BIO voor wie ben jij dan?quote:
omdat.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:58 schreef zarGon het volgende:
Waar hebben ze die netnummers op gebasseerd eigenlijk? Waarom staat Delft met zijn 015 tussen Amsterdam en Rotterdam?
Ik ben een FC-Utrecht aanhanger al heel m'n leven. In die wedstrijd van jou 'voor' Feyenoord. Waarom? Volksclub.quote:
* L.no nieuwschierig is.quote:
Voetbal hatersquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ben een FC-Utrecht aanhanger al heel m'n leven. In die wedstrijd van jou 'voor' Feyenoord. Waarom? Volksclub.
clubjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:08 schreef Genius-F het volgende:
TS gaat voor het eerst naar zijn clubje en is zenuwachtig. Schattig.
Is toch goed. Niemand die dat ontkend.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
clubje![]()
Az is pas een clubje, zeker in vergelijking met Ajax
Hand in hand zingenquote:
Dat is af en toe best triest jaquote:
Joden Joden is hetquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:13 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Nee dan, JODUH JODUH veel beter.
Spreek het dan goed uit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Joden Joden is het
moeilijk het spellen
Waar maak jij je eigelijk druk om?? jullie hebben toch al een verloren seizoenquote:
Ja, want als AZ geen kampioen wordt is het een verloren seizoen. We kunnen Europees nog ver komen in de Uefa Cup, de beker en Europees voetbal halen in de competitie. Beetje wat jullie elk jaar doen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar maak jij je eigelijk druk om?? jullie hebben toch al een verloren seizoen
als?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:18 schreef Agiath het volgende:
Ik hoop echt dat Suarez morgen als z'n kniebanden scheurt, met die kutkop van hem
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:30 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zal de handschoenen morgen wel weer nodig hebben
eens moet de 1e keer zijn en laat het nou net morgen 3x maal worden van Suarezquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:32 schreef Irritatie100 het volgende:
suarez heeft nog nooit gescoord tegen Feyenoord las ik vanmorgen in het AD dus al die voorspellingen dat suarez zal scoren zijn gebaseerd op gebakken lucht
de beker gaan jullie eruit tegen feyenooit en az wordt 4e in de poule dus dan is europese voetbal ook over, kortom een verloren seizoenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:24 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ja, want als AZ geen kampioen wordt is het een verloren seizoen. We kunnen Europees nog ver komen in de Uefa Cup, de beker en Europees voetbal halen in de competitie. Beetje wat jullie elk jaar doen.
Had ik maar zo'n glazen bol. Maargoed je ziet dus ook dat je je geen illusies hoeft te maken dat jullie kampioen worden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
de beker gaan jullie eruit tegen feyenooit en az wordt 4e in de poule dus dan is europese voetbal ook over, kortom een verloren seizoen
Maak ik me al een paar jaar niet, des te leuker het is als het eindelijk weereens zover isquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:41 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Had ik maar zo'n glazen bol. Maargoed je ziet dus ook dat je je geen illusies hoeft te maken dat jullie kampioen worden.
De laatste keer dat er iemand voor jullie 3 keer scoorde tegen ons in de arena was het ook al zo'n succes hequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
eens moet de 1e keer zijn en laat het nou net morgen 3x maal worden van Suarez
2jaar terug was het 3-0 dus wat ijl je??? vorig jaar 2-0quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
De laatste keer dat er iemand voor jullie 3 keer scoorde tegen ons in de arena was het ook al zo'n succes he
Ik bedoelde 3 goals van 1 spelerquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
2jaar terug was het 3-0 dus wat ijl je??? vorig jaar 2-0
Of zie ik nou iets over het hoofd??
Wat houdt volksclub precies in? Dat alleen kampers, werklozen, tokkies en andere paupers fan zijn?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ben een FC-Utrecht aanhanger al heel m'n leven. In die wedstrijd van jou 'voor' Feyenoord. Waarom? Volksclub.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:48 schreef Acinonyx het volgende:
Feyenoord is koek
En Ajax is ei
Feyenoord overwint
En Ajax is niet blij
Feyenoord wint de pastei
Kortom je bent fan van een club met tokkies, laag opgeleiden en paupers als publiek.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Haten op Suarez omdat ie zo goed isquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:28 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Vieze joden, ik hoop dat Suarez een enkeltje ziekenhuis ontvangt
Over simpele zielen gesproken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:24 schreef Moordenaar het volgende:
Het zijn allemaal kut clubs, voetbal is echt waardeloos en mensen die het actief volgen zijn simpele zielen. Zelf voetballen is ok though, mits je speelt met echte mannen die niet krijsen na een knietje of een klap.
Nee hoor, omdat hij voor Ajax speelt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Haten op Suarez omdat ie zo goed is![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:01 schreef dreamzk het volgende:
Suarez gaat feyenoord aan het huilen maken.
Jaloers dat zij wel een contract van een miljoen hebben en jij niet?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:24 schreef Moordenaar het volgende:
Het zijn allemaal kut clubs, voetbal is echt waardeloos en mensen die het actief volgen zijn simpele zielen. Zelf voetballen is ok though, mits je speelt met echte mannen die niet krijsen na een knietje of een klap.
En omdat hij zo goed is, is gewoon afgunstquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee hoor, omdat hij voor Ajax speelt.
Zo waar.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:02 schreef FF_Serieus het volgende:
Behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...
Nee hoor, omdat hij voor Ajax speelt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En omdat hij zo goed is, is gewoon afgunst
En omdat het gewoon een mietje is die bij het kleinste duwtje al gaat liggen, zo'n gozer verdient gewoon een doodschop zoals Wasilewski er een kreeg.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee hoor, omdat hij voor Ajax speelt.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:28 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Vieze joden, ik hoop dat Suarez een enkeltje ziekenhuis ontvangt
Blijkt maar weer. Proleetjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
Kortom je bent fan van een club met tokkies, laag opgeleiden en paupers als publiek.
Proficiat
Sparta is de club van Rotterdam!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:06 schreef Snuf. het volgende:
Bléh, er zijn hier wel veel koters uit dat vieze 020-dorp.
Jekkie, bommen d'r op.
Maar wie interesseert zich voor Ajax of Feyenoord als Sparta morgen ook moet voetballen?
Mag je dat wel zeggen van je moeder?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:58 schreef Appelknaller het volgende:
Dat 010 dorp
Dat 020 gezwel is wat bedoel je
Ik denk dat r'dam voor de 2e ronde gaatquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:06 schreef Snuf. het volgende:
Bléh, er zijn hier wel veel koters uit dat vieze 020-dorp.
Jekkie, bommen d'r op.
Maar wie interesseert zich voor Ajax of Feyenoord als Sparta morgen ook moet voetballen?
Exactquote:Op zondag 1 november 2009 18:51 schreef fs180 het volgende:
De paupers hebben verloren zo te horen?
Helaas hebben die gewonnen vandaagquote:Op zondag 1 november 2009 18:51 schreef fs180 het volgende:
De paupers hebben verloren zo te horen?
Maar ze juichen voor ajax, ik snap het niet meerquote:Op zondag 1 november 2009 19:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Helaas hebben die gewonnen vandaag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |