Je moet het zelf weten ik zeg je 1 ding, trap hier nu niet in.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:29 schreef Baszh het volgende:
Heb zijn naam ge-googled en kwam nog een kamer tegen die hij wil verhuren op een andere plek in Nederland met dezelfde grootte en prijs.
http://www.verhuurkamers.nl/index.php?page=view&type=landlord&rid=5061
Ook is zijn Engels wel erg slecht, in een mail kreeg ik bv.
"Hello,
Thanks for the mail. there,it's a 1bedroom apartment,that as is own
private Toilet,Bathroom,Kitchen and Furniture,my apartment it still
available for 1-6 years and is 400 per month and 800 for deposit..I
was Transfer from KLM Airlines AMSTERDAM to work as The TERMINAL
OPERATOR here for KLM Airlines LONDON,Am looking for good and well
behave person to take care of my apartment"
Hij zou meerdere kamers kunnen verhuren..
Dit is duidelijk een fraudeur.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:30 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Je moet het zelf weten ik zeg je 1 ding, trap hier nu niet in.
Hello Clarence,quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:44 schreef Me. het volgende:
Je krijgt straks een mail of je even de borg over wilt maken naar zijn "agent" in Nederland omdat hij zelf al in het buitenland zit. Mark my words
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.foto's van deze 'Clarence', en zelfs zijn vriendin!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij doet er veel aan om mijn vertrouwen te winnen, ben niet geïntresseerd in zijn kamer(s), wat moet ik nu doen?![]()
![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door Five_Horizons op 01-11-2009 01:33:18 ]
gefixed!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:45 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
gefixed!
hier nog eens voor jouwPff die oplichters doen ook echt ALLES om aan geld te komen haha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, maar wat je wel kan proberen is gewoon bij 10 en 11 wat nummers in voeren hij zal het toch niet gelijk gaan na trekken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:32 schreef ShiroYasha het volgende:
Denk niet dat hij dan nog reageert..
De kamers die hij aanbied zijn hele goede aanbiedingen, hij moet vast veel mail krijgen, denk niet dat hij op zulke onzin gaat antwoorden :p
Ik kan een serieus mailtje terugsturen in het nederlands, aangezien hij me wel vertrouwd.. zal eens kijken wat ie dan doet
Ja dan tieper je iets serieuzer dingen in hequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:32 schreef ShiroYasha het volgende:
Denk niet dat hij dan nog reageert..
De kamers die hij aanbied zijn hele goede aanbiedingen, hij moet vast veel mail krijgen, denk niet dat hij op zulke onzin gaat antwoorden :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk is alles nep, moest wel even in mijn eigen paspoort kijken hoe mijn documentnummer eruitzagAlsof iemand dat nummer van je nodig heeft bij het verhuren van een kamer
En het adres is verre van compleet, eens kijken of hij nog iets terugstuurt en vraagt om het hele adres. Of dat hij, nu hij de 'paspoort-nummers' heeft, nooit meer iets van zich laat horen![]()
Mooie bezigheidquote:Op zondag 1 november 2009 13:35 schreef ShiroYasha het volgende:
Hier het nederlandse mailtje, met waarin ik mijn 'gegevens' allemaal naar Clarence stuur;
En het adres is verre van compleet, eens kijken of hij nog iets terugstuurt en vraagt om het hele adres. Of dat hij, nu hij de 'paspoort-nummers' heeft, nooit meer iets van zich laat horen![]()
quote:Op zondag 1 november 2009 17:06 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de 'bezigheid' in je antwoord![]()
Ze vragen om een Western Union betaling van de borg. Dat geld ben je dan sowieso kwijt. Wellicht kunnen ze met je persoonlijke gegevens nog meer van je geld jatten.quote:Op maandag 2 november 2009 00:00 schreef ShiroYasha het volgende:
@ Vivi; Ik weet het niet precies
Als je het om het geld doet, waarom vraag je dan in godsnaam die paspoort gegevens? Zo wek je alleen maar onnodig wantrouwen.. zoals je hier leest is niemand zo dom om meteen die gegevens op te sturen.. (er zullen wel mensen zijn, maar veel? ik betwijfel het, of ik heb teveel hoop in nederlanders)
Ik heb ook weinig geen verstand van het vervalsen van paspoorten, zou dat een lucratieve bezigheid zijn?
Iemand ervaringen?
Nieuw gmail adres aanmaken. Zeggen dat een vriend van je ook nog een kamer zoekt en email adres geven. <repeat>quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:57 schreef ShiroYasha het volgende:
Kerel mailed niet meer terug![]()
Ik zal vanavond nog eens mailen (in het engels weer) dat ik echt een kamer nodig heb, en wanneer ik erin kanen vragen wat het rekeningnummer is voor die borg
![]()
Als ie dan niet reageert.. gratis 800 euro!
Iemand nog een idee wat ik daarna moet doen?Tis overduidelijk dat het allemaal een scam is, kan ik die kerel nog op een of andere manier irriteren?
Tips zijn welkom
Misschien heb je a.s. zondag weer een saaie dagquote:Op woensdag 4 november 2009 00:40 schreef ShiroYasha het volgende:
Waarom zou ik zoveel tijd in zo iemand steken? xD
Heb ook nog mijn studie enzo.. :p
Dat dus...quote:Op zondag 1 november 2009 14:34 schreef HiZ het volgende:
Een kamer van 30m² op de Herengracht voor maar ¤400 all in? Voor wie dat gelooft heb ik nog een mooie brug te koop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |