BIO voor wie ben jij dan?quote:
omdat.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:58 schreef zarGon het volgende:
Waar hebben ze die netnummers op gebasseerd eigenlijk? Waarom staat Delft met zijn 015 tussen Amsterdam en Rotterdam?
Ik ben een FC-Utrecht aanhanger al heel m'n leven. In die wedstrijd van jou 'voor' Feyenoord. Waarom? Volksclub.quote:
* L.no nieuwschierig is.quote:
Voetbal hatersquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ben een FC-Utrecht aanhanger al heel m'n leven. In die wedstrijd van jou 'voor' Feyenoord. Waarom? Volksclub.
clubjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:08 schreef Genius-F het volgende:
TS gaat voor het eerst naar zijn clubje en is zenuwachtig. Schattig.
Is toch goed. Niemand die dat ontkend.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
clubje![]()
Az is pas een clubje, zeker in vergelijking met Ajax
Hand in hand zingenquote:
Dat is af en toe best triest jaquote:
Joden Joden is hetquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:13 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Nee dan, JODUH JODUH veel beter.
Spreek het dan goed uit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Joden Joden is het
moeilijk het spellen
Waar maak jij je eigelijk druk om?? jullie hebben toch al een verloren seizoenquote:
Ja, want als AZ geen kampioen wordt is het een verloren seizoen. We kunnen Europees nog ver komen in de Uefa Cup, de beker en Europees voetbal halen in de competitie. Beetje wat jullie elk jaar doen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar maak jij je eigelijk druk om?? jullie hebben toch al een verloren seizoen
als?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:18 schreef Agiath het volgende:
Ik hoop echt dat Suarez morgen als z'n kniebanden scheurt, met die kutkop van hem
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:30 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zal de handschoenen morgen wel weer nodig hebben
eens moet de 1e keer zijn en laat het nou net morgen 3x maal worden van Suarezquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:32 schreef Irritatie100 het volgende:
suarez heeft nog nooit gescoord tegen Feyenoord las ik vanmorgen in het AD dus al die voorspellingen dat suarez zal scoren zijn gebaseerd op gebakken lucht
de beker gaan jullie eruit tegen feyenooit en az wordt 4e in de poule dus dan is europese voetbal ook over, kortom een verloren seizoenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:24 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ja, want als AZ geen kampioen wordt is het een verloren seizoen. We kunnen Europees nog ver komen in de Uefa Cup, de beker en Europees voetbal halen in de competitie. Beetje wat jullie elk jaar doen.
Had ik maar zo'n glazen bol. Maargoed je ziet dus ook dat je je geen illusies hoeft te maken dat jullie kampioen worden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
de beker gaan jullie eruit tegen feyenooit en az wordt 4e in de poule dus dan is europese voetbal ook over, kortom een verloren seizoen
Maak ik me al een paar jaar niet, des te leuker het is als het eindelijk weereens zover isquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:41 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Had ik maar zo'n glazen bol. Maargoed je ziet dus ook dat je je geen illusies hoeft te maken dat jullie kampioen worden.
De laatste keer dat er iemand voor jullie 3 keer scoorde tegen ons in de arena was het ook al zo'n succes hequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
eens moet de 1e keer zijn en laat het nou net morgen 3x maal worden van Suarez
2jaar terug was het 3-0 dus wat ijl je??? vorig jaar 2-0quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
De laatste keer dat er iemand voor jullie 3 keer scoorde tegen ons in de arena was het ook al zo'n succes he
Ik bedoelde 3 goals van 1 spelerquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
2jaar terug was het 3-0 dus wat ijl je??? vorig jaar 2-0
Of zie ik nou iets over het hoofd??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |