Weet ik , ik ken je niet andersquote:Op zondag 1 november 2009 02:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief, genuanceerd en heb altijd voor iedereen een vriendelijk woord over
quote:Op zondag 1 november 2009 02:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Lies ik heb toch helemaal niets te zoeken tussen die Huubsoppers/haters en andere mongolen die die maar ook één seconde over dat soort zaken nadenken.
Ik ben geen NMNS allemansvriendje en hoef ook niet door iedereen aardig gevonden te worden.
en ik ben lam![]()
![]()
quote:
Ja maar.... als we heul lief doen krijgen we er vast wel 1 bijquote:Op zondag 1 november 2009 02:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
he dan samen de rode lopen op, en samen de oscar in ontvangst nemen, jij doet de toespraak ik kan geen engels, we hebben hem samen gemaakt maar krijgen maar 1 oscar he, besef je dan wel dat we elke maand die oscar moeten roeleren
Slaap lekker lief heksjequote:Op zondag 1 november 2009 02:11 schreef Toverheks het volgende:
ga naar bed allemaal slaap lekker...............
en heeft die vlemmix vannacht de moed om zonder mij te beginnen laat ik voor straf zijn keldertje onder water lopen
Ik heb al alcohol infuus aangelegd maar het wil niet lukkenquote:
dat maken we zelf wel uit.quote:Op zondag 1 november 2009 02:11 schreef Toverheks het volgende:
ga naar bed allemaal slaap lekker...............
typ typ typquote:Op zondag 1 november 2009 02:10 schreef D. het volgende:
Als ik zo niet reageer moeten jullie me ff wakker typen
Ja dus en toen en hey mijn alcohol gaat zijn werk doenquote:
Mijne is bijna uitgewerktquote:Op zondag 1 november 2009 02:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dus en toen en hey mijn alcohol gaat zijn werk doen
quote:
Arme jijquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 02:20 schreef D. het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik had het over mijn eigen bed
BNN, Texas chainsaw massacre, maar die uit de prehistorie en dat is goed te zienquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 02:07 schreef Coos het volgende:
Ik ben geen NMNS allemansvriendje en hoef ook niet door iedereen aardig gevonden te worden.
Jawel..jij...jij...allemansvriend jijquote:Op zondag 1 november 2009 02:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Ik een allemansvriendje?
Hij's dronkenquote:Op zondag 1 november 2009 02:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hier is het ONMquote:Op zondag 1 november 2009 02:22 schreef Kally het volgende:
[..]
BNN, Texas chainsaw massacre, maar die uit de prehistorie en dat is goed te zien
Jij ben echt een soort van Fok hoer alleen verdien je er geen stuiver mee ten lange leste enkel hoon.quote:Op zondag 1 november 2009 02:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee wie welquote:
en kleine kinderen en dronken mensen spreken de waarheid.quote:
Deze zinsnede van jou geeft exact jouw vertieft denkpatroon weer, het zegt geen moer over mijquote:Op zondag 1 november 2009 02:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij ben echt een soort van Fok hoer alleen verdien je er geen stuiver mee ten lange leste enkel hoon.![]()
gelukkig etaleer jij je hier bijna 24 uur per dag.quote:Op zondag 1 november 2009 02:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Deze zinsnede van jou geeft exact jouw vertieft denkpatroon weer, het zegt geen moer over mij
quote:Op zondag 1 november 2009 02:27 schreef Coos het volgende:
[..]
en kleine kinderen en dronken mensen spreken de waarheid.![]()
Kom maarrrrrrr.............................
Ik ook nietquote:Op zondag 1 november 2009 02:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ik wist niet dat je in de verleden tijd sprak
OMG nog herhaling ook, tis slecht gesteld met de uitzendingenquote:Op zondag 1 november 2009 02:29 schreef D. het volgende:
[..]
Zo'n 230.000 Nederlanders, al kijken ze waarschijnlijk op een eerder tijdstip
Zo is dat Coos, ik doe mee, jij lurkt die 24 uur per dag, anders zou je dat niet wetenquote:Op zondag 1 november 2009 02:28 schreef Coos het volgende:
[..]
gelukkig etaleer jij je hier bijna 24 uur per dag.
Wat moet ik toch zonder jouquote:
Je verwacht om 2:30u geen herhaling?quote:Op zondag 1 november 2009 02:30 schreef Kally het volgende:
[..]
OMG nog herhaling ook, tis slecht gesteld met de uitzendingen
Nou ik heb zeker wel dronken mensen zien liegen.. slecht liegen maar toch!quote:Op zondag 1 november 2009 02:27 schreef Coos het volgende:
[..]
en kleine kinderen en dronken mensen spreken de waarheid.![]()
Kom maarrrrrrr.............................
Weet ik het, ik kijk nooit om deze tijdquote:
Ja maar dat verzin ik dan morgen welquote:Op zondag 1 november 2009 02:32 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee, maar je verzint vast wel iets
Zit wat inquote:Op zondag 1 november 2009 02:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet ik het, ik kijk nooit om deze tijd
Ik lurk wel maar niet op internet pik.quote:Op zondag 1 november 2009 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo is dat Coos, ik doe mee, jij lurkt die 24 uur per dag, anders zou je dat niet weten
Nah heb nu geen zin om te denkenquote:
Ha bloody HA! Daar hoor ik niet bij en dat is aantoonbaarquote:Op zondag 1 november 2009 02:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik lurk wel maar niet op internet pik.![]()
Maar op welk tijdstip van de dag ik ook inlog altijd is er NMNS. (en nog wel een paar anderen waarvan ik denk, "hebben die geen leven dan")
Schaapjesquote:
Dan hebbie mazzelquote:Op zondag 1 november 2009 02:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ha bloody HA! Daar hoor ik niet bij en dat is aantoonbaarHulde, driewerf HULDE!
quote:
Nee Coos, ik heb geen levenquote:Op zondag 1 november 2009 02:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik lurk wel maar niet op internet pik.![]()
Maar op welk tijdstip van de dag ik ook inlog altijd is er NMNS. (en nog wel een paar anderen waarvan ik denk, "hebben die geen leven dan")
ff zoeken op google?quote:Op zondag 1 november 2009 02:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee Coos, ik heb geen leven![]()
En nu?
Doei D. slaap lekker voor straksquote:Op zondag 1 november 2009 02:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doe andere dingen
En nu we het daar over hebben, ik ben er vandoor
Voor straks welterusten![]()
iets van Drion of zoquote:Op zondag 1 november 2009 02:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee Coos, ik heb geen leven![]()
En nu?
'Lijkt mij dattie beter z'n roes kan gaan uitslapen voordat er nog meer onzinnigheid uit z'n toetsenbord komtquote:
Oké Lies deze alleen helemaal voor jouquote:
Morgen regent het de hele dag dus ik kan nog effe losquote:Op zondag 1 november 2009 02:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
'Lijkt mij dattie beter z'n roes kan gaan uitslapen voordat er nog meer onzinnigheid uit z'n toetsenbord komt
quote:Op zondag 1 november 2009 02:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Oké Lies deze alleen helemaal voor jou![]()
Huh?quote:Op zondag 1 november 2009 02:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Negeer je mij of is het mijn pms?
Coos ga slapen man, verkapte doodsverwensingen???quote:
Dat ik naar de schuur moet voor koud bierquote:Op zondag 1 november 2009 02:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat is je probleem Coos, waar exact zit ik je dwars of in de weg?
Ja, dat kun je doen. Dat deed je in augustus ook, daarna kreeg je het een paar weken lang terug. Als dat je wens is, ik vind het niet echt aanlokkelijk, maar als je het zo graag hebben wil, wie ben ik!quote:Op zondag 1 november 2009 02:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Morgen regent het de hele dag dus ik kan nog effe los
Ouch!! En mooi!quote:Op zondag 1 november 2009 02:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Oké Lies deze alleen helemaal voor jou![]()
Ja probeer jij d'r effe een rel en/of ban uit te slepenquote:Op zondag 1 november 2009 02:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Coos ga slapen man, verkapte doodsverwensingen???
De hoeveelste augustus?quote:Op zondag 1 november 2009 02:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat kun je doen. Dat deed je in augustus ook, daarna kreeg je het een paar weken lang terug. Als dat je wens is, ik vind het niet echt aanlokkelijk, maar als je het zo graag hebben wil, wie ben ik!
Coos man.. kappen ! het is nergens voor nodig om de holocaust erbij te halen !quote:Op zondag 1 november 2009 02:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja probeer jij d'r effe een rel en/of ban uit te slepen![]()
Ik doe straks gewoon het licht uit hier en humor of dubbelzinnigheden mogen alleen als jij ze post?![]()
Doe 's effe normaal pik! Omdat ik niet in dat achterlijke ons kent ons stijltje meepost ben ik opeens verdacht?
Nee joh, Gert is al in Berlijn.quote:Op zondag 1 november 2009 02:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Coos man.. kappen ! het is nergens voor nodig om de holocaust erbij te halen !
Die Gert he.. daar is het laatste woord nog niet over gezegd!quote:
Lies als ik over een paar jaar in een bejaardentehuis zit kom jij dan af en toe het kwijl wegvegen en om de 3 uur een verse joint in m'n muil steken?quote:Op zondag 1 november 2009 02:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met wat?
*Op de baricade srpingt.
OOhw mijn laatste echte vakantiedag.
Ik denk dattie instructies aan het ophalen is.quote:Op zondag 1 november 2009 02:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die Gert he.. daar is het laatste woord nog niet over gezegd!
Je kenr mequote:Op zondag 1 november 2009 02:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Lies als ik over een paar jaar in een bejaardentehuis zit kom jij dan af en toe het kwijl wegvegen en om de 3 uur een verse joint in m'n muil steken?
Lies daar ben ik nu niet voor in de stemming.quote:Op zondag 1 november 2009 03:02 schreef liesje1979 het volgende:
http://www.seventyeight.n(...)-naam-was-sarah.html
Neh sorry. Was gewoon een boek wat me aan greep.quote:Op zondag 1 november 2009 03:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Lies daar ben ik nu niet voor in de stemming.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |