Ja, nu ben ik wel heul nieuwschierigquote:
Bij welke club speel je?quote:
Ik ben weer eens buiten geweestquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:31 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja, nu ben ik wel heul nieuwschierig
Biels, doe mij ook eens zo'n PM
HAHA!quote:Het zal de trouwe volger van DVVA niet ontgaan zijn; het vaandelteam staat momenteel onderaan in de Tweede Klasse B met 1 punt uit 6 wedstrijden.
Ik ben licht gebruind, super knap, gave huid rond m'n kringspier en ik speel nooit WoWquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik ben weer eens buiten geweest
Ben je iemand die er bleekjes wit, beetje vatsig, puistjes op je kringspier hebt en normaal altijd WoW speelt met de gordijnen dicht?
quote:
http://www.dvva.nl/uitslagen.htm Ik vind jullie wel een beetje weinig bier drinken voor een "Bierteam" volgens de BierBarometer..quote:
Komt omdat we steeds voor de wedstrijd al een blikje drinken. En we hebben geen echte thuiszaal, die meters bier gaan over de kantine bij de normale velden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
http://www.dvva.nl/uitslagen.htm Ik vind jullie wel een beetje weinig bier drinken voor een "Bierteam" volgens de BierBarometer..
Gezellige kantine dan. Jullie zijn natuurlijk ook te schijterig om allemaal tegelijkertijd te douchen? Ik bedoel waar is dat "Team-gevoel".quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:40 schreef Biels het volgende:
[..]
Komt omdat we steeds voor de wedstrijd al een blikje drinken. En we hebben geen echte thuiszaal, die meters bier gaan over de kantine bij de normale velden.
Ik kom nooit in die kantine, ik veldvoetbal niet bij DVVA.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Gezellige kantine dan. Jullie zijn natuurlijk ook te schijterig om allemaal tegelijkertijd te douchen? Ik bedoel waar is dat "Team-gevoel".
In de zaal heb je toch ook een kantine? je weet wel zoeen met zo'n dikke blonde opgedirkte shagrokende koffiejuffrouw achter de bar?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:42 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik kom nooit in die kantine, ik veldvoetbal niet bij DVVA.
Zeker, maar wij hebben geen vaste thuiszaal. Dus we tellen niet mee op de biermeter. Meestal spelen we wel thuis in Sporthallen Zuid, though.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
In de zaal heb je toch ook een kantine? je weet wel zoeen met zo'n dikke blonde opgedirkte shagrokende koffiejuffrouw achter de bar?
Heh, wat een armoeiquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:45 schreef Biels het volgende:
[..]
Zeker, maar wij hebben geen vaste thuiszaal. Dus we tellen niet mee op de biermeter. Meestal spelen we wel thuis in Sporthallen Zuid, though.
Vrije trap vanaf 5 meter over de helft gescoord, je weet zelfquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Heh, wat een armoeiHey, maar wel tof dat je tegen een paar ballen kan trappen, Biels!
Was dat je versiertruuk voor je smattie?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:47 schreef Biels het volgende:
[..]
Vrije trap vanaf 5 meter over de helft gescoord, je weet zelf.
Was het maar waar dat je daar vrouwen mee kon scorenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Was dat je versiertruuk voor je smattie?
Als het al niet je Balkwaliteiten waren, wat was het dan B.?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:50 schreef Biels het volgende:
[..]
Was het maar waar dat je daar vrouwen mee kon scoren.
Oja, kleine toevoeging aan de OP!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:50 schreef koningdavid het volgende:
tvp voor de pics van Biels' epische zaalvoetbalschoenen.
Mijn blauwe ogen en blonde haren.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als het al niet je Balkwaliteiten waren, wat was het dan B.?
Misschien omdat hij gewoon fokking lekker is? Ik roep maar wat hè.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als het al niet je Balkwaliteiten waren, wat was het dan B.?
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Misschien omdat hij gewoon fokking lekker is? Ik roep maar wat hè.
Je bent dan ook geen Bebopper.. B.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Oja, kleine toevoeging aan de OP!
Omdat eerdergenoemde fokker geen schoenen had mocht hij die van mij lenen, waarop ik me wel zou opofferen om de schoenen van een teamgenoot die er niet was te lenen.
[ afbeelding ]
Mensen langs de zijlijn lachten me uit toen ik het veld opkwam. True story.
Heb je z'n kaalgeschoren zakquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Misschien omdat hij gewoon fokking lekker is? Ik roep maar wat hè.
Sorry hoor.quote:
Wie niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Heb je z'n kaalgeschoren zakal gezien dan?
Vind je het ook zo jeuken, net na zo'n scheerbeurt enzo?quote:
Ja want alleen dan kan ik oordelen hè?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Heb je z'n kaalgeschoren zakal gezien dan?
Nee, dat valt reuze mee. Maar ik knip handmatig elk haartje met een schaartje.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Vind je het ook zo jeuken, net na zo'n scheerbeurt enzo?
Het zou natuurlijk een bepaalde vorm van attractie voor sommige dames kunnen zijn hoor..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja want alleen dan kan ik oordelen hè?
Volgende keer de Gillette eroverheen halen, gaat sneller..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:01 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, dat valt reuze mee. Maar ik knip handmatig elk haartje met een schaartje.
Ik heb toch tijd te over met mijn studie, moet er wat mee doen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Volgende keer de Gillette eroverheen halen, gaat sneller..
Wel zorgen dat je het goeie scheermesje pakt..
Hij wilde niet mee naar Emmanuel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:07 schreef Skylark. het volgende:
Hebben jullie daarna wel nog wat dellekes in de frituur gegooid en die vervolgens geconsumeerd met wat Belse zalf?
Nee, hij ging slapenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:07 schreef Skylark. het volgende:
Hebben jullie daarna wel nog wat dellekes in de frituur gegooid en die vervolgens geconsumeerd met wat Belse zalf?
Heeft ie wel nog lopen zeiken over je schitterende accent? Dat wil nog wel eens een struikelpunt zijn voor dat dove tuig uit het Noorden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:08 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij wilde niet mee naar Emmanuel.
"Geef me de bal" met een zachte G. Alsof je dat ding dan ook krijgtquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Heeft ie wel nog lopen zeiken over je schitterende accent? Dat wil nog wel eens een struikelpunt zijn voor dat dove tuig uit het Noorden.
50 minuten zaalvoetbal is intensiever dan het klinktquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:13 schreef Aethereal het volgende:
Mijn conditie is ook pauperslecht, maar een beetje rennen dat moet toch lukken?
Daar open ik wel een ander topic over.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik mis nog even het smattie verhaal, B.?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Daar open ik wel een ander topic over.
volgens de lemming bij jij gay dus hoezo smattie battiequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Daar open ik wel een ander topic over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |