Als het al bijna je meisje is, heb je toch geen openingszin meer nodig?quote:Op zondag 1 november 2009 16:09 schreef Sony100 het volgende:
Wat kan ik gebruiken als openings zin bij een meisje die bijna mn liefje is?
"Hoi"quote:Op zondag 1 november 2009 16:09 schreef Sony100 het volgende:
Vraag of je jouw variabele factor tussen haar haakjes mag stoppen.quote:Op zondag 1 november 2009 16:09 schreef Sony100 het volgende:
Jij hebt een opening, en ik heb zin.quote:Op zondag 1 november 2009 16:09 schreef Sony100 het volgende:
Had ik al gezien jaquote:
Nee, dat niet inderdaadquote:Op zondag 1 november 2009 16:14 schreef VASND het volgende:
[..]
Jij hebt een opening, en ik heb zin.
Faalt nooit. (voor de omstanders).
Ah, vandaar dat hij niet werktquote:Op zondag 1 november 2009 16:14 schreef Sony100 het volgende:
Normaal gebruik ik:
Ik ben archeoloog, mag ik jou grot verkennen
Jij bent echt de grootste faal die ik hier ooit heb gezienquote:Op zondag 1 november 2009 16:14 schreef Sony100 het volgende:
Normaal gebruik ik:
Ik ben archeoloog, mag ik jou grot verkennen
Waarom heb je dan een openingszin nodig als je al een date hebtquote:
Hoi, alles goed?quote:Op zondag 1 november 2009 16:17 schreef Sony100 het volgende:
Weet ik niet, ik begin met hoi, dan zeg ik alles goed, dan gaat zei ongeveer hetzelfde zeggen, en dan ga ik me intreseren in haardie werkt wel altijd, maar dat is geen openingszin
Kan hij in jouw grot archeoloog spelen.quote:Op zondag 1 november 2009 16:19 schreef Sony100 het volgende:
Wat is terecht, en waarom wil je mn woonplaats weten
Sjoerd, ik ben niet zo wanhopig als jij, ik houd het gewoon op damesquote:Op zondag 1 november 2009 16:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kan hij in jouw grot archeoloog spelen.
![]()
![]()
Omdat je in sommige plaatsen uberhaubt niet met openingszinnen aan moet komenquote:Op zondag 1 november 2009 16:19 schreef Sony100 het volgende:
Wat is terecht, en waarom wil je mn woonplaats weten
Ik ben nog niet zo wanhopig dat ik kerels uitkies andersquote:Op zondag 1 november 2009 16:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Sjoerd, ik ben niet zo wanhopig als jij, ik houd het gewoon op dames
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |