Volgens mij ook niet! Bedankt voor je inbreng, trouwens.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:07 schreef ynuhh het volgende:
Ten eerste, goed topic mijn complimenten.
Ik snap alleen niet waarom zulke types, met zo'n slechte conditie aan een teamsport gaan doen. Je benadeeld dan toch alleen maar je teammaten? Dat kan toch nooit de bedoeling zijn van een teamsport.
We hadden geen wissels om zijn onkunde op te vangen en speelden ook tegen een sterk team. Helaas dus.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:06 schreef Drinky het volgende:
Tevens 2: Het verlies van je team wijten aan een newb. Een goed team zou dan nog kunnen winnen [ afbeelding ]
Zoek gerust het origineel opquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:18 schreef focal het volgende:
Is het geen lemming?
Waargebeurd verhaal.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:21 schreef Agiath het volgende:
Leuk stukje fictie ,wanneer komt deel twee?
koningdavidiaansquote:
Jij bent zo'n Fokker zonder conditie neem ik aanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:21 schreef 54cm het volgende:
Voetbal is voor homo's; na de wedstrijd staan ze gezamenlijk onder de douche aan elkaars piemels te wriemelen. Uiteraard heb ik dit alleen maar van horen zeggen!
Daar gaat het niet om.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:24 schreef Mortaxx het volgende:
Maar welke fokker was het nou?
Echt welquote:
Pics?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:03 schreef Biels het volgende:
[..]
Neen, met een knap meisje. Uiteraard.
En of ik die hebquote:
It sure as hell sounded as PostMortum!!!!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:27 schreef Biels het volgende:
Koningdavid, Skylark, griekjeee en postmortum waren het niet.
Dan had er nog wel een grap over polen ingestaan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
It sure as hell sounded as PostMortum!!!!
Oja..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:30 schreef Biels het volgende:
[..]
Dan had er nog wel een grap over polen ingestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |