Dus allerliefste Schnitzeltje van me.... doe eens heel snel, gezond en wel terugkomenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 06:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Hai ik moest van Jasper melden dat hij een ongeluk heeft gehad alles komt goed maar post een tijdje zonder hem.......
Ian heet Jasper en iemand meldt in zijn opdracht en onder zijn account die boodschap?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:54 schreef Stefan het volgende:
Sorry, ik snap er niks van. Ian meldt dat Jasper een ongeluk heeft gehad. Wie is Jasper/schnitzel en wat is het ongeluk.
Ow oke.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ian heet Jasper en iemand meldt in zijn opdracht en onder zijn account die boodschap?
Wat in de OP staat is alles wat we weten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ow oke.
Maar weet iemand wat voor ongeluk en hoe ernstig dan?
Oke. Nouja, misschien gestruikeld over een uitgeholde pompoen ofzo.quote:Op zondag 1 november 2009 00:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat in de OP staat is alles wat we weten.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga kroegen, als ik terug kom wil ik minstens blauw zijn
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Zal ik een live verslag doen? Ik heb een telefoon met internet enzeaux.
Toffe foto's en jolige opmerkingen vanuit de kroeg
Ian beterschap, tot hopelijk weer gauw.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 06:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Hai ik moest van Jasper melden dat hij een ongeluk heeft gehad alles komt goed maar post
een tijdje zonder hem.......
Ik dacht dat jij ging legge?quote:
ja, maar dat lijkt mij echt wel plausibel.quote:Op zondag 1 november 2009 10:50 schreef Stefan het volgende:
Maar niemand weet dus wat er met Ian is gebeurd, iemand meldt dat ie een ongeluk heeft gehad onder zijn account en thats it?
Ik trek niet in twijfel dat ie iets heeft, maar als je meldt dat iemand een ongeluk heeft gehad zet er dan even bij wat voor ongeluk.quote:Op zondag 1 november 2009 10:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, maar dat lijkt mij echt wel plausibel.
Ja, dat vinden wij ook, maar dat is nou eenmaal niet gebeurd.... we weten wat we tot nu toe weten, that's it.quote:Op zondag 1 november 2009 10:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik trek niet in twijfel dat ie iets heeft, maar als je meldt dat iemand een ongeluk heeft gehad zet er dan even bij wat voor ongeluk.
Misschien heeft ie z'n vingers gebroken??quote:Op zondag 1 november 2009 18:11 schreef Stefan het volgende:
Maar het ongeluk is zo ernstig dat Ian niet meer kan internetten?
Ja lulloquote:Op zondag 1 november 2009 20:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wacht evenIk moet even inlezen waar dit vandaan komt, ook al heb ik een vermoeden
Ja nogal, ben ik niet gewend van jequote:
Ik ben serieus ZO blij dat ze genoeg van mijn postgedrag af weet om het in de SC te tiefen en niet een nieuw topic te makenquote:
Dat kan ik me voorstellen, Jasper. *proest*quote:Op zondag 1 november 2009 20:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben serieus ZO blij dat ze genoeg van mijn postgedrag af weet om het in de SC te tiefen en niet een nieuw topic te maken
Godverdomme. Serieus.quote:Op zondag 1 november 2009 20:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, Jasper. *proest*
Hoe heet Pietje dan ?...dat wil ik wel wetenquote:Op zondag 1 november 2009 20:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, Jasper. *proest*
Neuh, ze is dik.quote:Op zondag 1 november 2009 20:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die zus van je, is die "te doen" ?
Jij was ongerustquote:Op zondag 1 november 2009 20:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Terecht, laten we afspreken dat je dat doet tot half tien.![]()
quote:
Ja en dan wel klaar hoorquote:Op zondag 1 november 2009 20:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar ook weer niet heel ongerust, omdat er stond dat het niet levensbedreigend was. Maar je bent mij dierbaar genoeg (Voor zover dat kan op een forum) dat ik je alle goeds wens en geen ongelukkenquote:
ik voel de liefde in dit topicquote:Op zondag 1 november 2009 20:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar ook weer niet heel ongerust, omdat er stond dat het niet levensbedreigend was. Maar je bent mij dierbaar genoeg (Voor zover dat kan op een forum) dat ik je alle goeds wens en geen ongelukken
ZEG!quote:Op zondag 1 november 2009 20:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neuh, ze is dik.
Ze heeft een account hier ergens met fobo.
Zullen we ze anders alleen latenquote:
Ja daarom, alsof zo'n pauperige beaum mij dan kapodt krijgtquote:Op zondag 1 november 2009 21:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
We hebben tenslotte de laatste jaren samen al heel wat stormen doorstaan hier
quote:
ik ben niet zo'n treehuggerquote:Op zondag 1 november 2009 21:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ooit kom jij ook zover bij mij, moet je natuurlijk wel even een boom meepakken
Tot 21:30 mag het nog zag ikquote:
Jaquote:Op zondag 1 november 2009 21:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Had je m'n melodramatische muziekje nog meegekregen?
Zo ben ik.quote:
Zoek jij nou maar eens vrienden uit die wel kunnen rijdenquote:
Oi, hij kon er niets aan doen, die dronken mof die ons tegemoet kwam had zijn auto vol bij ons naar binnen gedrukt anders.quote:Op zondag 1 november 2009 21:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zoek jij nou maar eens vrienden uit die wel kunnen rijden
Is die mof wel gestopt dan?quote:Op zondag 1 november 2009 21:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oi, hij kon er niets aan doen, die dronken mof die ons tegemoet kwam had zijn auto vol bij ons naar binnen gedrukt anders.
Ik denk dat het dan kutter was afgelopen.
Uiteindelijk stonden alle moffen stil, jaquote:
vertaling:quote:
dat is makkelijk, t was de enigequote:Op zondag 1 november 2009 21:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jouw paint was de mooiste van het hele topique
Toen was ik er nog niet.... dus Jasper mag zich nu nog even een half uurtje doorschamenquote:Op zondag 1 november 2009 20:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan heb je die van Jasper nog niet gezienquote:Op zondag 1 november 2009 21:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach... die ene letter.... wat scheelt het nou?
Maar hij heeft niks, de lamlulquote:Op maandag 2 november 2009 00:16 schreef APK het volgende:
Beterschap.
Jawel hoor, of vind jij die gozert normaal?quote:Op maandag 2 november 2009 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar hij heeft niks, de lamlul
quote:Op maandag 2 november 2009 00:22 schreef APK het volgende:
[..]
Jawel hoor, of vind jij die gozert normaal?
Ik mis Gert in dit topique, wtf ik was bijna dood en het boeit hem gewoon niet.quote:Op maandag 2 november 2009 08:56 schreef Noek het volgende:
Alive and kicking!![]()
En, flitste je leven aan je voorbij? Zo ja, kwam Gert daar ook in voor?
Nee, hij lachte nog wel heel hard in mijn pm. Zo zie je maar weer, beter een goede buur dan een blauwe vriend.quote:Op maandag 2 november 2009 11:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik mis Gert in dit topique, wtf ik was bijna dood en het boeit hem gewoon niet.
quote:
Amen to that!quote:Op maandag 2 november 2009 11:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, hij lachte nog wel heel hard in mijn pm. Zo zie je maar weer, beter een goede buur dan een blauwe vriend.
in (Vriend)inquote:
Oh ja, en dan ben ik jou goede buur en jij mijn blauwe vriendinquote:Op maandag 2 november 2009 11:44 schreef Noek het volgende:
[..]
in (Vriend)in
Vriend hè, de dinnen zijn oké. Zeg me na, dinnen zijn oké!
Allemaal!
Dit vraagt om wraak.quote:Op maandag 2 november 2009 11:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, hij lachte nog wel heel hard in mijn pm.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |