook geen fobo dus wat lul jijquote:Op zondag 1 november 2009 01:00 schreef Boy_R het volgende:
[..]
Vraag eens of dat mij wat interesseert.
Interesseert het je?quote:Op zondag 1 november 2009 01:00 schreef Boy_R het volgende:
[..]
Vraag eens of dat mij wat interesseert.
Ik had et niet tegen jou dus wat kom jij doenquote:Op zondag 1 november 2009 01:01 schreef Skeletor het volgende:
[..]
alsof ik energie ga verspillen aan jou!
Ik vind smileys plaatsen al teveel moeite
Ik ga jou rectaal uitwonen, daarbij gebruik ik je baby als condoom.quote:Op zondag 1 november 2009 01:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
En jij hebt ook geen fobo dus wat lul jij
Je kan niks doen tegen mij
Ik neuk je in je kontje
en ik kom klaar in je mondje
Kijk wie je quote sukkelquote:Op zondag 1 november 2009 01:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik had et niet tegen jou dus wat kom jij doen
je lijkt net een oude schoen
je bent mn tijd niet waard
en je hebt een lelijke baard
Waar kom jij eigelijk ineens vandaan??quote:Op zondag 1 november 2009 01:04 schreef Boy_R het volgende:
[..]
Doe dan jezelf en de wereld een plezier en ga met je elektronische penispomp in bad, voordat een verdwaalde spermacel in het met chloroform bedwelmd vrouwfiguur voor nageslacht zorgt.
Ik drink nooit Breezers.quote:Op zondag 1 november 2009 00:56 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Zeg dat na een paar breezers nog maar eens !
Dat flowt voor geen soepquote:Op zondag 1 november 2009 01:04 schreef Boy_R het volgende:
[..]
Doe dan jezelf en de wereld een plezier en ga met je elektronische penispomp in bad, voordat een verdwaalde spermacel in het met chloroform bedwelmd vrouwfiguur voor nageslacht zorgt.
Smiliesquote:Op zondag 1 november 2009 01:06 schreef Acinonyx het volgende:
smileys smileys groot en klein,
gebruikt worden vinden zij oh zo fijn
een huilie hier een pukie daar
emo.gif komt er bijna van klaar
Zo praat je niet over je moeder.quote:Op zondag 1 november 2009 01:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Waar kom jij eigelijk ineens vandaan??
Is er ergens weer een deur open gegaan waar kanker uit is ontsnapt?
Smilieeeesquote:
Vergeleken met mij praat je toch eerder zoveel poep dat je haast in de strontvliegen stikt, knul.quote:Op zondag 1 november 2009 01:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Dat flowt voor geen soep
Ik kom hard en blijf aan
jij klinkt als poep
dus je kan niet eens in mn schuduw staan
Oehhh goede terugkomer menquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 01:09 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Godverdomme, wat ben jij een kankeruser.
quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 01:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oehhh goede terugkomer men
Maar had het niet over mijn moeder maar gewoon over jou, dus gezwel waar kom jij ineens vandaan??
Active Topics.quote:Op zondag 1 november 2009 01:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Oehhh goede terugkomer men
Maar had het niet over mijn moeder maar gewoon over jou, dus gezwel waar kom jij ineens vandaan??
kankerhomoquote:Op zondag 1 november 2009 01:09 schreef Boy_R het volgende:
[..]
Vergeleken met mij praat je toch eerder zoveel poep dat je haast in de strontvliegen stikt, knul.
Waar komen joden toch vandaanquote:
Is dat alles?quote:Op zondag 1 november 2009 01:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
kankerhomo
Israel hier ver vandaanquote:Op zondag 1 november 2009 01:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Waar komen joden toch vandaan![]()
Okee van wie ben jij een kankerkloon??quote:
Kankerkloon? Volgens mij zie je mij voor iemand anders aan.quote:Op zondag 1 november 2009 01:13 schreef stevenmac26 het volgende:
Okee van wie ben jij een kankerkloon??
Stoer manquote:Op zondag 1 november 2009 00:45 schreef Boy_R het volgende:
Rot op.
Je denkt je bent stoerquote:
Ik mis nog de verbale incontinentie van BuffaloSoldier.quote:Op zondag 1 november 2009 01:13 schreef Brainfish het volgende:
Appel, naakt, olifant, periodieke onthouding, ventilator, aambei, paaldansen, stoplicht, deurpost, kelder.
Ik dacht: "Laat ik maar eens wat woorden opsommen". Dan heb ik net zoveel nuttigs verteld als wat anderen in 4(!) pagina's hebben moeten doen.
en jij met je kutkloontjesquote:Op zondag 1 november 2009 00:45 schreef Boy_R het volgende:
Rot op.
Kijk boven jequote:Op zondag 1 november 2009 01:16 schreef Boy_R het volgende:
[..]
Ik mis nog de verbale incontinentie van BuffaloSoldier.
Je mag gerust woorden toevoegen hoor. Ben benieuwd wat voor woordenlijst wij dan hebben aan het einde van dit topic.quote:Op zondag 1 november 2009 01:16 schreef Boy_R het volgende:
[..]
Ik mis nog de verbale incontinentie van BuffaloSoldier.
Zo is ze niet. Immers, van haar mocht ik de hele nacht nog doorgaan.quote:Op zondag 1 november 2009 01:24 schreef drumstickNL het volgende:
Moet je nu toch echt naar bed van je moeder?
Je mocht de hele nacht van Buffalo zijn moeder internetten??quote:Op zondag 1 november 2009 01:25 schreef Boy_R het volgende:
[..]
Zo is ze niet. Immers, van haar mocht ik de hele nacht nog doorgaan.
VAN WIE BEN JIJ EEN KLOON?quote:Op zondag 1 november 2009 01:25 schreef Boy_R het volgende:
[..]
Zo is ze niet. Immers, van haar mocht ik de hele nacht nog doorgaan.
Ik zou de naam waarschijnlijk toch niet herkennen. Next.quote:Op zondag 1 november 2009 01:30 schreef Boy_R het volgende:
In dit geval zou ik zeggen: van je moeder.
Maar da's weer zo voorspelbaar..
van mij dus terug naar mijn andere accountquote:Op zondag 1 november 2009 01:34 schreef drumstickNL het volgende:
De echte vraag is: Van wie ben ik een kloon?
Als ik het zeg is het niet interessant meer, hé.quote:Op zondag 1 november 2009 01:34 schreef Quir het volgende:
Het is in ieder geval een stuk interessanter. Van wie ben jij een kloon?
noes Quir, i am your father.quote:Op zondag 1 november 2009 01:52 schreef Quir het volgende:
Ved. Welterusten.
father is dus niet met een vquote:
quote:
Inmiddels bijgedraaid, en ga je mij nu zelfs stalken?quote:Op zondag 1 november 2009 01:32 schreef Tassiepassie het volgende:
ik geef t op, ga niet meer op je reageren![]()
Oki, ik draag je wel naar onze bed.quote:Op zondag 1 november 2009 01:58 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik ga slapen is toch niks meer aan hier![]()
noes!! gelukkig heb je nog donzinequote:Op zondag 1 november 2009 01:59 schreef donzine het volgende:
Ik leende net mijn aansteker uit aan iemand, pakt een een of andere gek de aansteker uit zijn hand, en gooit hem in het water....
Ik ben Iers dus ik dacht alleen aan Fatherquote:Op zondag 1 november 2009 01:59 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
vader wel, welkom in nederland maat
Oh je had het tegen mij?quote:
Gare user ben jij, jij fantaseert over het zoeken van een aansteker met pis in je bek en schijnbaar is er iets mis met de vochtigheidsgraad van je woning.quote:Op zondag 1 november 2009 00:56 schreef Boy_R het volgende:
[..]
*Checkt fobo*.
1 tip; het is in jouw geval niet zo handig om iemand anders op zijn/haar uiterlijk aan te spreken.
Als ik je fotoboek uitprint om dartpijltjes op te gooien, dan krult het papier al op door je meurende stank.
Right...quote:Op zondag 1 november 2009 01:04 schreef Boy_R het volgende:
[..]
Ik ga jou rectaal uitwonen, daarbij gebruik ik je baby als condoom.
En je doet vervolgens jezelf en de wereld een groot plezier als je elektronische penispomp in bad gaat, voordat een verdwaalde spermacel in het met chloroform bedwelmd vrouwfiguur voor nageslacht zorgt.
Die van mij was hetquote:
En ze is nog hoer ook schijnt hetquote:
Nu verneuk je de grap waarin hij met gebrekkig nederlands uit kwam leggen dat hij mijn moeder bedoelde maar incapabel was dat duidelijk te makenquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 15:20 schreef fs180 het volgende:
[..]
Nu verneuk je de grap waarin hij met gebrekkig nederlands uit kwam leggen dat hij mijn moeder bedoelde maar incapabel was dat duidelijk te maken
quote:Op zondag 1 november 2009 15:18 schreef remlof het volgende:
Boy_R, kloon van gebande, weg.
Ja hij lag ook onder et bankje waar ik op zatquote:Op zondag 1 november 2009 14:39 schreef jefokkingmoeder het volgende:
als je je aansteker kwijt bent moet je altijd éérst onder je kont kijken
(ik zit er meestal op)
en anders tussen de kussens van de bank, op de grond, in je broekzak, in de hand van iemand die naast je zit, in de asbak, onder de kat, onder een tijdschrift, in de zak van het vest wat je net uit hebt gedaan...
enzo
quote:Op zondag 1 november 2009 16:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja hij lag ook onder et bankje waar ik op zat![]()
![]()
Maar et was donker dus kon em niet vinden![]()
Wat een wedstrijd was et trouwens vanmiddag![]()
quote:Op zondag 1 november 2009 00:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Morgen uurtje of 10 lekker richting Amsterdam met een biertje en heerlijke voetbalmiddag hebben met je vrienden en de kakkerlakke uitlachen na de 5-1.
Heb er nu al zin in
Ik las et al jaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |