Ik heb de onderste, morgen doe ik een review.quote:Op maandag 2 november 2009 17:36 schreef t1m0k het volgende:
Heeft iemand in dit topic ooit een van onderstaande of vergelijkbare Jet Torch Lighters van DX of DP gekocht?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil graag een keertje Salvia roken, en de verdampingstemperatuur van haar actieve ingrediënten liggen hoger dan die van bv. wiet, dus zo'n stormaansteker wordt geadviseerd. Waar ik me bij deze dingen juist weer zorgen over maak is dat ze té heet zijn en mijn bong zullen smelten.
Weet iemand of deze aanstekers inderdaad te heet zijn of dat ze geen glas zullen smelten?
Wat is het?quote:Op maandag 2 november 2009 17:41 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Eindelijk na 34 dagen! Me pakketje van DX is binnen. Helaas is hij in 2en gedeelt en zit de helft nog in hongkong maar het begin is er!
Trouwens ik was niet thuis dus moet hem morgen wel even ophalen.
Dankjewelquote:Op maandag 2 november 2009 17:41 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik heb de onderste, morgen doe ik een review.
quote:Op maandag 2 november 2009 17:38 schreef mickeyD het volgende:
[..]
dat is em!
jij bent van de oude stempel
Ik heb ze allebei verschilllende keren besteld.quote:Op maandag 2 november 2009 17:36 schreef t1m0k het volgende:
Heeft iemand in dit topic ooit een van onderstaande of vergelijkbare Jet Torch Lighters van DX of DP gekocht?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil graag een keertje Salvia roken, en de verdampingstemperatuur van haar actieve ingrediënten liggen hoger dan die van bv. wiet, dus zo'n stormaansteker wordt geadviseerd. Waar ik me bij deze dingen juist weer zorgen over maak is dat ze té heet zijn en mijn bong zullen smelten.
Weet iemand of deze aanstekers inderdaad te heet zijn of dat ze geen glas zullen smelten?
* neo2000 denkt dat Mr. Houdoe, net als een hoop anderen in dit topic, stiekem een bestelling plaatst voor een snuggie.quote:
Eerst wat ik dacht toen je dit postte was: ja hoor, die gaat een massagestaaf bestellen om "zichzelf te masseren" of "om te ontspannen".. Maar later kop je 'm zelf al in.quote:Op maandag 2 november 2009 16:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb een vraagjeals ik mijn vaders creditcard leen om een bestelling te doen, en ik vul mijn adres in als bezorgadres en mijn e-mail etc. Krijgt hij dan nog een specificatie van wat ik precies heb besteld?
quote:Op maandag 2 november 2009 18:37 schreef neo2000 het volgende:
[..]
* neo2000 denkt dat Mr. Houdoe, net als een hoop anderen in dit topic, stiekem een bestelling plaatst voor een snuggie.
Je gaat toch niet bij iemand anders in zijn snuggie springenquote:Op maandag 2 november 2009 18:37 schreef neo2000 het volgende:
[..]
* neo2000 denkt dat Mr. Houdoe, net als een hoop anderen in dit topic, stiekem een bestelling plaatst voor een snuggie.
[..]
ligt aan het productquote:Op maandag 2 november 2009 18:46 schreef SJOERDASSEN het volgende:
Wat zijn de verzendkosten op http://www.pbpurchase.com/.
Ziet er wel leuk uit om daar iets tebestellen. Zoals die voetbal shirtjes. Leuke handel daarin
één post, met daarin al zoveel domme dingen..quote:Op maandag 2 november 2009 18:46 schreef SJOERDASSEN het volgende:
Ziet er wel leuk uit om daar iets tebestellen. Zoals die voetbal shirtjes. Leuke handel daarin
Dat is pas.... toewijdingquote:Op maandag 2 november 2009 20:39 schreef gers het volgende:
even wat chinees geld besteld via ebay , ga mijn muur ermee behangen
Handel is verboden in dit topic dus als je daarvoor hier komt kan je nu gelijk weer gaanquote:Op maandag 2 november 2009 18:46 schreef SJOERDASSEN het volgende:
Lezen is moeilijk hehquote:Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
quote:Op maandag 2 november 2009 20:39 schreef gers het volgende:
even wat chinees geld besteld via ebay , ga mijn muur ermee behangen
100 biljetten heb je vanaf 4,50 dollar zonder verzendkostenquote:Op maandag 2 november 2009 20:58 schreef Semmm het volgende:
[..]hoeveel kost 1 vierkante meter?
En het is natuurlijk altijd handig om te hebben als de euro instort!
Linkje? dan kan ik straks met een veel vollere hand ook zo op de foto staan!!quote:Op maandag 2 november 2009 21:00 schreef gers het volgende:
[..]
100 biljetten heb je vanaf 4,50 dollar zonder verzendkosten
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=400040577014quote:Op maandag 2 november 2009 21:26 schreef Semmm het volgende:
[..]
Linkje? dan kan ik straks met een veel vollere hand ook zo op de foto staan!!
[ afbeelding ]
ik heb ook weken terug zoiets besteld, kzal wel laten horen of hij echt zo heet is (als dx nou eens opschiet @#$%^"e:Op maandag 2 november 2009 18:10 schreef t1m0k het volgende:
Ik zag in een video ook dat de tweede een wieltje heeft waarmee je hem kan afstellen. Bedankt.
Dat geld is al lang over datumquote:Op maandag 2 november 2009 21:34 schreef gers het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=400040577014
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |