Afrader. Ooit Siren op disk gewonnen. Even de matige uitvoering van de game negerende, het had het nogal framerateproblemenquote:Op donderdag 5 november 2009 00:44 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ik heb nog nooit een psn game gekocht en op dit moment zie ik dat ook nog niet zo snel gebeuren. Ik heb opzich wel interesse in Siren echter is die goedkoper op disc dan in de store
Inderdaad! Op XBLA MOET elke game een demo hebben, dat vind ik een geweldige regel!quote:Op donderdag 5 november 2009 00:50 schreef PP. het volgende:
Ik vind het gewoonweg dom dat er van veel PSN spellen nooit een demo verschijnt.
Eens.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:50 schreef PP. het volgende:
Ik vind het gewoonweg dom dat er van veel PSN spellen nooit een demo verschijnt.
Netjes van de makersquote:Our extensive interview with Media Molecule – part one of which is to be published tomorrow (Thursday), with part two going live on Monday – covers a variety of subjects. When it came to the future of the LittleBigPlanet franchise on the PS3, they were decidedly unambiguous.
“I think what you’ve seen so far from LittleBigPlanet, that’s the way it’s going to continue.” said producer Martin Lynagh, referring to DLC and updates for the existing game.
Level designer Danny Leaver said that a sequel would fragment the LBP community. “We’d never want to do that. That’d be the most counterproductive thing you could do I think.” he said.
Media Molecule have given what is surely the most dedicated post – launch community support in the history of video games, and such dismissal of a sequel should serve to reassure fans still further.
pixeljunk monsters is best leuk en verslavend. Vooral met z'n 2en heb ik regelmatig tot diep in de nacht zitten spelenquote:Op donderdag 5 november 2009 00:53 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Inderdaad! Op XBLA MOET elke game een demo hebben, dat vind ik een geweldige regel!
Iemand trouwens nog PSN tips?
Ik heb 1 van die pixeljunk games gespeeld, maar niet monsters volgens mij, ik vond hem iig niet veel aan.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:26 schreef capital_P het volgende:
[..]
pixeljunk monsters is best leuk en verslavend. Vooral met z'n 2en heb ik regelmatig tot diep in de nacht zitten spelen
Klinkt meer als er zijn niet genoeg LBP games verkocht dus we maken geen deel 2 maar dat zeggen we nietquote:Op donderdag 5 november 2009 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er komt geen LBP2:
[..]
Netjes van de makers
Zeer netjes maar dan wil ik wel meer DLC-packs met vette levels van MM zelfquote:Op donderdag 5 november 2009 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er komt geen LBP2:
[..]
Netjes van de makers
Voor iedereen in de grens-streekquote:Means: ALDI (big discounter in germany):
PS3 SLIM + two Dual Shock 3 + WIPEOUT HD + WIPEOUT HD Fury = 299 Euro
MEDIA MARKT + SATURN (two of the biggest Multi Media discounter):
PS3 SLIM + one Dual Shock 3 = 239 Euro
Ja, maar ze zouden net zo goed deel 2 zo anders kunnen maken dat het eigenlijk compleet niet met elkaar concureert. Hetzelfde als LBP maar dan voor 3d platformers of Mod Nation Sackboys, etc.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er komt geen LBP2:
[..]
Netjes van de makers
Hahaha de helft is in de bomen gelandquote:Op donderdag 5 november 2009 12:29 schreef lkb9000 het volgende:
Ik liep net ff langs de martinitoren in groningen en er staat nu al een groepje kinders te wachten op gratis ratchet & clank. Ik heb geen zin om daar gekke dingen te gaan doen voor een gratis exemplaar
Dagprijs? Dat is de vaste prijs bij de gamemaniaquote:
Toch wachtend op een gratis exemplaar? Dat wordt in de boom klimmenquote:Op donderdag 5 november 2009 12:41 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hahaha de helft is in de bomen geland
Ik ben wel benieuwd of ze die dingen er nu al uit hebben gekregen. Het was ook zo slecht bedachtquote:Op donderdag 5 november 2009 13:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Toch wachtend op een gratis exemplaar? Dat wordt in de boom klimmen.
Dat komt inderdaad niet heel snugger overquote:Op donderdag 5 november 2009 13:08 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of ze die dingen er nu al uit hebben gekregen. Het was ook zo slecht bedachtBeetje dingen met kleine parachutes naar beneden gooien waar allemaal bomen staan. Een regenworm had kunnen bedenken dat dat mis gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |