Oeh, en daarom gaan we het woord 'China' maar niet meer noemenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:56 schreef IHVK het volgende:
Een Chinese investeerder dreigde al zijn geld weg te halen bij ING.
Over 10 jaar pas!?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:55 schreef TGVkopper het volgende:
Just face it: wij zijn lui, Chinezen willen tenminste hard werken en over 10 jaar ownen ze ons gewoon keihard in alle opzichten!
Wat doe je hier dan!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Over 10 jaar pas!?![]()
Als je daar een soortgelijke opleiding hebt gevolgd als hier, en een passende baan op je niveau, dan heb je volgens mij al meer welvaart dan hier in NL: de huizen, auto's en voedsel etc etc zijn er allemaal spotgoedkoop.
Zoals de Engelsen altijd zo mooi kunnen zeggen: "You can overdrive"quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:57 schreef webfreak het volgende:
De commercials van ING
Ik kan zo effe niets kanslozers bedenken op de Nederlandse TV. En dan tel ik Hole in The Wall, Badgasten, en de hele SBS kneuzenkermis gewoon mee
Geen idee, ik gokte maar wat trouwens.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:00 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Oeh, en daarom gaan we het woord 'China' maar niet meer noemen
Als ik ga dreigen mijn geld weg te halen bij de ING, gaan ze dan niet meer over treinen praten?
Chinees leren, want dat spreek ik nog niet, dus zal er voor mij ook weinig te doen zijn in China...quote:
Ik ben heel serieus.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:06 schreef Neroje het volgende:
[..]
Zoals de Engelsen altijd zo mooi kunnen zeggen: "You can overdrive"
China, het land waar McDonald's bezorgd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:45 schreef Biogarde het volgende:
China, het land van de onbegrensde bami scooters.
Dat is ook in Turkije zo hoor.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:49 schreef PjotrXII het volgende:
[..]
China, het land waar McDonald's bezorgd.
Nederland, het land waar dat niet zo is. Je punt?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:49 schreef PjotrXII het volgende:
[..]
China, het land waar McDonald's bezorgd.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:21 schreef webfreak het volgende:
[..]
Ik ben heel serieus.
Zelden heb ik grotere plaatsvervangende schaamte gevoeld, dan toen ik voor het eerst die ING Anouk reclame zag. "Mog deese enge kerel d'r effe longs?"![]()
![]()
![]()
Om over die andere achterlijke miep nog maar te zwijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |