quote:
quote:
Pwnt!quote:Op zondag 1 november 2009 00:12 schreef Siniti het volgende:
In voordat iemand suggereert dat ik aambeien heb.
quote:
Ik denk dat het de mexicaanse griep is. Ik kan het mis hebben.quote:Op zondag 1 november 2009 00:15 schreef IHVK het volgende:
Valt me nog mee dat een bepaalde ziekte niet is genoemd.
Inderdaad, een topic van mij is nog nooit zo hard gegaan.quote:Op zondag 1 november 2009 00:18 schreef Gordijn het volgende:
Dit is een onderwerp waar we allemaal veel ervaring mee hebben.
Zo blijkt.
He, maar kan je nog wel zitten?quote:Op zondag 1 november 2009 00:19 schreef Siniti het volgende:
[..]
Inderdaad, een topic van mij is nog nooit zo hard gegaan.
http://www.fancy.nl/bbpress/topic.php?id=40269&pagequote:Ehm, dit is echt een gek verhaal, jullie zullen het wel raar vinden, maar ik hoop dat jullie weten wat het is, wat ik moet doen, of misschien toch iemand die hetzelfde heeft gehad?
Ik heb een bult aan mijn kontgat. Ik heb het idee dat het iets is dat binnenin moet zitten maar er nu gewoon uithangt ofzo :s maar ik had het, toen weer niet, nu weer wel. Misschien heeft het iets met strings dragen te maken? Schaam me echt :$ X
Maar ik houd van mijn stringsquote:Op zondag 1 november 2009 00:23 schreef Skeletor het volgende:
Ga gewoon op zoek naar lotgenoten![]()
[..]
http://www.fancy.nl/bbpress/topic.php?id=40269&page
Vooral bij het string gedeelte moest ik lachen.quote:Op zondag 1 november 2009 00:23 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Topics in KLB moeten ruim genomen wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
Dat lukt inderdaad nog wel! Maar ik heb recentelijk uit betrouwbare bron vernomen dat dit misschien de oorzaak kan zijn geweest...quote:Op zondag 1 november 2009 00:24 schreef Renesite het volgende:
TS, kan jij je strings nog wel gewoon dragen?
quote:Op zondag 1 november 2009 00:23 schreef Skeletor het volgende:
[..]
quote:Misschien een liesbreuk? Dan komen je darmen zo'n beetje uitpuilen.
Je hebt me doorquote:Op zondag 1 november 2009 00:16 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik zie wat jij hier tracht te suggereren en het bevalt mij totaal niet jongeman!
Fijngebilde komkommer.quote:Op zondag 1 november 2009 00:26 schreef Vetklep het volgende:
Je bent vergeten om de komkommer uit je kontgat te halen.
Kont kankerquote:Op zondag 1 november 2009 00:15 schreef IHVK het volgende:
Valt me nog mee dat een bepaalde ziekte niet is genoemd.
Een strontkontverklontjequote:Op zondag 1 november 2009 00:26 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik denk een stuk opgedroogd strontkruimel.
Maar dit ding is totaal niet hard.quote:Op zondag 1 november 2009 00:27 schreef FL_Freak het volgende:
Dat is een steenpuist. Goed schoonhouden want je wilt niet dat zoiets gaat infecteren.
dat wou ik net zeggenquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 00:28 schreef Acinonyx het volgende:
je hebt kanker aan je kontgat
quote:
Verdamme. Zeker net een rotte peer met zon lekker luchtje aan.quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 00:31 schreef CantFazeMe het volgende:
Of...TS is net anaal ontmaagd door een kabouter.
Of...TS is net anaal ontmaagd door een kabouter.
Dat ding lijkt me wel lekker nuquote:Op zondag 1 november 2009 00:37 schreef S.Seagal het volgende:
Ik ben bang dat er niks anders op zit dan dit altijd met je meedragen.![]()
[ afbeelding ]
quote:
Tears for Fears, fuck yeah. Al gaat 't bij jou, gezien je ondertitel, om Gary Jules.quote:Op zondag 1 november 2009 00:46 schreef TimMer1981 het volgende:
Wee degene die roept "Pics or it didn't happen"...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I approve this message
quote:Op zondag 1 november 2009 00:59 schreef Skeletor het volgende:
[..]Godverdomme die van mij voelt gelukkig niet zo groot aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 1 november 2009 00:59 schreef Skeletor het volgende:
[..]gatverdammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu kan ik niet meer slapen
![]()
Ik moest ook eerst ff kijken wat nou precies de anus wasquote:Op zondag 1 november 2009 01:05 schreef Siniti het volgende:
[..]
Godverdomme die van mij voelt gelukkig niet zo groot aan
Hier dan een makkelijker plaatje speciaal voor jouquote:Op zondag 1 november 2009 01:07 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Ik moest ook eerst ff kijken wat nou precies de anus was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 november 2009 01:14 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Hier dan een makkelijker plaatje speciaal voor jou
Dat is een navel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 november 2009 01:14 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Hier dan een makkelijker plaatje speciaal voor jou
Ik hoopte eigenlijk op een echte mannenanus incl. bobbeltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I approve this message
ik WIL dat gewoon echt niet googlen, sorryquote:Op zondag 1 november 2009 01:18 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk op een echte mannenanus incl. bobbeltje
Toe nou...quote:Op zondag 1 november 2009 01:19 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik WIL dat gewoon echt niet googlen, sorry
quote:Op zondag 1 november 2009 01:22 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Toe nou...Heb eens wat over voor je mede-Fok!er
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 november 2009 01:24 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
potver ik doe het ook nog he....
Oh crap, ik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zit er nou ook pus bij? Of is dat gewoon een glinstering
I approve this message
What the fuck, man.quote:Op zondag 1 november 2009 01:28 schreef Xebrozius het volgende:
Ziet het er zo uit:
[ afbeelding ]
Want dan zou ik toch even naar de dokter gaan
MY EYES!!!!!!!!!!!!!!! Waar is je spoiler tag!!!quote:Op zondag 1 november 2009 01:28 schreef Xebrozius het volgende:
Ziet het er zo uit:
[ afbeelding ]
Der was 1 woord voor het maar die ben ik vergeten.quote:Op zondag 1 november 2009 01:30 schreef Skeletor het volgende:
[..]
MY EYES!!!!!!!!!!!!!!! Waar is je spoiler tag!!!![]()
![]()
Wat zien we eigenlijk precies ?
Prolapse?quote:Op zondag 1 november 2009 01:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
Der was 1 woord voor het maar die ben ik vergeten.
goatse?quote:Op zondag 1 november 2009 01:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
Der was 1 woord voor het maar die ben ik vergeten.
De geboorte van een kind uit een anus. Dat ik dat nog mee mag maken zeg.quote:Op zondag 1 november 2009 01:28 schreef Xebrozius het volgende:
Ziet het er zo uit:
...
gast kom opquote:Op zondag 1 november 2009 01:28 schreef Xebrozius het volgende:
Ziet het er zo uit:
[ afbeelding ]
zolang wens ik er niet naar te kijkenquote:Op zondag 1 november 2009 01:38 schreef Brainfish het volgende:
Wie tekent er een gezichtje op/in/naast?
Boh, dat wou ik gaan zeggenquote:Op zondag 1 november 2009 00:12 schreef Siniti het volgende:
In voordat iemand suggereert dat ik aambeien heb.
Het internet is overal hetzelfde.quote:Op zondag 1 november 2009 01:40 schreef omg-rmc het volgende:
Lol, nu alleen nog wachten op foto's van dat wijf nadat ze een champagne fles in haar bruine zeester had gepropt, of die fag met dat glas. Het lijkt fucking 4chan wel hier
Dudequote:Op zondag 1 november 2009 01:28 schreef Xebrozius het volgende:
Ziet het er zo uit:
[ afbeelding ]
Ts krijgt een staart...tis zover!quote:Op zondag 1 november 2009 00:12 schreef Siniti het volgende:
doet pijn als ik op bepaalde manier zit en ik weet niet wat het is
Dragonball all over again.quote:Op zondag 1 november 2009 01:44 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ts krijgt een staart...tis zover!
Rotzak, nu zit er speeksel op mijn scherm.quote:Op zondag 1 november 2009 01:45 schreef Siniti het volgende:
[..]
Echt fenomenaal. Ik heb mijzelf overtroffen.
Meer om Donnie Darko en de betekenis ervan.quote:Op zondag 1 november 2009 00:47 schreef Quir het volgende:
[..]
Tears for Fears, fuck yeah. Al gaat 't bij jou, gezien je ondertitel, om Gary Jules.
Everybody wants to rule the world.quote:Op zondag 1 november 2009 01:47 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Meer om Donnie Darko en de betekenis ervan.
Maar Tears for Fears:
Shout:
Nieuwe pagina, nie- waag het niet.quote:
Nieuwe pagina?quote:
Ja, die gast is gewoon in het ziekenhuis geopereerd.quote:
Hihi. Hij kan alleen nog maar vocht spuiten.quote:
iedereen hier weet trouwens dat dit nep is he?quote:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zegt dat woord niet meerquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 02:34 schreef Apekoek het volgende:
1 maal longcatje dan maar?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of 2 keer natuurlijk.
OMFG dude, los van het feit dat het TOTALLY gay is, hoe the fuck kan zoiets en WTFquote:
En ken praktisch alle zieke shit uit mijn hoofd. Moest bij deze even googlen op belly dildo en prestoquote:Op zondag 1 november 2009 03:09 schreef omg-rmc het volgende:
[..]
OMFG dude, los van het feit dat het TOTALLY gay is, hoe the fuck kan zoiets en WTF
vraag 2 is, hoe vind je dat filmpje. Kijk mijn plaatje kwam ik op encyclopedia dramatica tegenIk weet niet wie zich meer moet schamen, alhoewel, nee dat ben jij toch wel.
WTF
dat is nog erger dan 1 guy 1 jarquote:
Ik ben nu op zoek naar neusmadenquote:Op zondag 1 november 2009 03:12 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Godver is dit topic nog steeds on?
ken het ff minder
We waarderen de moeite, maar misschien is het beter als je even gaat chillen ofzo, pak een biertje, even ontspannenquote:
Wat denk je wat ik aan het doen ben? Wiskey d'r bij, muziekje op, sigaar aangestoken, licht op zacht. Meer chill dan dit en ik word gelei.quote:Op zondag 1 november 2009 03:13 schreef omg-rmc het volgende:
[..]
We waarderen de moeite, maar misschien is het beter als je even gaat chillen ofzo, pak een biertje, even ontspannen
Heb mijn best gedaan, moet je helaas teleurstellen. Meest zeldzame op internet is trouwens een aziaat die een negerin neukt. Niet-te-vinden.quote:Op zondag 1 november 2009 03:15 schreef omg-rmc het volgende:
Sick dude... Whats next, een neger die en halve vrouw neukt?![]()
Daar zit ik trouwens niet meequote:Op zondag 1 november 2009 03:23 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Heb mijn best gedaan, moet je helaas teleurstellen. Meest zeldzame op internet is trouwens een aziaat die een negerin neukt. Niet-te-vinden.
Jawel.quote:Op zondag 1 november 2009 21:47 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
mijn god, weet je niet wat tarrels zijn?
hahaha, ojaquote:Op zondag 1 november 2009 21:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jawel.Het was een suggestie voor wat het kon zijn weetjewel. DOMBO.
Of...TS is net anaal ontmaagd door met een kabouter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |