die verdien jij tochquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:43 schreef moussy het volgende:
[..]
Ikke niet! Dat stukje opvoeding komt al vaak genoeg terug in de baby/dreumes/peuter/kleuter/pubertopics. Niet álles hoeft toch centraal?!
Jullie doen dit gewoon allemaal om de reldelaward binnen te slepen
zeg het, of zeg niets, dit is wel laag.. vind ik.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:46 schreef Pvoesss het volgende:
ik weet alleen dat ik sommige moeders hier..
jij hoort er vast bij.. en ik ws ook...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:50 schreef moussy het volgende:
[..]
zeg het, of zeg niets, dit is wel laag.. vind ik.
ik niet, want ik voel me niet aangesprokenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:51 schreef Vicky het volgende:
[..]
jij hoort er vast bij.. en ik ws ook...
ach, we zijn allemaal mens met eigen ideeen.
En zo'n opmerking is nodig omdat???quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:53 schreef Vivi het volgende:
En ik ben ook meteen weer weg voordat de halfnaakte foto's met aan de tet lebberende kleuters tevoorschijn worden getrokken hoor.
oke.. jij niet..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:53 schreef moussy het volgende:
[..]
ik niet, want ik voel me niet aangesproken
Huhhh ??? ooh nee ik was nog niet klaar en typ in meerdere schermpjes.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:50 schreef moussy het volgende:
[..]
zeg het, of zeg niets, dit is wel laag.. vind ik.
Nou, als ik je reacties zo lees, boeit het je wel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:56 schreef Vicky het volgende:
[..]
oke.. jij niet..
het boeit me niet wat mensen van mij vinden. Ik heb mijn manier van opvoeden...
het boeit me niet wat mensen van mijn karakter vindenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:57 schreef cattie het volgende:
[..]
Nou, als ik je reacties zo lees, boeit het je wel.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:54 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik snap dat eerlijk gezegd ook niet. In het peutertopic denk ik ook wel eens "Dat zou ik niet zo doen" en heb ik ook niet (even veel) aansluiting met iedereen. Dat kan toch ook niet? Met zo veel mensen.
Ik denk dat het badinerende toontje wat door sommigen gebezigd wordt nogal wat irritatie opwekt, dat is wat anders dan je persoonlijk aangesproken voelen....quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:57 schreef cattie het volgende:
[..]
Nou, als ik je reacties zo lees, boeit het je wel.
Oh, dat vond ik gewoon even lollig.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:54 schreef p_iglet het volgende:
[..]
En zo'n opmerking is nodig omdat???
Dan lees ik de rezties van Vicky blijkbaar anders. En ik zie vervelende toontjes bij bijna iedereen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik denk dat het badinerende toontje wat door sommigen gebezigd wordt nogal wat irritatie opwekt, dat is wat anders dan je persoonlijk aangesproken voelen....
Vandaar die " ..." . Het was een soort cliffhanger?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:56 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Huhhh ??? ooh nee ik was nog niet klaar en typ in meerdere schermpjes.
Dat is een hele mooie!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:58 schreef Brighteyes het volgende:
TT aangepast. Hopelijk gaat het dan wat meer over van discussie-topic naar algemeen topic over AP.
Er is inmiddels ook wel weer genoeg gezegd over bv/fv lijkt me, dat is niet de insteek van het topic.
Ik zou graag een 9e regeltje toe willen voegen, en die mag dan ook toegevoegd aan het babietjes-topic:
Laat iedereen in zijn/haar waarde, ongeacht opvoedmethode/-stijl.
[..]
Ik heb je van de week nog aangehaald tijdens de 'Peuter in zicht' cursus die ik gevolgd heb.
Ik wist je niet meer letterlijk te quoten, maar hoe was het ook al weer? 'Een kind kan pas vrij zijn als het zich goed bewust is van de grenzen.'Zoiets toch?
Er zijn heel erg veel meer posts bijgekomen toen ik nog aan het lezen en reageren was.
*terugleest*
Dit kan de bedoeling niet zijn toch? Dat degenen die behoefte aan dit topic hadden nu juist weggaan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:05 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben er wel klaar mee.
Misschien kom ik nog wel eens kijken hier, of in eht babietjestopic ofzo, maar voor nu is de lust me wel ontnomen, eigenlijk.
Fijne avond verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |