Wij gaven haar gewoon net zoveel tot ze niet meer moest. Dan ging gewoon het mondje dicht en deed ze hem niet meer open. KLAAR.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:03 schreef Incantrix het volgende:
Oow! Ik vroeg me al af wat vingervoeden was! Hum, misschien nog even langs de avondapotheek dus, dan kan lief morgen aan de slag.. Er ligt toch nog zo'n 250 cc. in de vriezerDan vraag ik me alleen af hoeveel we dan moeten geven aan een baby van anderhalve week oud.. Nouja, ik ga even op die site kijken, dank je wel!
ik zou proberen op je vrije dagen en de vrije tijd, Thomas meer aan te gaan leggen.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:13 schreef Ca.ra het volgende:
Ik kolf alleen maar, omdat Thomas zijn voeding ingedikt krijgt ivm spugen. Zonder JBPM hebben we geprobeerd maar dan moet hij zo veel spugen en huilen. Dit is nu de derde dag dat het minder is, en dus niet alleen minder maar ook duidelijk dalend (vandaag alweer minder dan gisteren gekolfd).
Weten jullie wat beter is voor de productie, aanleggen of kolven? Ik neem aan aanleggen he...
nee spruw kan ook als luieruitslag voorkomen of onder de oksels (of in andere plooien). Spruw is een schimmelinfectie (candidiasis) en wat ik zie lijkt heel erg op de plaatjes die ik tegenkom. Het is echt vuurrood en er zitten niet echt bobbels op, in ieder geval zeker geen schilfers nog.quote:Op zondag 6 december 2009 22:56 schreef oeke het volgende:
Kan dat dan? Nooit van gehoord eerlijk gezegd. Shit zeg. Ik zou er bapanthen opdoen. Talkpoeder lijkt me zo droog. En even naar de dokter ermee. Is het schilferig? of bobbelig? Of alleen rood?
Hm, ik dacht dat spruw alleen in de mond of op de tepel kon zitten.
ja dat dacht ik eerst ook, smet ofzo noemde mn moeder het? maar er zit geen wit prut bij en ik heb haar wel goed afgedroogd, ze is gister ook niet onder de douche geweest ofzo en toen zat er nog niets. Vanmorgen bij het omkleden ook niet.quote:Op zondag 6 december 2009 23:03 schreef cattie het volgende:
Is dat spruw? Fee heeft dat regelmatig, ik smeer er dan bepanthen op en de volgende dag is het weg. Volgens mij is het meer een ontstekingsreactie. Niet goed afgedroogd, spuug dat in nekplooitje is gelopen, enz.
ik rook niets. Maar ik moet ook heel eerlijk zeggen dat ik er niet echt bewust aan geroken heb.quote:Op zondag 6 december 2009 23:21 schreef cattie het volgende:
Even een goor detail: als het een ontstekingsplekje is, heeft het ook een ontstekingsgeur. Hele kenmerkende geur.
Het kan heel goed een regeldag geweest zijn gister, geef daar ook maar gewoon aan toe. Kleine baby's kunnen trouwens sowieso op de raarste momenten om voeding komen, vergeet dat urenschema! Er zijn er die al direct heel veel regelmaat hebben maar er zijn er ook die dat nooit krijgen.quote:Op maandag 7 december 2009 09:22 schreef Incantrix het volgende:
En Stef blijkt vandaag alle 50 gram die hij gisteren bij was gekomen weer kwijt te zijnIk kan wel huilen gewoon, waarom nou? Er zijn 3 dingen waardoor dit volhens ons kan komen en we vragen ons echt af wat wijsheid is:
- gisteren had hij, denken wij, een regeldag, hij is de hele dag aan het huilen geweest en kwam telkens op de raarste momenten om voeding, maar dronk slecht door.
- De VK zei gisteren dat ik beter niet 1 borst kan geven want die is na ca 20 min. leeg. Ik kon beter 10 minuten aan de ene borst, dan losmaken en aan de andere borst aanleggen. Sinds haar bezoek probeer ik dit, maar aan die 2e borst drinkt hij bijna niet.. Nu (ben nu aan het voeden) heb ik hem eerst borst 1 uit laten drinken tot hij ging miesmuizeren (duurde idd een minuut of 20) en heb hem nu aan borst 2. Drinkt nu even aardig door..
- Volgens de VK kunnen we hem het beste zelf laten komen om eten (waren wij ook achter, hij drinkt dan veel beter door als wanneer we hem strak voeden op de tijden die de kraamzorg aan heeft geraden en dat had dus effect, de afgelopen paar dagen ging hij als een trein. Alleen met de nachtvoedingen hielden we ons nog aan de tijden van de kraamzorg, maar dat vond ze ook niet nodig, hij mag volgens haar 6 uur doorslapen (al geloofde ze niet dat hij dat zou doen, maar dan kent ze Stef nog niet, die sliep vrijwel meteen al door). Hebben we vannacht dus ook gedaan, maar vraag me nu af of dat wel goed was..
Pff, het is wat.. En zij verwachtte nog wel dat hij morgen of overmorgenop zijn geboortegewicht zou zitten
poep jij iedere dag op hetzelfde moment?quote:Op maandag 7 december 2009 10:04 schreef Incantrix het volgende:
Davinia, daar heb je gelijk inWat ons nu alleen dus verbaasde is dat hij géén poepbroek had voor het wegen, terwijl hij normaal bijna altijd wel een flinke broek heeft in de ochtend. Vandaar dat ik ook echt even
ben van zijn gewicht..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |