quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:24 schreef Arctic_ het volgende:
Ach, er zijn meer vissen in de zee.
HAHAHAHHAHA SNAP JE HEM?! VISSEN?!
Daar doe je wel vissen in dezelfde vijver.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:29 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Ik denk trouwens dat dit niet zo'n probleem is. Ga vanavond eens naar de plaatselijke proletenkroeg, dikke kans dat ze daar ook rond loopt, en begin een gesprek over kabeljauwen in relatie tot hardcore. Zekers te weten dat je haar digt.
Oja, zorg dat ze zeker weet dat je een e36 hebt, dat vinden viswijven vaak helemaal geil.
Daarvoor ben je een man. Is er iets mis met je?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:00 schreef Ascendancy het volgende:
Mannen die op iedere vrouw die er een beetje lekker uitziet geilen
Tja als je op asiatisch staat is de spoeling wat dunnerquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:00 schreef Ascendancy het volgende:
Of de kaaskraamquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:23 schreef Yi-Long het volgende:
Mooie vrouwen zouden sowieso niet in een viskraam of op een visafdeling mogen staan: daar gaan ze van stinken
Zegt wel iets over de starter van dit topic.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:00 schreef griekjeee het volgende:
Markt vrouwen lijken me nu niet bepaald onbereikbaar
Dat wel ja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:01 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zegt wel iets over de starter van dit topic.
Vertel ook even hoe je date ging, oké?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:01 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zegt wel iets over de starter van dit topic.
Inderdaadquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:00 schreef griekjeee het volgende:
Markt vrouwen lijken me nu niet bepaald onbereikbaar
waarom zijn ze in jou ogen onbereikbaar?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat is heel frusterend. De visboer hier op de markt heeft geregeld nieuwe meisjes die de handel proberen te verkopen. Maarja je kunt er alleen je visbestelling aan doen en verder niks.
Het zijn echt hele knappe vrouwen.
Misschien dat het daarom altijd zo druk is daar?
Het gaat wel vaak mis met de bestelling en het wisselgeld maar goed, een kibbeling ipv een lekkerbekje van haar vind ik ook ok. Of 2 lekkerbekjes ipv 1, ook prima voor een keer.
Echt dat je je afvraagt waarom er nog niet een verbod op is. Want alles wat leuk en lekker is mag toch niet van de regering?
Klacht: ik voel me oud worden.
Echt hé.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:00 schreef Ascendancy het volgende:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:29 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Oja, zorg dat ze zeker weet dat je een e36 hebt, dat vinden viswijven vaak helemaal geil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |