preferencesquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:05 schreef De_Hertog het volgende:
iTunes 9.0.2 adds support for Apple TV software version 3.0, adds an option for a dark background for Grid View, and improves support for accessibility.
Heeft iemand die al gevonden?
Ja ik leef voor nummeriek. Ik werk veel met Excel en ook nog veel met photoshop en dan wil ik snel getallen in kunnen tikken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:05 schreef De_Hertog het volgende:
Mooi ding DizerWel gegaan voor het bedrade/grotere toetsenbord zo te zien?
Onhandige plek, en het lijkt niet helemaal 'af' te ziijn. De rand rond de albums is donkerder dan de achtergrond.quote:
Ja, ik vind het ook jammer dat ze die niet in wireless hebbenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:07 schreef Dizer het volgende:
Thanks!
[..]
Ja ik leef voor nummeriek. Ik werk veel met Excel en ook nog veel met photoshop en dan wil ik snel getallen in kunnen tikken.
Inderdaad. De nieuwe wirless mouse is wel erg kick-ass! Geen scrollballetje meer maar een touchquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook jammer dat ze die niet in wireless hebben
En het werkt ook?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad. De nieuwe wirless mouse is wel erg kick-ass! Geen scrollballetje meer maar een touch
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:04 schreef Dizer het volgende:
Even mijn posts herhalen
Net gekocht, kon het niet laten
Nieuwste model met 27" LED display
[ afbeelding ]
Iemand een MacBook Pro kopen?
Model MacBookPro3,1
Intel Core 2 Duo
2.4 GHz
2GB Geheugen
150GB HD
256MB GeForce 8600 GT
Valt wel mee... ik heb een lange tafel hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mooi, veel te groot voor die tafel though
Thanks, heb getwijfeld maar prijsverschil was echt te groot, heb de 1499 model. Prima zat voor internetten en photoshopquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nice 27". Als ik niet zo geil was op het woordje quad-core, had ik er ook al een gehad.
Geil.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:04 schreef Dizer het volgende:
Even mijn posts herhalen
[ afbeelding ]
Model MacBookPro3,1
Intel Core 2 Duo
2.4 GHz
2GB Geheugen
150GB HD
256MB GeForce 8600 GT
Getsiederrie wat een geil ding!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:04 schreef Dizer het volgende:
Even mijn posts herhalen
[ afbeelding ]
Model MacBookPro3,1
Intel Core 2 Duo
2.4 GHz
2GB Geheugen
150GB HD
256MB GeForce 8600 GT
Net op de site van Apple gekeken. Stoere muis.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad. De nieuwe wirless mouse is wel erg kick-ass! Geen scrollballetje meer maar een touch
Als ik een smak geld over heb, koop ik ook zo'n dingquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:04 schreef Dizer het volgende:
Even mijn posts herhalen
[ afbeelding ]
Model MacBookPro3,1
Intel Core 2 Duo
2.4 GHz
2GB Geheugen
150GB HD
256MB GeForce 8600 GT
Ideaalquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:14 schreef Semmm het volgende:
http://itunes.apple.com/W(...)wArtist?id=291672906 kende ik nog niet, numeriek draadloos
quote:
Extra toevoeging van pijltjes toetsen en pgup/dn del etc..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]Echt WTF..
Wat is het verschil tussen de gratis versie en de betaalde versie
Overigens: http://www.nu.nl/internet(...)twitter-account.html
Als ik nu eens bright ideas had..d'n tering..
Even mijn posts herhalen
[ afbeelding ]
Model MacBookPro3,1
Intel Core 2 Duo
2.4 GHz
2GB Geheugen
150GB HD
256MB GeForce 8600 GT
Lelijk dingquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:04 schreef Dizer het volgende:
Even mijn posts herhalen
[ afbeelding ]
Model MacBookPro3,1
Intel Core 2 Duo
2.4 GHz
2GB Geheugen
150GB HD
256MB GeForce 8600 GT
Wat een jetser is het toch. Ik vind mijn 24" al groot.quote:
Verkapte -kijk-mij-dr.pepper-drinken- postquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:04 schreef Dizer het volgende:
Even mijn posts herhalen
[ afbeelding ]
Model MacBookPro3,1
Intel Core 2 Duo
2.4 GHz
2GB Geheugen
150GB HD
256MB GeForce 8600 GT
Heb je 'm al aangeschaft?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:11 schreef Renesite het volgende:
ehm ehm ehm ehm.. Kunnen niet alle routers macbooks ondersteunen?!
Oh... ik zat eens rond te kijken en zag een router staan (buren moeten een nieuwe) en ik zag:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:48 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Heb je 'm al aangeschaft?En geen idee, maar denk niet dat het een probleem is?
Ja, de muis is erg fijn. En mouse gestures (met 2 vingers naar links of naar rechts op de muis om te navigeren (vorige, volgende in Safari, iPhoto e.d.)).quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
zeker wel. het is een standaard protocol waar ze mee werken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:11 schreef Renesite het volgende:
ehm ehm ehm ehm.. Kunnen niet alle routers macbooks ondersteunen?!
Het lijkt mij ook echt een topdingquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, de muis is erg fijn. En mouse gestures (met 2 vingers naar links of naar rechts op de muis om te navigeren (vorige, volgende in Safari, iPhoto e.d.)).
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh... ik zat eens rond te kijken en zag een router staan (buren moeten een nieuwe) en ik zag:
'Mac ondersteuning: X '
Maar nu ik er over nadenk kan dat ook een andere betekenis hebben
(Denk dat ik morgen ff ga halen die MB!)
Ik mis wel de knoppen aan de zijkant (die ik voor Expose gebruikte) en de middelste knop om links in nieuwe tabs te openen. Maar Expose doe ik wel met een F-toets ofzo, en cmd+klik voor openen in nieuwe tab.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook echt een topding
Hehe, maar valt dat niet in te stellen dan? Of zijn er simpelweg niet genoeg 'klikbare' vlakken voor?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik mis wel de knoppen aan de zijkant (die ik voor Expose gebruikte) en de middelste knop om links in nieuwe tabs te openen. Maar Expose doe ik wel met een F-toets ofzo, en cmd+klik voor openen in nieuwe tab.
Even mijn posts herhalen
[ afbeelding ]
Model MacBookPro3,1
Intel Core 2 Duo
2.4 GHz
2GB Geheugen
150GB HD
256MB GeForce 8600 GT
En onthoud dat kloteding nou eindelijk eens dat ik mijn Column Browser 'on Top' wil?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:05 schreef De_Hertog het volgende:
iTunes 9.0.2 adds support for Apple TV software version 3.0, adds an option for a dark background for Grid View, and improves support for accessibility.
Heeft iemand die al gevonden?
Meh, ligt eraan als jij aan de standaard-configuratie dingen gaat lopen wijzigen, dan worden ze niet meer van binnen Zweden verstuurd, maar dan moeten een aantal Chinese/Taiwanese kinderhandjes nog aan het werk om je machine in elkaar te zetten naar jou wens, vervolgens moet het met paard en wagen helemaal naar Sjang Hai getrokken worden. En vanuit ShangHai Airport->Malmø->StockHolmAirport vliegen voordat het uberhaupt door de Pakketpostbezorger door de brievengleuf in Upslala geduwd wordt..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:14 schreef AKnynke het volgende:
oh, ik woon inderdaad in Zweden. Helaas 50 euro duurder daar, maar anders moet ik heel lang wachten, en m'n huidge laptop houdt het niet lang vol denk ik.
Oh, en ik ben ook weiblich...Waarom zijn die levertijden zo lang? Apple geeft aan dat m'n macbook pas 10-11 november aan gaat komen..terwijl ze zeggen dat hij binnen 3 werkdagen verstuurd wordt. dat is dus maandag, dinsdag, woensdag, zou hij donderdag aan moeten kunnen komen, zou je zeggen.
ai, die kinderhandjes maakt het wat vervelender...Ik heb liever een internationaal toetsenbord dan een Zweeds toetsenbord, schrijven in het Zweeds kan ik toch niet. Dus dat zal de oponthoud wel zijn dan!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Meh, ligt eraan als jij aan de standaard-configuratie dingen gaat lopen wijzigen, dan worden ze niet meer van binnen Zweden verstuurd, maar dan moeten een aantal Chinese/Taiwanese kinderhandjes nog aan het werk om je machine in elkaar te zetten naar jou wens, vervolgens moet het met paard en wagen helemaal naar Sjang Hai getrokken worden. En vanuit ShangHai Airport->Malmø->StockHolmAirport vliegen voordat het uberhaupt door de Pakketpostbezorger door de brievengleuf in Upslala geduwd wordt..
Zie je die zielige kindjes al helemaal stuk voor stuk die toetsjes in het Alu-keyboard al drukken?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:22 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ai, die kinderhandjes maakt het wat vervelender...Ik heb liever een internationaal toetsenbord dan een Zweeds toetsenbord, schrijven in het Zweeds kan ik toch niet. Dus dat zal de oponthoud wel zijn dan!
Ditto.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nice 27". Als ik niet zo geil was op het woordje quad-core, had ik er ook al een gehad.
uiteraard was dat het eerste wat ik probeerde maar ik kwam er niet echt uit. Hoe maak ik via handbrake een hd ready film van een full hd film?quote:
Nou heb ik het zelf nog nooit geprobeerd, maar als ik hier op het eerste screenshot kijk zie ik bij Picture Settings de resolutie staan met er achter een knop Picture Settings... Heb je daar al gekeken?quote:Op zondag 1 november 2009 11:00 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
uiteraard was dat het eerste wat ik probeerde maar ik kwam er niet echt uit. Hoe maak ik via handbrake een hd ready film van een full hd film?
Ik heb daar gekeken. Ik snap alleen niet hoe is die settings moet wijzigen...quote:Op zondag 1 november 2009 11:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nou heb ik het zelf nog nooit geprobeerd, maar als ik hier op het eerste screenshot kijk zie ik bij Picture Settings de resolutie staan met er achter een knop Picture Settings... Heb je daar al gekeken?
Uhh.. Finder, Prefences, General > Show these items on desktop? Jij gaat daar je hele systeem voor wissen?quote:Op zondag 1 november 2009 13:49 schreef Dizer het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn iMac volledig kan wissen en herstellen?
Ik dacht dat ik dat had gedaan maar nu heeft ie alleen OSX opnieuw geïnstalleerd. Al mijn documenten en instellingen zijn terug.
Ik heb namelijk het volgende probleem, ik heb geen HD icon op mijn bureaublad
Dit kun je niet menenquote:Op zondag 1 november 2009 13:49 schreef Dizer het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn iMac volledig kan wissen en herstellen?
Ik dacht dat ik dat had gedaan maar nu heeft ie alleen OSX opnieuw geïnstalleerd. Al mijn documenten en instellingen zijn terug.
Ik heb namelijk het volgende probleem, ik heb geen HD icon op mijn bureaublad
Als ik de bureaubladachtergrond wil veranderen, wis ik ook m'n MBP. Of is dat niet nodig?quote:Op zondag 1 november 2009 13:54 schreef Tijn het volgende:
WTF
Je gaat toch niet je systeem opnieuw installeren omdat je ergens een vinkje niet kan vinden![]()
![]()
De windows methodiekquote:Op zondag 1 november 2009 13:54 schreef Tijn het volgende:
WTF
Je gaat toch niet je systeem opnieuw installeren omdat je ergens een vinkje niet kan vinden![]()
![]()
Ik heb het nog niet kunnen vinden, maar ik moet dan ook nog even goed kijken wat ik met die muis eigenlijk allemaal kan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, maar valt dat niet in te stellen dan? Of zijn er simpelweg niet genoeg 'klikbare' vlakken voor?
Sterker nog, ik heb hem gelijk maar even uitgezet, gebruik het eigenlijk toch nooitquote:Op zondag 1 november 2009 14:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hey, ik snap je wel hoor, luister maar niet naar al die betweters die je uitachen. Leopard had standaard wel een HD icoontje, maar sinds de overstap naar Snow Leopard is dat niet meer standaard. Komt omdat Apple's visie van OSX gewoon een schone, serene, desktop zou moeten zijn. Op zich ook wel logisch, het enige icoontje wat je in de normale Leopard zag was ook alleen het HD icoontje en dat vervuild gewoon je desktop
Windows Live Mail, zit er als het goed is wel standaard op...quote:Op zondag 1 november 2009 15:29 schreef Junkie het volgende:
Mn oom belde net, die had een Win7 dvdtje binnengekregen bij zn nieuwe pc en hem zelf laten upgraden. Resultaat hij kon niet meer e-mailen. Want Windows 7 heeft standaard geen email applicatie meer erin zitten.![]()
Wie verzint dit toch elke keer.![]()
Okay, ze bieden het te download aan, maar kom opzeg. Een email applicatie behoort toch wel als iets wat standaard aanwezig moet zijn.
Bah Windows.quote:Op zondag 1 november 2009 15:29 schreef Junkie het volgende:
Mn oom belde net, die had een Win7 dvdtje binnengekregen bij zn nieuwe pc en hem zelf laten upgraden. Resultaat hij kon niet meer e-mailen. Want Windows 7 heeft standaard geen email applicatie meer erin zitten.![]()
Wie verzint dit toch elke keer.![]()
Okay, ze bieden het te download aan, maar kom opzeg. Een email applicatie behoort toch wel als iets wat standaard aanwezig moet zijn.
Prima machine tochquote:Op zondag 1 november 2009 15:00 schreef draaijer het volgende:
GVD heb net een maand of 2 geleden een 24" gekocht voor 1399
kuttopic
Is echt een prima ding. Maar als je vandaag zo'n ding koopt is het helaas morgen alweer oud.quote:
Ja. Systeemvoorkeuren - Delen - Internetdeling.quote:Op zondag 1 november 2009 16:44 schreef TwyLight het volgende:
Is het mogelijk om mijn internet van de iMac (die binnenkomt via Wi-Fi) te delen met een ander apparaat via ethernet?
Op je iMac stel je dit in:quote:Op zondag 1 november 2009 16:50 schreef TwyLight het volgende:
Thanks, had het ook net gevonden maar snap niet zo god hoe ik dat moet instellen (ik wil van de imac naar xbox 360, want ben mn wireless adapter kwijt) maar de xbox krijgt geen verbinding binnen?
Lieve noob die je bentquote:Op zondag 1 november 2009 13:53 schreef Dizer het volgende:
Whehehehehe, als ik jullie toch niet hadGelukkig zeg
Ik voel me even dom
quote:Op zondag 1 november 2009 19:02 schreef Renesite het volgende:
goed, de nieuwe macbook staat op mijn bureau!
Als je een Amerikaans iTunes-account hebt, moet dat geen probleem zijn, lijkt me.quote:Op zondag 1 november 2009 19:11 schreef Estolan het volgende:
na de search nog geen h*l kunnen vinden over de Apple TV. Ik zit momenteel in de VS, daar is hij niet al te duur, maar ik kan niks vinden oer het downloaden / huren van films vanuit de I-tunes store als je in NL woont. De NL store heeft nog geen films, maar kan je wel vanuit NL iets huren of kopen in de VS store? of zit er een bveiliging op als je via een NL internet maatschappij surft dat j dan geen aankopen kan doen in de VS
Een tv serie kopen kost maar 3 dollar, das cheap, en een nieuwe film huren ( zoals de nieuwe Ice Age ) maar 5 dollar.
Kan iemand hier een duidelijk antw op geven?
Doe nog wel veel domme dingen ermee hoorquote:
Welke heb je gekocht?quote:Op zondag 1 november 2009 19:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doe nog wel veel domme dingen ermee hoor!!! Mijn personal assistant is op het moment huilend weggelopen van zijn plek denk ik
Ja, want een liedje luister je ook maar 1xquote:Op zondag 1 november 2009 19:31 schreef Geqxon het volgende:
Als je 3 euro voor drie kwartier film te duur vindt, dan is een euro voor slechts 3 minuten muziek natuurlijk absurd.
Een film ook?quote:Op zondag 1 november 2009 19:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, want een liedje luister je ook maar 1x
De nieuwe macbook met sleeve. De Pro niet, doe ik niets mee en daarnaast is hij niets meer beter. Het enige voordeel tegenover de nieuwe macbook was dat die een aluminium case heeft.quote:
Een seizoen op DVD kost no way 40 dollar.quote:Op zondag 1 november 2009 19:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een season pass is net zo duur als een DVD boxset van dat seizoen, met het verschil dat je dit allemaal op de bank kunt doen.
Plezier!quote:Op zondag 1 november 2009 19:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
De nieuwe macbook met sleeve. De Pro niet, doe ik niets mee en daarnaast is hij niets meer beter. Het enige voordeel tegenover de nieuwe macbook was dat die een aluminium case heeft.
http://www.freerecordshop.nl/collecties/tv-seriesquote:Op zondag 1 november 2009 19:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een seizoen op DVD kost no way 40 dollar.
Ja, bij FRS is alles duurquote:Op zondag 1 november 2009 19:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://www.freerecordshop.nl/collecties/tv-series
Kijk maar eens wat de hit-series doen. 24 afleveringen van drie kwartier, voor 40 dollar, is niet duur.
Geen idee. Dan kun je het beste je systeem ff opnieuw installeren.quote:Op zondag 1 november 2009 19:48 schreef Renesite het volgende:
Euhm... Waar gaat dat icoontje van de macdisk heen als je hem perongeluk uit de lijst 'apparaten' hebt wegge'pooft'
Nergens heen, dan is het gewoon weg. Als je 'em terug wil, moet je 'em gewoon terug slepen.quote:Op zondag 1 november 2009 19:48 schreef Renesite het volgende:
Euhm... Waar gaat dat icoontje van de macdisk heen als je hem perongeluk uit de lijst 'apparaten' hebt wegge'pooft'
Findervoorkeuren. CMD komma dus. Navigatiekolom.quote:Op zondag 1 november 2009 19:48 schreef Renesite het volgende:
Daarvoor koop ik geen MACquote:Op zondag 1 november 2009 19:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen idee. Dan kun je het beste je systeem ff opnieuw installeren.
Held.quote:Op zondag 1 november 2009 19:49 schreef KingGone het volgende:
[..]
Findervoorkeuren. CMD komma dus. Navigatiekolom.
Vast, maar niet om te compenserenquote:Op zondag 1 november 2009 20:06 schreef katerwater het volgende:
tvp![]()
De 21.5" led kicks ass too, hoor
Dat hangt er maar net van af wat je er mee wil. Een kennis van me had al drie verschillende mediaspelers geprobeerd, en het enige wat hij wilde was gewoon wat muziek, fotos en filmpjes op z'n tv laten zien. Al die spelers hadden tig problemen, nu heeft hij al een aantal maanden een AppleTV en hij is er enorm tevreden over. Het is inderdaad erg jammer dat je hier nog niets kan huren, maar ook zonder dat is een AppleTV gewoon een prima, en ondergewaardeerd, ding.quote:Op zondag 1 november 2009 20:26 schreef Tijn het volgende:
In Nederland heb je inderdaad geen zak aan zo'n Apple TV.
Onzin. Werkt prima met films, foto's, muziek, radio zenders!quote:Op zondag 1 november 2009 20:26 schreef Tijn het volgende:
Ja duh. Als je geen Amerikaanse betaalmethode hebt, heb je dus ook geen Amerikaans iTunes account.
In Nederland heb je inderdaad geen zak aan zo'n Apple TV.
Behalve dat je al je films moet gaan converteren, en het ding geen 1080p aankan.quote:Op zondag 1 november 2009 20:58 schreef nelisb het volgende:
[..]
Onzin. Werkt prima met films, foto's, muziek, radio zenders!
Ja geen HD maar ik mis er echt niks aan! Zoals altijd werkt het gewoon zonder moeilijke dingen zoals bij veel media players.
klopt 1080p niet. Dat converteren is een kleine moeite met een goede pc. Voordeel is dat het weinig schijfruimte in beslag neemt.quote:Op zondag 1 november 2009 20:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Behalve dat je al je films moet gaan converteren, en het ding geen 1080p aankan.
Precies, mijn Macbook was laatst maar iets van 90 minuten bezig om een film om te zetten.quote:Op zondag 1 november 2009 21:45 schreef nelisb het volgende:
[..]
klopt 1080p niet. Dat converteren is een kleine moeite met een goede pc. Voordeel is dat het weinig schijfruimte in beslag neemt.
Ik heb een iMac, een MacBook Pro en een iPhone. Je hoeft me niet uit te leggen wat de kwaliteiten zijn van Apple boven de concurrentie. Maar zo'n Apple TV vind ik echt pure pruts. Als een media speler niet je media af kan spelen, heb je er gewoon niks aan.quote:Op zondag 1 november 2009 21:49 schreef nelisb het volgende:
De gebruikersinterface is way better dan bijna elke andere media player. Eigenlijk hetzelfde verhaal als een apple computer versus windows computer.
En daarom is mijn WDTV een topding.quote:Op zondag 1 november 2009 21:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb een iMac, een MacBook Pro en een iPhone. Je hoeft me niet uit te leggen wat de kwaliteiten zijn van Apple boven de concurrentie. Maar zo'n Apple TV vind ik echt pure pruts. Als een media speler niet je media af kan spelen, heb je er gewoon niks aan.
Het duurt dus een uur extra en de kwaliteit van je film gaat achteruit. Daar kan ik niet mee leven.quote:Op zondag 1 november 2009 21:59 schreef nelisb het volgende:
Ik zie het probleem niet zo. Ik download een xvid, uur converteren en klaar. Kijk never nooit een film
nadat ik hem heb gedownload direct.
Je kunt beter een goedkope MacBook halenquote:Op zondag 1 november 2009 22:01 schreef Estolan het volgende:
het ging mij er meer om dat je dan alle series die je normaal download via bv een torrent site je da direct in HD kwaliteit kan downloaden voor weinig geld, en heb je er gelijk dolby suround bij, dat is wel cool.
Ik denk niet dat het aan Apple ligt dat je in NL niet mag downloaden, eerder aan de Buma/Stemra kaffers en bv de film exploitanten ( aangezien je dus nu films kan huren voor 5 dollar of kopen voor 14, terwijl ze in NL nog in de bios draaien waar je bijna 10 euro aan kwijt bent )
Dat vind ik dan jammer, converteren hoeft dan niet, aangezien je het dan al zo download
maarja, dan maar geen Apple TV voor 120euro goedkoper aanschaffen
Maar het gaat er ook niet om dat jij geen AppleTV wilt. Ik hoef er zelf ook geenquote:Op zondag 1 november 2009 22:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het duurt dus een uur extra en de kwaliteit van je film gaat achteruit. Daar kan ik niet mee leven.
Dat snap ik. Maar wat mij betreft is de videostore de killer feature van de AppleTV. Als dat niet aanwezig is, blijft er imho weinig interessants over.quote:Op zondag 1 november 2009 22:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Maar het gaat er ook niet om dat jij geen AppleTV wilt. Ik hoef er zelf ook geenHet is alleen overdreven te zeggen dat er door het gebrek aan een videostore geen markt is voor een AppleTV in Nederland, want ook hier zijn er gewoon mensen die tevreden zijn met de AppleTV zoals die nu is.
Het is ook suf dat de Apple TV in de VS $229 kost, en hier met minder features ¤269.quote:Op zondag 1 november 2009 22:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar wat mij betreft is de videostore de killer feature van de AppleTV. Als dat niet aanwezig is, blijft er imho weinig interessants over.
Systeemvoorkeuren - Toetsenbord - Toetsencombinaties - "Alle regelaars"quote:Op zondag 1 november 2009 22:50 schreef Renesite het volgende:
Whatsup met TAB op een MAC? Ben gewend om *tab**tab* enter te doen bij een post plaatsen... Hij springt gelijk elders naartoe
Moet je even onder System Preferences > Keyboard & Mouse > Keyboard Shortcuts > Full Keyboard Access de optie "all controls" aanzetten.quote:Op zondag 1 november 2009 22:50 schreef Renesite het volgende:
Whatsup met TAB op een MAC? Ben gewend om *tab**tab* enter te doen bij een post plaatsen... Hij springt gelijk elders naartoe
Leopardquote:Op zondag 1 november 2009 22:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Moet je even onder System Preferences > Keyboard & Mouse > Keyboard Shortcuts > Full Keyboard Access de optie "all controls" aanzetten.
mee eens, dat is de reden waarom ik dacht, mm Das een Koopje!quote:Op zondag 1 november 2009 22:52 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Het is ook suf dat de Apple TV in de VS $229 kost, en hier met minder features ¤269.
Daar zou ik zeker even op wachten ja.quote:Op zondag 1 november 2009 23:00 schreef Tijn het volgende:
Ik ga wel over als 10.6.2 er is ofzo.
Option-TAB. Is te vinden onder Safari prefs > Advanced.quote:Op zondag 1 november 2009 22:50 schreef Renesite het volgende:
Sja, hier in Nederland verdienen ze niks aan je. Net als de Xbox 360 ook met verlies wordt verkocht, dat verdienen ze wel weer terug met games.quote:Op zondag 1 november 2009 22:52 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Het is ook suf dat de Apple TV in de VS $229 kost, en hier met minder features ¤269.
Hoe dan?quote:Op maandag 2 november 2009 00:17 schreef TwyLight het volgende:
mja als ik iemand probeer over te halen dat os x beter is word ik altijd gepwnd als we het over msn hebben
Wat raad jij aan?quote:Op maandag 2 november 2009 00:15 schreef Geqxon het volgende:
Ga je over op een Mac. Blijf je Microsoft kutzooi gebruiken. -->
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik dolblij ben met het feit dat ik nu niet meer die teringzooi zoals MSN+, buzzers, vage gekleurde msnnamen en meer van die teringzooi heb. Echt heerlijk.quote:Op maandag 2 november 2009 00:17 schreef TwyLight het volgende:
mja als ik iemand probeer over te halen dat os x beter is word ik altijd gepwnd als we het over msn hebben
Flash is gewoon kut gemaakt. En veroorzaakt hier ook vaak problemen met de Disk Permissions. En dit is niet een probleem wat in de hardware zit. Maar volgens mij gewoon kan worden gefixt met een software update van Flash of OSX.quote:Op maandag 2 november 2009 01:14 schreef HQ-Design het volgende:
Iemand met een iMac 27" hier iets al van gemerkt?:
Een aantal gebruikers heeft op het discussie forum van Apple problemen gemeld bij het tonen van Flash objecten.
De nieuwe 27" iMac zou heel wat problemen ondervinden bij het vertonen van Flash animaties. Gebruikers melden dat Flash de volledige rekenkracht van één van de cores gebruikt, wat leidt tot schokkerige beelden en een algemene vertraging van de computer. Met tests onder Windows 7 door middel van Boot Camp waren er geen problemen vast te stellen. De oorzaak moet dan waarschijnlijk ook gezocht worden in Mac OS X 10.6 Snow Leopard.
Geen problemen hier.quote:Op maandag 2 november 2009 01:14 schreef HQ-Design het volgende:
Een aantal gebruikers heeft op het discussie forum van Apple problemen gemeld bij het tonen van Flash objecten.
De nieuwe 27" iMac zou heel wat problemen ondervinden bij het vertonen van Flash animaties. Gebruikers melden dat Flash de volledige rekenkracht van één van de cores gebruikt, wat leidt tot schokkerige beelden en een algemene vertraging van de computer. Met tests onder Windows 7 door middel van Boot Camp waren er geen problemen vast te stellen. De oorzaak moet dan waarschijnlijk ook gezocht worden in Mac OS X 10.6 Snow Leopard.
Had 't eerder in dit topic al aangehaald. Het lijkt idd op een softwarematig probleem/brakke driver/Flash (al heb ik nog geen officiële reactie van Apple gezien). Zal wel spoedig een software-update komenquote:Op maandag 2 november 2009 01:14 schreef HQ-Design het volgende:
Ik gebruik silverlight. Werkt prima?quote:Op maandag 2 november 2009 08:52 schreef Tijn het volgende:
Wat een brak gedoe is dat Uitzending Gemist toch... ik zit hier met m'n laptop, maar toch kijk ik Draadstaal op m'n iPhone, simpelweg omdat die website zo schraal is
Voor de goede drivers moet je zeker cs5 kopenquote:Op maandag 2 november 2009 08:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Had 't eerder in dit topic al aangehaald. Het lijkt idd op een softwarematig probleem/brakke driver/Flash (al heb ik nog geen officiële reactie van Apple gezien). Zal wel spoedig een software-update komen.
Helaasquote:Op maandag 2 november 2009 13:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
2 november en de iMac is nog steeds niet verzonden!
Twee weken, maar kennelijk met extragratis verlenging..quote:Op maandag 2 november 2009 13:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En waar is Swets btw? Heeft ie een maandje een ban aan de broek?
Verrassendquote:Op maandag 2 november 2009 14:06 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Twee weken, maar kennelijk met extragratis verlenging..
[Forum] Banmeldtopic - Doe normaal, dan kom je hier niet in
Je moet toch ook mailen voor een unban?quote:Op maandag 2 november 2009 14:06 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Twee weken, maar kennelijk met extragratis verlenging..
[Forum] Banmeldtopic - Doe normaal, dan kom je hier niet in
microtorrent werkt hier prima iigquote:Op maandag 2 november 2009 16:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
Transmission toch? En ik wacht nog op een stable Mac OSX release van uTorrent 2.0
Zit niet echt iets denderends bij.quote:Op maandag 2 november 2009 15:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.applegazette.c(...)p-bundle-sale-again/
Interessant voor degenen de aanschaf van een of meer van die apps overwegen
Levering kan zo een maand duren, die kans is helemaal groot als je een extra optie neemt.quote:Op maandag 2 november 2009 13:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En waar is Swets btw? Heeft ie een maandje een ban aan de broek?
Ik utorrent?quote:Op maandag 2 november 2009 16:27 schreef Lakai het volgende:
Wat gebruiken jullie voor download programma??
Ik heb nu Xtorrent, maar dat gaat super langzaam (en dat ligt niet aan mijn verbinding)
Bovendien gebruikte ik eerst altijd btjunkie als downloadsite, maar xtorrent gebruikt standaard mininova.org, is dat te veranderen?
Kan dat niet met iPhoto dan?quote:Op maandag 2 november 2009 18:01 schreef Renesite het volgende:
Ik zoek een goed programma waarmee ik fatsoenlijk dingen simpel kan verkleinen... Maar gene photoshop
Hmmm... maar net iets meer opties. De irfanview van OSXquote:
Pixelmator? Het kan veul, maar is een stuk goedkoper dan Photoshop.quote:Op maandag 2 november 2009 18:01 schreef Renesite het volgende:
Ik zoek een goed programma waarmee ik fatsoenlijk dingen simpel kan verkleinen... Maar gene photoshop
Zolang mijn Mac niet fatsoenlijk uit sluimerstand komt, werkt Snow Leopard niet prima. Wordt tijd dat ze dat eens oplossen.quote:
Gewoon in Voorvertoning/Preview, of mis je daar functies?quote:Op maandag 2 november 2009 18:01 schreef Renesite het volgende:
Met Preview kun je zowel uitsnijden als verkleinen/vergroten.quote:Op maandag 2 november 2009 18:01 schreef Renesite het volgende:
Daar eens beter naar kijkenquote:Op maandag 2 november 2009 18:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Met Preview kun je zowel uitsnijden als verkleinen/vergroten.
Geen BTO alhier: gewoon een quadcore zonder extra gedoe.quote:Op maandag 2 november 2009 18:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Levering kan zo een maand duren, die kans is helemaal groot als je een extra optie neemt.
Bustom to order?quote:Op maandag 2 november 2009 18:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Geen BTO alhier: gewoon een quadcore zonder extra gedoe.
quote:Op maandag 2 november 2009 18:40 schreef Renesite het volgende:
Found! Het is even wennen met die veranderende balk (apple balkje)
Heb nog maar 30 uur een macbookquote:
Vreemd hè, dat alles werktquote:Op maandag 2 november 2009 20:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb nog maar 30 uur een macbook
WAT EEN VERADEMING!!!
Even mijn printer toevoegen: systeemvoorkeuren, printer, +je drukken. Netwerkprinter vind hij meteen. Bolletje draait met zoeken en voila hij doetut
Er gaat een wereld open voor velen. Geen eindeloze setups meerquote:Op maandag 2 november 2009 21:40 schreef Lakai het volgende:
ik vind het ook wel verwonderklijk hoe snel installeren gaat!!
Je sleept de install-file naar de map programma's en je bent praktisch klaar...
O, die maken ze gewoon.quote:Op maandag 2 november 2009 22:39 schreef Geqxon het volgende:
Weet iemand of dat ultrahippe Crumpler ook tassen maakt die je om beide schouders kan dragen? Vind ik wat fijner voor mijn rug.
Crumpler is in ieder geval ook onverwoestbaar en goede garantie.quote:Op maandag 2 november 2009 22:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
O, die maken ze gewoon.
Iemand al een goede duurtest van zo'n tas gezien? Ik ben een beetje een Kipling fan, dat zijn simpelweg onverwoestbare tassen.
Mooi, maakt de keuze makkelijk.quote:Op maandag 2 november 2009 22:58 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Crumpler is in ieder geval ook onverwoestbaar en goede garantie.
Beter scherm, betere behuizing, backlit keyboard en Firewire?quote:Op maandag 2 november 2009 22:55 schreef steve2003 het volgende:
Ik twijfel namelijk tussen de goedkoopste 13 en 15 inch macbook pro. Het viel me echter op, dat een normale macbook een paar honderd E goedkoper is en dezelfde specs heeft als de 13inch, klopt het dat alleen het scherm van de Pro iets beter is?
Doe niet zo raar gekkie, je hebt straks gewoon Final Cut.quote:Adobe premiere,
Ja, en het is kutquote:Op maandag 2 november 2009 23:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
C&C:Red Alert is trouwens voor de iPhone/iPod Touch uit! te haal in de Appstore voor $9,99, waarschijnlijk ¤7,99 in Europa...
Net als een kind in een snoepwinkel, toch René?quote:Op maandag 2 november 2009 20:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb nog maar 30 uur een macbook
WAT EEN VERADEMING!!!
Even mijn printer toevoegen: systeemvoorkeuren, printer, +je drukken. Netwerkprinter vind hij meteen. Bolletje draait met zoeken en voila hij doetut
Yup, vreemde bug die er hopelijk met 10.6.2 uit is. Mail afsluiten en leeggooien werkt wel overigens.quote:Op maandag 2 november 2009 23:45 schreef fyah het volgende:
Wel stom dat als je een bestand naar iemand mailt, je het daarna niet kan wissen uit trash omdat het in gebruik blijft.
iWork kan alle relevante formaten openen en opslaan, behalve OpenDocument. En er is een catch: het 'opslaan als' naar een Word-bestand is een 'export', en het openen van een Word-bestand is een import, waardoor een .doc openen, lezen en daarna sluiten altijd de melding zal geven dat je het 'gewijzigd' hebt. Dat werkt soms een beetje rommelig, maar verder is Pages (de tekstverwerker van iWork) geweldig.quote:Op maandag 2 november 2009 22:55 schreef steve2003 het volgende:
Klopt het dat je met iWork wel bestanden op kan slaan die met microsoft word etc. te openen zijn? of is het handig om toch office erbij aan te schaffen?
I knowquote:Op maandag 2 november 2009 23:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Yup, vreemde bug die er hopelijk met 10.6.2 uit is. Mail afsluiten en leeggooien werkt wel overigens.
Hoe werkt Final Cut? Kan je gewoon in dezelfde formaten werken als met Adobe Premiere? Deed voor een vriend (Die het professioneel doet) altijd preview filmpjes maken, eerste edits/cuts, totdat mijn pc het allemaal niet meer aankon... Wil dat nu wee rop gaan pakken want het was redelijk lucratefquote:Op maandag 2 november 2009 23:04 schreef nietzman het volgende:
[..]
Beter scherm, betere behuizing, backlit keyboard en Firewire?
[..]
Doe niet zo raar gekkie, je hebt straks gewoon Final Cut.
Heel erg vroegah hadden alle bruggers hier op school een Kipling, en daarna kocht je een hippe Eastpak.quote:Op maandag 2 november 2009 22:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
O, die maken ze gewoon.
Iemand al een goede duurtest van zo'n tas gezien? Ik ben een beetje een Kipling fan, dat zijn simpelweg onverwoestbare tassen.
quote:Op maandag 2 november 2009 23:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
C&C:Red Alert is trouwens voor de iPhone/iPod Touch uit! te haal in de Appstore voor $9,99, waarschijnlijk ¤7,99 in Europa...
Premiere Pro kan een heleboel bestanden metteen gebruiken. Dit vereist soms wel een zware computer door de compressie van de bestanden. En Final Cut converteert de videobestanden naar een eigen (Intermediate of ProRes) codec. (Soms moet je dit zelf doen) En deze zijn wat minder zwaar voor de computer. Dus het hangt van je eigen workflow af wat het beste is. (Dus vraag even na wat die vriend gebruikt.)quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:11 schreef steve2003 het volgende:
[..]
Hoe werkt Final Cut? Kan je gewoon in dezelfde formaten werken als met Adobe Premiere? Deed voor een vriend (Die het professioneel doet) altijd preview filmpjes maken, eerste edits/cuts, totdat mijn pc het allemaal niet meer aankon... Wil dat nu wee rop gaan pakken want het was redelijk lucratef
Maar het is dus de 200E waard om Pro te halen?
Ik weet dat ik dit overal elders kan vinden, maar hoor het graag/liever van mensen hier.
Wanneer komen er overigens weer nieuwe macbooks uit? Hoorde dat er weer nieuw design etc. op komst is. Zijn macs vlak na hun launch weer duurder dan de huidige?
Mijn kirovs gingen altijd dood voor ze bij bestemming warenquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:22 schreef Junkie het volgende:
[..]
Heel erg vroegah hadden alle bruggers hier op school een Kipling, en daarna kocht je een hippe Eastpak.
En nu zie je eigenlijk iedereen wel met een Dakine lopen.Die zijn ook erg sterk! Heb er zelf 2 van,
1 echte laptop tas en 1 kleine rugtas.
[..]
[ afbeelding ]
En het ziet er wel tof uit. Eerst maar even de reviews gaan lezen.
Ik denk dat ik dan Adobe Premiere Pro moet blijven gebruiken. HEt is namelijk vooral voor hem om de bruikbare delen er alvast grof uit te knippen etc., zodat hij zn tijd niet met dat soort zaken bezig hoeft te houden! Dan is het waarschijnlijk wel handig als hetzelfde programma gebruiken!quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:33 schreef Junkie het volgende:
[..]
Premiere Pro kan een heleboel bestanden metteen gebruiken. Dit vereist soms wel een zware computer door de compressie van de bestanden. En Final Cut converteert de videobestanden naar een eigen (Intermediate of ProRes) codec. (Soms moet je dit zelf doen) En deze zijn wat minder zwaar voor de computer. Dus het hangt van je eigen workflow af wat het beste is. (Dus vraag even na wat die vriend gebruikt.)
Als je vragen hebt, dan hoor ik het wel.
http://www.macworld.com/article/136525/2008/11/pprocs4.html
Apple is, met name in Amerika, bezig met een campagne rond het thema 'als je dan toch een nieuw OS gaat kopen en al je bestanden, programma's en instellingen moet migreren, dan kun je net zo goed Mac OS aanschaffen ipv Windows 7'.quote:
Tenzij je binnenkort naar een erg goedkoop buitenland gaat is eBay toch echt de beste optie vrees ik. Ik zie er overigens een hoop tussen staan voor 107 dollar, dat is al 73 euro.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iemand een suggestie voor een goedkopere renewal van MobileMe family pack dan de 88 euro die ik op eBay vind? Betaalde vorig jaar minder dan 50 euro...
Bizar eigenlijk dat Microsoft zelf Google Ads koopt. De kinderen van Ballmer mogen niet zoeken met Google, maar geld overmaken naar de concurrentie is blijkbaar primaquote:
Hed je niet net nog een nieuwe Mac besteld trouwens? Dan kun je toch ook een jaar MobileMe kopen met korting?quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iemand een suggestie voor een goedkopere renewal van MobileMe family pack dan de 88 euro die ik op eBay vind? Betaalde vorig jaar minder dan 50 euro...
Hm, niet aan gedacht... ff checkenquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hed je niet net nog een nieuwe Mac besteld trouwens? Dan kun je toch ook een jaar MobileMe kopen met korting?
Hier verloopt hij binnen 52 dagen, zie ik netquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:01 schreef Jarno het volgende:
Ohja, dat komt er voor mij ook weer aan. Leuk dat MobileMe, maar dat betalen staat me elke keer een beetje tegen..
Ik zie het. Dat was dan blijkbaar toen een actie of zo. Dan wordt het toch eBay in de gaten houden vrees ik.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, niet aan gedacht... ff checken. Thnx voor de tip
.
edit:
Hm, ff gekeken in de Store, maar volgens mij zijn dat toch dezelfde prijzen als normaal...
Hmja, komende weken maar es doen. Moet vóór 6 januari verlengen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik zie het. Dat was dan blijkbaar toen een actie of zo. Dan wordt het toch eBay in de gaten houden vrees ik.
Ik ook, dan heb je toch nog tijd zat?quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, komende weken maar es doen. Moet vóór 6 januari verlengen.
Ik ken de desbetreffende Get-A-Mac-reclame..quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:30 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Apple is, met name in Amerika, bezig met een campagne rond het thema 'als je dan toch een nieuw OS gaat kopen en al je bestanden, programma's en instellingen moet migreren, dan kun je net zo goed Mac OS aanschaffen ipv Windows 7'.
Dan is die Google Add toch ook niet zo heel vreemd?quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik ken de desbetreffende Get-A-Mac-reclame..
Wat sync je er allemaal mee dan? Ook je contacts op je Mac of moet je daar weer voor gaan syncen vanaf je Mac naar Google ofzo?quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:35 schreef nelisb het volgende:
Gebruiik hem voor de Iphone. Werkt prima. Beetje cheap komt ie over,maar doet wat ie moet doen.
Ow, zeker, maar toch, alvast een goedkope verlenging is natuurlijk nooit wegquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:37 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik ook, dan heb je toch nog tijd zat?
Ik vind de Google Ad van MS zelf opmerkelijkerquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dan is die Google Add toch ook niet zo heel vreemd?
Volgens mij mogen ze dat niet weigeren ivm commerciele discriminatie oid? Er zijn vast wel regels voor.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind de Google Ad van MS zelf opmerkelijker
De voornaamste inkomstenbron van je "vijand" spekken is toch redelijk bizar
Bijna 1000:quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:17 schreef Breuls het volgende:
Final Cut Pro is een paar duizend duiten, Final Cut Express is 200
Huh? Nee, het gaat me niet om Google. Dat zij die reclame plaatsen is natuurlijk logisch. Dat zou ik ook doen, daar verdient Google immers alleen maar aan en het zit hun business verder niet in de weg, want Google verkoopt geen besturingssysteem wat met Windows 7 wil of kan concurreren.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:59 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Volgens mij mogen ze dat niet weigeren ivm commerciele discriminatie oid? Er zijn vast wel regels voor.
Ze plaatsen reclame via de "vijand". Gezien het bereik van google niet meer dan logischquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind de Google Ad van MS zelf opmerkelijker
De voornaamste inkomstenbron van je "vijand" spekken is toch redelijk bizar
Exposé?quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:50 schreef appelsjap het volgende:
Hoe zet ik 2 vensters makkelijk met een enkele klik naast elkaar?
Nee, ik bedoel dat je dan tegelijk met allebei de vensters kan werken, dus 2x pages naast elkaar ofzo.quote:
Daar is voor zover ik weet geen sneltoets voor.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:05 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat je dan tegelijk met allebei de vensters kan werken, dus 2x pages naast elkaar ofzo.
andere manier/progje?quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daar is voor zover ik weet geen sneltoets voor.
Cool, dat lijkt me best een uitkomst! Alleen jammer dat de console zoveel herrie maakt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:07 schreef Junkie het volgende:
Xbox Live speelt HD-films zonder haperen
En de XBOX360 heeft het voorelkaar!
Films streamen en downloaden op je XBOX360, Apple mag nu echt gaan opschieten met hun iTunes Store.
Bij mij wel.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:24 schreef fyah het volgende:
Google images laadt geen enkele thumbnail meer als ik ergens op zoek, bij jullie?
<Fn> <Backspace>, op mijn Amerikaans toetsenbord staat wel <Delete>, maar dat functioneert gewoon als een Backspace knop..quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:38 schreef Renesite het volgende:
Heeft een MAC ergens een delete knopje?
Ja, daar zat ik ook gelijk aan te denken. Ik kijk wel eens series met m'n XBOX (streamend vanaf m'n iMac), maar dan erger ik me toch best aan de herrie die van dat ding af komt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:20 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Cool, dat lijkt me best een uitkomst! Alleen jammer dat de console zoveel herrie maakt.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:47 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar een nieuw muisje aangeschaft.
Voor m'n bestelling van iMac en TimeMachine...quote:Verzending: 01 Dec, 2009.
Verwachte leverdatum: 09 Dec, 2009.
Komt het met de Orient Express ofzo?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor m'n bestelling van iMac en TimeMachine...
quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Komt het met de Orient Express ofzo?
In de winkel betaal ik 20 euro meer, maar heb hem tenminste 2 minuten laterquote:
Ga maar gewoon uit van 9 november, UPS waarschijnlijk, dat duurt wel even..quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:39 schreef AKnynke het volgende:
Mijn macbook wordt op 9 november verwacht...Kreeg vanmorgen een emailtje dat hij verstuurd was. Misschien zijn ze wel zo snel dat hij al op vrijdag komt...of zijn ze vrij precies met voorspellen wanneer het geleverd wordt?
Ja, als dat geen verdere reden heeft? Ik heb namelijk wel utorrent.quote:
hmmm. Utorrent bevalt me anders altijd prima, maar wie weetquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:21 schreef TwyLight het volgende:
pm me je mail adres ff dan, en ik raad je http://www.transmissionbt.com/ aan
Ah, thanx. Al download ik tegenwoordig veel minder... Series heb ik al een andere plek voor, indien geinteresseerd: mailquote:
Ah ok. Ik verdiep me er zo in zodra ik ff mijn Itunes op orde hebquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:51 schreef TwyLight het volgende:
mwoah ik download eigenlijk alles gewoon op usenet maar die site die ik je gaf is gewoon erg handig voor os x apps, veel daarvan staat ook niet op usenet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |