Ja, nu ben ik wel heul nieuwschierigquote:
Bij welke club speel je?quote:
Ik ben weer eens buiten geweestquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:31 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja, nu ben ik wel heul nieuwschierig
Biels, doe mij ook eens zo'n PM
HAHA!quote:Het zal de trouwe volger van DVVA niet ontgaan zijn; het vaandelteam staat momenteel onderaan in de Tweede Klasse B met 1 punt uit 6 wedstrijden.
Ik ben licht gebruind, super knap, gave huid rond m'n kringspier en ik speel nooit WoWquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik ben weer eens buiten geweest
Ben je iemand die er bleekjes wit, beetje vatsig, puistjes op je kringspier hebt en normaal altijd WoW speelt met de gordijnen dicht?
quote:
http://www.dvva.nl/uitslagen.htm Ik vind jullie wel een beetje weinig bier drinken voor een "Bierteam" volgens de BierBarometer..quote:
Komt omdat we steeds voor de wedstrijd al een blikje drinken. En we hebben geen echte thuiszaal, die meters bier gaan over de kantine bij de normale velden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
http://www.dvva.nl/uitslagen.htm Ik vind jullie wel een beetje weinig bier drinken voor een "Bierteam" volgens de BierBarometer..
Gezellige kantine dan. Jullie zijn natuurlijk ook te schijterig om allemaal tegelijkertijd te douchen? Ik bedoel waar is dat "Team-gevoel".quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:40 schreef Biels het volgende:
[..]
Komt omdat we steeds voor de wedstrijd al een blikje drinken. En we hebben geen echte thuiszaal, die meters bier gaan over de kantine bij de normale velden.
Ik kom nooit in die kantine, ik veldvoetbal niet bij DVVA.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Gezellige kantine dan. Jullie zijn natuurlijk ook te schijterig om allemaal tegelijkertijd te douchen? Ik bedoel waar is dat "Team-gevoel".
In de zaal heb je toch ook een kantine? je weet wel zoeen met zo'n dikke blonde opgedirkte shagrokende koffiejuffrouw achter de bar?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:42 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik kom nooit in die kantine, ik veldvoetbal niet bij DVVA.
Zeker, maar wij hebben geen vaste thuiszaal. Dus we tellen niet mee op de biermeter. Meestal spelen we wel thuis in Sporthallen Zuid, though.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
In de zaal heb je toch ook een kantine? je weet wel zoeen met zo'n dikke blonde opgedirkte shagrokende koffiejuffrouw achter de bar?
Heh, wat een armoeiquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:45 schreef Biels het volgende:
[..]
Zeker, maar wij hebben geen vaste thuiszaal. Dus we tellen niet mee op de biermeter. Meestal spelen we wel thuis in Sporthallen Zuid, though.
Vrije trap vanaf 5 meter over de helft gescoord, je weet zelfquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Heh, wat een armoeiHey, maar wel tof dat je tegen een paar ballen kan trappen, Biels!
Was dat je versiertruuk voor je smattie?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:47 schreef Biels het volgende:
[..]
Vrije trap vanaf 5 meter over de helft gescoord, je weet zelf.
Was het maar waar dat je daar vrouwen mee kon scorenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Was dat je versiertruuk voor je smattie?
Als het al niet je Balkwaliteiten waren, wat was het dan B.?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:50 schreef Biels het volgende:
[..]
Was het maar waar dat je daar vrouwen mee kon scoren.
Oja, kleine toevoeging aan de OP!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:50 schreef koningdavid het volgende:
tvp voor de pics van Biels' epische zaalvoetbalschoenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |