abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74260373
Hoi

Mijn vrouw is zwanger(2 maanden) en we hebben het plan opgevat om een jaar tot anderhalf jaar in ons huisje in spanje te gaan wonen.

We hebben spanje gekozen omdat we er een huisje hebben, het klimaat goed is voor de vrouw en kind, en omdat het mooi uitkomt met me werk(baas zoekt iemand die een jaar tot anderhalf jaar naar spanje wilt).

Nu willen we graag weten hoe het zit met de medische zorg, kan Ik aanspraak maken op mijn nederlandse zorg verzekering of kunnen we in spanje een verzekering afsluiten(doe ik liever)?

Bvd
pi_74260663
Je zou een verzekering voor expats kunnen afsluiten. Ik heb alleen geen idee hoe het zit met het feit dat je vrouw nu al zwanger is. Joho heeft veel informatie over verzekeringen als je voor langere tijd naar het buitenland gaat.
pi_74260719
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 20:21 schreef TwinkleStar001 het volgende:
Je zou een verzekering voor expats kunnen afsluiten. Ik heb alleen geen idee hoe het zit met het feit dat je vrouw nu al zwanger is. Joho heeft veel informatie over verzekeringen als je voor langere tijd naar het buitenland gaat.
joho?

Is dat een user of een website ?

edit heb het al

[ Bericht 1% gewijzigd door thefreakje op 31-10-2009 20:29:36 ]
pi_74260957
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 22:50:36 #6
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_74264681
Ik weet de perfecte plek om zoiets na te vragen: Je ziektekostenverzekeraar .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_74265019
Allereerst gefeliciteerd!

Zou inderdaad je huidige verzekeraar even inlichten dat je nu in ieder geval in Spanje zit en daar mogelijk wilt blijven voor langere periode. Ik kan me zo voorstellen dat je een ander pakket zult moeten afsluiten. Net als je je uit Nederland uit zult moeten schrijven waarschijnlijk.
Hebben jullie me een beetje gemist?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 1 november 2009 @ 14:30:51 #8
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_74277362
Kijk ook even op de site van CVZ en misschien kun je je vraag beter laten verplaatsen naar het KAA-subforum
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_74277794
tvp Sydney hier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')