preferencesquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:05 schreef De_Hertog het volgende:
iTunes 9.0.2 adds support for Apple TV software version 3.0, adds an option for a dark background for Grid View, and improves support for accessibility.
Heeft iemand die al gevonden?
Ja ik leef voor nummeriek. Ik werk veel met Excel en ook nog veel met photoshop en dan wil ik snel getallen in kunnen tikken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:05 schreef De_Hertog het volgende:
Mooi ding DizerWel gegaan voor het bedrade/grotere toetsenbord zo te zien?
Onhandige plek, en het lijkt niet helemaal 'af' te ziijn. De rand rond de albums is donkerder dan de achtergrond.quote:
Ja, ik vind het ook jammer dat ze die niet in wireless hebbenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:07 schreef Dizer het volgende:
Thanks!
[..]
Ja ik leef voor nummeriek. Ik werk veel met Excel en ook nog veel met photoshop en dan wil ik snel getallen in kunnen tikken.
Inderdaad. De nieuwe wirless mouse is wel erg kick-ass! Geen scrollballetje meer maar een touchquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook jammer dat ze die niet in wireless hebben
En het werkt ook?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad. De nieuwe wirless mouse is wel erg kick-ass! Geen scrollballetje meer maar een touch
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:04 schreef Dizer het volgende:
Even mijn posts herhalen
Net gekocht, kon het niet laten
Nieuwste model met 27" LED display
[ afbeelding ]
Iemand een MacBook Pro kopen?
Model MacBookPro3,1
Intel Core 2 Duo
2.4 GHz
2GB Geheugen
150GB HD
256MB GeForce 8600 GT
Valt wel mee... ik heb een lange tafel hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mooi, veel te groot voor die tafel though
Thanks, heb getwijfeld maar prijsverschil was echt te groot, heb de 1499 model. Prima zat voor internetten en photoshopquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nice 27". Als ik niet zo geil was op het woordje quad-core, had ik er ook al een gehad.
Geil.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:04 schreef Dizer het volgende:
Even mijn posts herhalen
[ afbeelding ]
Model MacBookPro3,1
Intel Core 2 Duo
2.4 GHz
2GB Geheugen
150GB HD
256MB GeForce 8600 GT
Getsiederrie wat een geil ding!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:04 schreef Dizer het volgende:
Even mijn posts herhalen
[ afbeelding ]
Model MacBookPro3,1
Intel Core 2 Duo
2.4 GHz
2GB Geheugen
150GB HD
256MB GeForce 8600 GT
Net op de site van Apple gekeken. Stoere muis.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad. De nieuwe wirless mouse is wel erg kick-ass! Geen scrollballetje meer maar een touch
Als ik een smak geld over heb, koop ik ook zo'n dingquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:04 schreef Dizer het volgende:
Even mijn posts herhalen
[ afbeelding ]
Model MacBookPro3,1
Intel Core 2 Duo
2.4 GHz
2GB Geheugen
150GB HD
256MB GeForce 8600 GT
Ideaalquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:14 schreef Semmm het volgende:
http://itunes.apple.com/W(...)wArtist?id=291672906 kende ik nog niet, numeriek draadloos
quote:
Extra toevoeging van pijltjes toetsen en pgup/dn del etc..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]Echt WTF..
Wat is het verschil tussen de gratis versie en de betaalde versie
Overigens: http://www.nu.nl/internet(...)twitter-account.html
Als ik nu eens bright ideas had..d'n tering..
Even mijn posts herhalen
[ afbeelding ]
Model MacBookPro3,1
Intel Core 2 Duo
2.4 GHz
2GB Geheugen
150GB HD
256MB GeForce 8600 GT
Lelijk dingquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:04 schreef Dizer het volgende:
Even mijn posts herhalen
[ afbeelding ]
Model MacBookPro3,1
Intel Core 2 Duo
2.4 GHz
2GB Geheugen
150GB HD
256MB GeForce 8600 GT
Wat een jetser is het toch. Ik vind mijn 24" al groot.quote:
Verkapte -kijk-mij-dr.pepper-drinken- postquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:04 schreef Dizer het volgende:
Even mijn posts herhalen
[ afbeelding ]
Model MacBookPro3,1
Intel Core 2 Duo
2.4 GHz
2GB Geheugen
150GB HD
256MB GeForce 8600 GT
Heb je 'm al aangeschaft?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:11 schreef Renesite het volgende:
ehm ehm ehm ehm.. Kunnen niet alle routers macbooks ondersteunen?!
Oh... ik zat eens rond te kijken en zag een router staan (buren moeten een nieuwe) en ik zag:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:48 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Heb je 'm al aangeschaft?En geen idee, maar denk niet dat het een probleem is?
Ja, de muis is erg fijn. En mouse gestures (met 2 vingers naar links of naar rechts op de muis om te navigeren (vorige, volgende in Safari, iPhoto e.d.)).quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
zeker wel. het is een standaard protocol waar ze mee werken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:11 schreef Renesite het volgende:
ehm ehm ehm ehm.. Kunnen niet alle routers macbooks ondersteunen?!
Het lijkt mij ook echt een topdingquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, de muis is erg fijn. En mouse gestures (met 2 vingers naar links of naar rechts op de muis om te navigeren (vorige, volgende in Safari, iPhoto e.d.)).
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh... ik zat eens rond te kijken en zag een router staan (buren moeten een nieuwe) en ik zag:
'Mac ondersteuning: X '
Maar nu ik er over nadenk kan dat ook een andere betekenis hebben
(Denk dat ik morgen ff ga halen die MB!)
Ik mis wel de knoppen aan de zijkant (die ik voor Expose gebruikte) en de middelste knop om links in nieuwe tabs te openen. Maar Expose doe ik wel met een F-toets ofzo, en cmd+klik voor openen in nieuwe tab.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook echt een topding
Hehe, maar valt dat niet in te stellen dan? Of zijn er simpelweg niet genoeg 'klikbare' vlakken voor?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik mis wel de knoppen aan de zijkant (die ik voor Expose gebruikte) en de middelste knop om links in nieuwe tabs te openen. Maar Expose doe ik wel met een F-toets ofzo, en cmd+klik voor openen in nieuwe tab.
Even mijn posts herhalen
[ afbeelding ]
Model MacBookPro3,1
Intel Core 2 Duo
2.4 GHz
2GB Geheugen
150GB HD
256MB GeForce 8600 GT
En onthoud dat kloteding nou eindelijk eens dat ik mijn Column Browser 'on Top' wil?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:05 schreef De_Hertog het volgende:
iTunes 9.0.2 adds support for Apple TV software version 3.0, adds an option for a dark background for Grid View, and improves support for accessibility.
Heeft iemand die al gevonden?
Meh, ligt eraan als jij aan de standaard-configuratie dingen gaat lopen wijzigen, dan worden ze niet meer van binnen Zweden verstuurd, maar dan moeten een aantal Chinese/Taiwanese kinderhandjes nog aan het werk om je machine in elkaar te zetten naar jou wens, vervolgens moet het met paard en wagen helemaal naar Sjang Hai getrokken worden. En vanuit ShangHai Airport->Malmø->StockHolmAirport vliegen voordat het uberhaupt door de Pakketpostbezorger door de brievengleuf in Upslala geduwd wordt..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:14 schreef AKnynke het volgende:
oh, ik woon inderdaad in Zweden. Helaas 50 euro duurder daar, maar anders moet ik heel lang wachten, en m'n huidge laptop houdt het niet lang vol denk ik.
Oh, en ik ben ook weiblich...Waarom zijn die levertijden zo lang? Apple geeft aan dat m'n macbook pas 10-11 november aan gaat komen..terwijl ze zeggen dat hij binnen 3 werkdagen verstuurd wordt. dat is dus maandag, dinsdag, woensdag, zou hij donderdag aan moeten kunnen komen, zou je zeggen.
ai, die kinderhandjes maakt het wat vervelender...Ik heb liever een internationaal toetsenbord dan een Zweeds toetsenbord, schrijven in het Zweeds kan ik toch niet. Dus dat zal de oponthoud wel zijn dan!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Meh, ligt eraan als jij aan de standaard-configuratie dingen gaat lopen wijzigen, dan worden ze niet meer van binnen Zweden verstuurd, maar dan moeten een aantal Chinese/Taiwanese kinderhandjes nog aan het werk om je machine in elkaar te zetten naar jou wens, vervolgens moet het met paard en wagen helemaal naar Sjang Hai getrokken worden. En vanuit ShangHai Airport->Malmø->StockHolmAirport vliegen voordat het uberhaupt door de Pakketpostbezorger door de brievengleuf in Upslala geduwd wordt..
Zie je die zielige kindjes al helemaal stuk voor stuk die toetsjes in het Alu-keyboard al drukken?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:22 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ai, die kinderhandjes maakt het wat vervelender...Ik heb liever een internationaal toetsenbord dan een Zweeds toetsenbord, schrijven in het Zweeds kan ik toch niet. Dus dat zal de oponthoud wel zijn dan!
Ditto.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nice 27". Als ik niet zo geil was op het woordje quad-core, had ik er ook al een gehad.
uiteraard was dat het eerste wat ik probeerde maar ik kwam er niet echt uit. Hoe maak ik via handbrake een hd ready film van een full hd film?quote:
Nou heb ik het zelf nog nooit geprobeerd, maar als ik hier op het eerste screenshot kijk zie ik bij Picture Settings de resolutie staan met er achter een knop Picture Settings... Heb je daar al gekeken?quote:Op zondag 1 november 2009 11:00 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
uiteraard was dat het eerste wat ik probeerde maar ik kwam er niet echt uit. Hoe maak ik via handbrake een hd ready film van een full hd film?
Ik heb daar gekeken. Ik snap alleen niet hoe is die settings moet wijzigen...quote:Op zondag 1 november 2009 11:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nou heb ik het zelf nog nooit geprobeerd, maar als ik hier op het eerste screenshot kijk zie ik bij Picture Settings de resolutie staan met er achter een knop Picture Settings... Heb je daar al gekeken?
Uhh.. Finder, Prefences, General > Show these items on desktop? Jij gaat daar je hele systeem voor wissen?quote:Op zondag 1 november 2009 13:49 schreef Dizer het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn iMac volledig kan wissen en herstellen?
Ik dacht dat ik dat had gedaan maar nu heeft ie alleen OSX opnieuw geïnstalleerd. Al mijn documenten en instellingen zijn terug.
Ik heb namelijk het volgende probleem, ik heb geen HD icon op mijn bureaublad
Dit kun je niet menenquote:Op zondag 1 november 2009 13:49 schreef Dizer het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn iMac volledig kan wissen en herstellen?
Ik dacht dat ik dat had gedaan maar nu heeft ie alleen OSX opnieuw geïnstalleerd. Al mijn documenten en instellingen zijn terug.
Ik heb namelijk het volgende probleem, ik heb geen HD icon op mijn bureaublad
Als ik de bureaubladachtergrond wil veranderen, wis ik ook m'n MBP. Of is dat niet nodig?quote:Op zondag 1 november 2009 13:54 schreef Tijn het volgende:
WTF
Je gaat toch niet je systeem opnieuw installeren omdat je ergens een vinkje niet kan vinden![]()
![]()
De windows methodiekquote:Op zondag 1 november 2009 13:54 schreef Tijn het volgende:
WTF
Je gaat toch niet je systeem opnieuw installeren omdat je ergens een vinkje niet kan vinden![]()
![]()
Ik heb het nog niet kunnen vinden, maar ik moet dan ook nog even goed kijken wat ik met die muis eigenlijk allemaal kan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, maar valt dat niet in te stellen dan? Of zijn er simpelweg niet genoeg 'klikbare' vlakken voor?
Sterker nog, ik heb hem gelijk maar even uitgezet, gebruik het eigenlijk toch nooitquote:Op zondag 1 november 2009 14:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hey, ik snap je wel hoor, luister maar niet naar al die betweters die je uitachen. Leopard had standaard wel een HD icoontje, maar sinds de overstap naar Snow Leopard is dat niet meer standaard. Komt omdat Apple's visie van OSX gewoon een schone, serene, desktop zou moeten zijn. Op zich ook wel logisch, het enige icoontje wat je in de normale Leopard zag was ook alleen het HD icoontje en dat vervuild gewoon je desktop
Windows Live Mail, zit er als het goed is wel standaard op...quote:Op zondag 1 november 2009 15:29 schreef Junkie het volgende:
Mn oom belde net, die had een Win7 dvdtje binnengekregen bij zn nieuwe pc en hem zelf laten upgraden. Resultaat hij kon niet meer e-mailen. Want Windows 7 heeft standaard geen email applicatie meer erin zitten.![]()
Wie verzint dit toch elke keer.![]()
Okay, ze bieden het te download aan, maar kom opzeg. Een email applicatie behoort toch wel als iets wat standaard aanwezig moet zijn.
Bah Windows.quote:Op zondag 1 november 2009 15:29 schreef Junkie het volgende:
Mn oom belde net, die had een Win7 dvdtje binnengekregen bij zn nieuwe pc en hem zelf laten upgraden. Resultaat hij kon niet meer e-mailen. Want Windows 7 heeft standaard geen email applicatie meer erin zitten.![]()
Wie verzint dit toch elke keer.![]()
Okay, ze bieden het te download aan, maar kom opzeg. Een email applicatie behoort toch wel als iets wat standaard aanwezig moet zijn.
Prima machine tochquote:Op zondag 1 november 2009 15:00 schreef draaijer het volgende:
GVD heb net een maand of 2 geleden een 24" gekocht voor 1399
kuttopic
Is echt een prima ding. Maar als je vandaag zo'n ding koopt is het helaas morgen alweer oud.quote:
Ja. Systeemvoorkeuren - Delen - Internetdeling.quote:Op zondag 1 november 2009 16:44 schreef TwyLight het volgende:
Is het mogelijk om mijn internet van de iMac (die binnenkomt via Wi-Fi) te delen met een ander apparaat via ethernet?
Op je iMac stel je dit in:quote:Op zondag 1 november 2009 16:50 schreef TwyLight het volgende:
Thanks, had het ook net gevonden maar snap niet zo god hoe ik dat moet instellen (ik wil van de imac naar xbox 360, want ben mn wireless adapter kwijt) maar de xbox krijgt geen verbinding binnen?
Lieve noob die je bentquote:Op zondag 1 november 2009 13:53 schreef Dizer het volgende:
Whehehehehe, als ik jullie toch niet hadGelukkig zeg
Ik voel me even dom
quote:Op zondag 1 november 2009 19:02 schreef Renesite het volgende:
goed, de nieuwe macbook staat op mijn bureau!
Als je een Amerikaans iTunes-account hebt, moet dat geen probleem zijn, lijkt me.quote:Op zondag 1 november 2009 19:11 schreef Estolan het volgende:
na de search nog geen h*l kunnen vinden over de Apple TV. Ik zit momenteel in de VS, daar is hij niet al te duur, maar ik kan niks vinden oer het downloaden / huren van films vanuit de I-tunes store als je in NL woont. De NL store heeft nog geen films, maar kan je wel vanuit NL iets huren of kopen in de VS store? of zit er een bveiliging op als je via een NL internet maatschappij surft dat j dan geen aankopen kan doen in de VS
Een tv serie kopen kost maar 3 dollar, das cheap, en een nieuwe film huren ( zoals de nieuwe Ice Age ) maar 5 dollar.
Kan iemand hier een duidelijk antw op geven?
Doe nog wel veel domme dingen ermee hoorquote:
Welke heb je gekocht?quote:Op zondag 1 november 2009 19:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doe nog wel veel domme dingen ermee hoor!!! Mijn personal assistant is op het moment huilend weggelopen van zijn plek denk ik
Ja, want een liedje luister je ook maar 1xquote:Op zondag 1 november 2009 19:31 schreef Geqxon het volgende:
Als je 3 euro voor drie kwartier film te duur vindt, dan is een euro voor slechts 3 minuten muziek natuurlijk absurd.
Een film ook?quote:Op zondag 1 november 2009 19:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, want een liedje luister je ook maar 1x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |