swampi?quote:Op zondag 1 november 2009 00:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Godver zit ik hier met een halve swampi weet zeker dat ik em net nog had
Houd jij je kankerbekquote:Op zondag 1 november 2009 00:45 schreef Boy_R het volgende:
Rot op.
R.o.t. o.p. m.e.t. j.e. k.u.t.t.o.p.i.c.s.
quote:Op zondag 1 november 2009 00:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Godver zit ik hier met een halve swampi weet zeker dat ik em net nog had
Hij is nog steeds wel chil heb nieuwe aansteker gepaktquote:
Asians for the winquote:Op zondag 1 november 2009 00:47 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Shoarmarol. Als je opsteekt is het lekkerder.
[ afbeelding ]
quote:
Waarom ben jij niet chickies aan et playen in de swetserquote:Op zondag 1 november 2009 00:47 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Shoarmarol. Als je opsteekt is het lekkerder.
[ afbeelding ]
Ik pis in je grafbek, dus als ik je was, zou ik in de vuilverbrandingsoven lekker je aansteker zoeken.quote:
Jequote:Op zondag 1 november 2009 00:49 schreef Boy_R het volgende:
[..]
Ik pis in je grafbek, dus als ik je was, zou ik in de vuilverbrandingsoven lekker je aansteker zoeken.
Die is zo goed dat ik hem niet snap.quote:Op zondag 1 november 2009 00:49 schreef Boy_R het volgende:
[..]
Ik pis in je grafbek, dus als ik je was, zou ik in de vuilverbrandingsoven lekker je aansteker zoeken.
Daar is hij al lang verbrand jonguh, denk jij Géhkquote:Op zondag 1 november 2009 00:49 schreef Boy_R het volgende:
[..]
Ik ben myn aansteker kwytquote:
dude seriouslyquote:Op zondag 1 november 2009 00:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Je![]()
En ga niet doen of je kan spitten
Als je plast ga jij zitten![]()
Ik ben focking baas
en ik lus kaas
Hou mu tegeh jongeuhhquote:Op zondag 1 november 2009 00:50 schreef RitseB het volgende:
[..]
Daar is hij al lang verbrand jonguh, denk jij Géhk
quote:
quote:
Ik ben een eckte kaaskopquote:
Zeg jij nu maar niks jochie, je kínderen zullen zelfs nog gepest worden door rappers orden vanwege jouw wereldvreemde rap.quote:Op zondag 1 november 2009 00:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
En ga niet doen of je kan spitten
Als je plast ga jij zitten![]()
Ik ben focking baas
en ik lus kaas
Haters mogen hatenquote:
Is goed jonguhh, beetje zonde om op zaterdag avond je aansteker in een verbrandings oven zoeken.quote:
Je zegt ik ben niet lijpquote:Op zondag 1 november 2009 00:52 schreef Boy_R het volgende:
[..]
Zeg jij nu maar niks jochie, je kínderen zullen zelfs nog gepest worden door rappers orden vanwege jouw wereldvreemde rap.
Je mag morgen wel die van mij lenenquote:Op zondag 1 november 2009 00:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Haters mogen haten
zij gaan et toch niet maken
ik pis je in je bek
dude ik ben gek
Vind ik ookquote:Op zondag 1 november 2009 00:53 schreef RitseB het volgende:
[..]
Is goed jonguhh, beetje zonde om op zaterdag avond je aansteker in een verbrandings oven zoeken.
Bij mij werd et ook niet gerespecteerdquote:
quote:
Ik heb al een nieuwe gepakt maar toch bedanktquote:Op zondag 1 november 2009 00:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je mag morgen wel die van mij lenen
Vanwaar deze constateringquote:Op zondag 1 november 2009 00:54 schreef Genius-F het volgende:
Waarom zing Beyonce altijd van: "To the left, to the left"?
Because niggers have no rights
*Checkt fobo*.quote:Op zondag 1 november 2009 00:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Je zegt ik ben niet lijp
maar ik zet je in de zeik
je hoofd is zo gaar
zelfs je zusje komt niet klaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |