Echte fokkers gaan niet naar buitenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:10 schreef Zero17 het volgende:
Skylark & Biels: Ga even wat eten, een ommetje maken, wat buitenlucht opsnuiven enzo en drink even een biertje en kom over een uurtje een beetje afgekoeld terug.![]()
Drogreden, mening voor een feit. Discussiëren zit ook al niet in je vakkenpakket?quote:
Doorgewinterde internetveteraan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Subklacht: Mensen zonder avatar en voldoende forumervaring die even een doorgewinterd veteraan de les proberen te lezen.
Oh kut, da's waar ook.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:11 schreef Drinky het volgende:
[..]
Echte fokkers gaan niet naar buiten
Dat jij je eigen gebrek als feit neerzet zegt al genoeg, volgens mij. Ga maar buiten spelen en kom terug als je haar op je balletjes hebt, ik heb hier geen zin meer in.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Drogreden, mening voor een feit. Discussiëren zit ook al niet in je vakkenpakket?
Mensen die denken dat je als doorgewinterde forumveteraan ook maar iets kan betekenen in de maatschappij.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Subklacht: Mensen zonder avatar en voldoende forumervaring die even een doorgewinterd veteraan de les proberen te lezen.
Waarom denk je dat dat stuk ongeluk zaalvoetbalt? De arme stakker heeft pleinvrees.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:10 schreef Zero17 het volgende:
Skylark & Biels: Ga even wat eten, een ommetje maken, wat buitenlucht opsnuiven enzo en drink even een biertje en kom over een uurtje een beetje afgekoeld terug.![]()
Oh nja, ik had de OP nog niet gelezen eigenlijk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom denk je dat dat stuk ongeluk zaalvoetbalt? De arme stakker heeft pleinvrees.
Je draait het weer eens om, knul. Jij zet je mening neer alsof God zelf het op heeft geschreven. Neequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:12 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat jij je eigen gebrek als feit neerzet zegt al genoeg, volgens mij. Ga maar buiten spelen en kom terug als je haar op je balletjes hebt, ik heb hier geen zin meer in.
Je begon leuk aan de discussie, maar dit vind ik wel erg kinderachtig.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:12 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat jij je eigen gebrek als feit neerzet zegt al genoeg, volgens mij. Ga maar buiten spelen en kom terug als je haar op je balletjes hebt, ik heb hier geen zin meer in.
Mja, ik moet weg en doe graag of ik degene ben die het afkaptquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:14 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Je begon leuk aan de discussie, maar dit vind ik wel erg kinderachtig.
Aha, daar is 'ie danquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:16 schreef Biels het volgende:
[..]
Mja, ik moet weg en doe graag of ik degene ben die het afkapt.
Ik ga graag morgen verder. Als je dat aandurft.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Aha, daar is 'ie dan! De 'ik-moet-weg-troef'. Je kiest wel een klassiek moment om die te spelen, zeg
. Groetjes.
Verkapt ik-weet-stiekUm-niks-meer-te-zeggen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:16 schreef Biels het volgende:
[..]
Mja, ik moet weg en doe graag of ik degene ben die het afkapt.
Helaas, ik ga de hele avond op een gitaar spelen, en daarna slapen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:20 schreef Skylark. het volgende:
Waarschijnlijk komt er nu een verhaal dat de beste Biels vanavond naar de disco mag, en daardoor zich moet klaar gaan maken. Ik ben benieuwd of hij me ook nog van autisme gaat betichten, want iemand die zich nog niet klaarmaakt om 10 voor half 7 om op stap te gaan, die moet wel sociaal gestoord zijn!
Hij heeft een date met mij. Biels schiet eens op.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:20 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Verkapt ik-weet-stiekUm-niks-meer-te-zeggen.
Alleen vrouwen beginnen zich 3 uur voor vertrek op te maken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:20 schreef Skylark. het volgende:
Waarschijnlijk komt er nu een verhaal dat de beste Biels vanavond naar de disco mag, en daardoor zich moet klaar gaan maken. Ik ben benieuwd of hij me ook nog van autisme gaat betichten, want iemand die zich nog niet klaarmaakt om 10 voor half 7 om op stap te gaan, die moet wel sociaal gestoord zijn!
Pardonquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:21 schreef Biels het volgende:
[..]
Helaas, ik ga de hele avond op een gitaar spelen, en daarna slapen.
Gezellig, even je ICT-vriendjes opbellen en een panel samenstellen om het meest gevatte antwoord eruit te kiezen. Ik zie ernaar uit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:20 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik ga graag morgen verder. Als je dat aandurft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |