abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74267441
Tvp voor de reactie op een Nederlandse mail
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_74271047
Hoi allemaal,

ik heb ook die ervaringen met die hij stuurde mij ongeveer hetzelfde. Uiteindelijk ook met de vraag om hem mijn persoonsgegevens te geven...!!

Dus pas op! geen contact meer met die man hebben!
heb je ook ervaring met hem gehad, reageer dan op het bericht op www.opgelicht.nl onder 'wonen en vastgoed overig' (er staat al een bericht op)

[ Bericht 2% gewijzigd door Five_Horizons op 01-11-2009 22:00:42 ]
pi_74271248
Dat mensen hier intrappen..
Hij vraagt alle info om inprincipe vervalste paspoorten te maken.
pi_74273145
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 22:32 schreef ShiroYasha het volgende:
Denk niet dat hij dan nog reageert..

De kamers die hij aanbied zijn hele goede aanbiedingen, hij moet vast veel mail krijgen, denk niet dat hij op zulke onzin gaat antwoorden :p
Ja dan tieper je iets serieuzer dingen in he
pi_74275399
Hier het nederlandse mailtje, met waarin ik mijn 'gegevens' allemaal naar Clarence stuur;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk is alles nep, moest wel even in mijn eigen paspoort kijken hoe mijn documentnummer eruitzag Alsof iemand dat nummer van je nodig heeft bij het verhuren van een kamer

En het adres is verre van compleet, eens kijken of hij nog iets terugstuurt en vraagt om het hele adres. Of dat hij, nu hij de 'paspoort-nummers' heeft, nooit meer iets van zich laat horen
pi_74277499
Een kamer van 30m² op de Herengracht voor maar ¤400 all in? Voor wie dat gelooft heb ik nog een mooie brug te koop.
  zondag 1 november 2009 @ 14:58:39 #32
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_74278220
Eiffeltoren, iemand?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_74279724
quote:
Op zondag 1 november 2009 13:35 schreef ShiroYasha het volgende:
Hier het nederlandse mailtje, met waarin ik mijn 'gegevens' allemaal naar Clarence stuur;

En het adres is verre van compleet, eens kijken of hij nog iets terugstuurt en vraagt om het hele adres. Of dat hij, nu hij de 'paspoort-nummers' heeft, nooit meer iets van zich laat horen
Mooie bezigheid
pi_74281078
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:49 schreef _Arthur het volgende:

[..]

Mooie bezigheid
Saaie zondag
pi_74282310
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:30 schreef ShiroYasha het volgende:
Saaie zondag
Ik doelde meer op de 'bezigheid' in je antwoord
pi_74283943
quote:
Op zondag 1 november 2009 17:06 schreef _Arthur het volgende:

[..]

Ik doelde meer op de 'bezigheid' in je antwoord
  Moderator zondag 1 november 2009 @ 20:15:38 #37
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_74290758
Bekende hoax.
Ik heb eens een zelfde soort hoax gehad in A'dam. Heel apartement ergens bij de Vijzelstraat voor 900 euro per maand inclusief. 2 slaapkamers, 2 badkamers, woonkamer, etc. Fantastisch.
Maar was duidelijk een hoax, toen ik het IP-adres uit de mail tracede bleek deze idd uit Nigeria te komen!!!
Toen ik een kamer in Londen zocht op gumtree (Engelse marktplaats) was ong. 25% van alle kamers een scam.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  Manager PR/Moderator zondag 1 november 2009 @ 21:56:47 #39
269689 crew  Viv
pi_74295231
Maar wat is nou het doel van de hoax? Gaat het ze om jouw paspoort/sofi info of hopen ze dat je de eerste maand huur + borg overmaakt terwijl het om een fictieve woning gaat? Of allebei.
pi_74302111
@ Vivi; Ik weet het niet precies

Als je het om het geld doet, waarom vraag je dan in godsnaam die paspoort gegevens? Zo wek je alleen maar onnodig wantrouwen.. zoals je hier leest is niemand zo dom om meteen die gegevens op te sturen.. (er zullen wel mensen zijn, maar veel? ik betwijfel het, of ik heb teveel hoop in nederlanders )
Ik heb ook weinig geen verstand van het vervalsen van paspoorten, zou dat een lucratieve bezigheid zijn?

Iemand ervaringen?
pi_74302172
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:15 schreef jitzzzze het volgende:
Nog geen antwoord?
nog niet, morgen misschien, scammers doen vast ook wel aan rustdagen
pi_74303030
Pff, die scammers bedenken wat zeg!
Ik denk dat ze inderdaad hopen dat je borg gaat storten, dat het daar op neerkomt.

En mIsschien dat ze valse paspoorten kunnen maken met die gegevens die je allemaal verstrekt ofzo?
Noem maar iets, weet het ook niet hoor.
pi_74306193
Whehe, dat mailtje
blub blub
pi_74306556
quote:
Op maandag 2 november 2009 00:00 schreef ShiroYasha het volgende:
@ Vivi; Ik weet het niet precies

Als je het om het geld doet, waarom vraag je dan in godsnaam die paspoort gegevens? Zo wek je alleen maar onnodig wantrouwen.. zoals je hier leest is niemand zo dom om meteen die gegevens op te sturen.. (er zullen wel mensen zijn, maar veel? ik betwijfel het, of ik heb teveel hoop in nederlanders )
Ik heb ook weinig geen verstand van het vervalsen van paspoorten, zou dat een lucratieve bezigheid zijn?

Iemand ervaringen?
Ze vragen om een Western Union betaling van de borg. Dat geld ben je dan sowieso kwijt. Wellicht kunnen ze met je persoonlijke gegevens nog meer van je geld jatten.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  maandag 2 november 2009 @ 10:17:19 #45
238694 Rbhp
sakwadicock
pi_74307774
Komt ie straks met een escrow site.
No bad soldiers under a good leader
pi_74357858
Nou, ben benieuwd naar wat de volgende stap is van die scammer.
pi_74357936
op de herengracht nog wel voor 400 euro
pi_74358504
tvp
blijf van mijn sig af homo!
pi_74358854
Kerel mailed niet meer terug

Ik zal vanavond nog eens mailen (in het engels weer) dat ik echt een kamer nodig heb, en wanneer ik erin kan en vragen wat het rekeningnummer is voor die borg
Als ie dan niet reageert.. gratis 800 euro!

Iemand nog een idee wat ik daarna moet doen? Tis overduidelijk dat het allemaal een scam is, kan ik die kerel nog op een of andere manier irriteren?

Tips zijn welkom
pi_74359301
tvp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')