jepquote:Op zondag 1 november 2009 16:31 schreef Powerkiwi het volgende:
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.24679
1 cent?
Nee, 22 euro.quote:Op zondag 1 november 2009 16:31 schreef Powerkiwi het volgende:
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.24679
1 cent?
2x de helft toch ?quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 16:48 schreef neo2000 het volgende:
* neo2000 wacht totdat er een slotje op dit topic komt, en er weer geen volgend topic meer is.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het komt er wel aan zo..quote:Op zondag 1 november 2009 16:48 schreef neo2000 het volgende:
* neo2000 wacht totdat er een slotje op dit topic komt, en er weer geen volgend topic meer is.![]()
quote:Op zondag 1 november 2009 16:51 schreef mstr het volgende:
[..]Net als MickeyD?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
quote:Op zondag 1 november 2009 16:51 schreef mstr het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 november 2009 17:02 schreef De.Joego het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
Nee, action, er zijn alleen geen foto's geweestquote:Op zondag 1 november 2009 17:05 schreef DjimmyR het volgende:
Pff wat gaat het snel, is er nog een antwoord gekomen op een goedkope wakeup light?
Ik vroeg mezelf nog af of dat vliesje nu werkelijk enige nut heeft, bijna een keer eraf gehaaldquote:Op zondag 1 november 2009 12:53 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ja, en de macro-stand deed het dus niet
[..]
Dat vliesje was al gebroken vanaf het begin. Toen ik hem voor het eerst gebruikte hoorde ik bij één van de dopjes al wat gekraak bij het indoen, maar ik wist niet waar het vandaan kwam. Ook viel het me op dat bij dat dopje de basweergave wat minder was. En toen ik later nog eens goed ging kijken, zag ik dat het vliesje inderdaad gescheurd was. Maar het was er dus blijkbaar al vanaf het begin, aangezien het gekraak de eerste keer gelijk hoorbaar was.
quote:Op zondag 1 november 2009 17:38 schreef R4m0n_46 het volgende:
Vaag gedoe bij dat pbpurchase.com.
Heb prijsaanvraag van 2 producten gedaan bij Rachel (beide producten samen ongeveer $50).
Vervolgens bij pbpurchase maar $25, raar (1 item was zelfs ineens $20 goedkoper...)
WOOOOOOTquote:
Hoezo heb je er echt 10?quote:Op zondag 1 november 2009 18:07 schreef Twizu het volgende:
Ik kom even melden dat Camera Tripod van Focalprice écht relaxed is, net als de cases voor digitale cameras.
Digitale camera / camcorder Tripod
Degelijk en past op iedere camera / camcorder. Mijn broer heeft 'm nu mee naar Thailand en ben er van overtuigd dat deze tripod van slechts $0.99 het gaat overleven daar.
PS: Heeft iemand toevallig interesse in tien stuks van deze iPod oplader? Het bedrag gaat dan volledig naar het goede doel (Kiva) (Meer info: [TK] Twizu's Snuffelcorner - 50% naar goede Doel!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |