abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 23:27:47 #141
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74265666
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 23:16 schreef Peter6000 het volgende:
Mera en Dottey zeggen zelf heel duidelijk dat ze informeel aanwezig zijn, en niet de officiële woordvoerders van PS2 zijn.
Als ze informeel aanwezig zijn moeten ze ook gewoon hun mond houden. Ze zijn aanwezig en geven info en de ene keer is het on the record en de andere keer of the record.

Net hoe het ze uitkomt.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_74265749
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 23:10 schreef peeet1 het volgende:

[..]

nu nog op het strand

nog een uurtje
ha ha dit is echt zo Nederlands
Love music!
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 23:32:48 #143
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74265780
Op Ned 3 nu Halloween 1978. Als de streams beginnen, PM me dan even.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_74265933
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 23:32 schreef Stefan het volgende:
Maar nu zitten we met z'n allen voor de tv
Love music!
  † In Memoriam † zondag 1 november 2009 @ 01:26:09 #145
137949 Disana
pi_74267866
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 23:32 schreef Stefan het volgende:
Gezien, en Texas Chain Saw Massacre wordt opgenomen. Geen idee wanneer de stream begint en ik ga ook even niet naar het linkje zoeken. 't Is laat.
pi_74269413
WTF, waarom vallen zoveel mensen over Dottey en Mera heen hier Ik heb het hele topic doorgelezen maar die meiden doen helemaal niets fout!

Wees blij dat ze daar zitten te schilderen en te poetsen en af en toe wat deze kant opsturen. Bovendien constateer ik helemaal nergens dat ze daar interessant over doen of zo. Dat was ten tijde van TBO af en toe wel wat anders
  zondag 1 november 2009 @ 07:52:08 #147
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74269952
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:43 schreef Danny het volgende:
ah, leuk, een 'kijk mij eens barsten van de inside-info en er interessant over doen' topic
(verkapte tvp)
die doet niet anders
  zondag 1 november 2009 @ 07:56:13 #148
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74269959
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 22:14 schreef Dementor het volgende:

[..]

Moet je even teruglezen.
Het komt vooral neer op interessantdoenerij en domme reacties.
Wat dat betreft is ze niks veranderd sinds TBO
  zondag 1 november 2009 @ 07:59:12 #149
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74269968
quote:
Op zondag 1 november 2009 03:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
WTF, waarom vallen zoveel mensen over Dottey en Mera heen hier Ik heb het hele topic doorgelezen maar die meiden doen helemaal niets fout!

Wees blij dat ze daar zitten te schilderen en te poetsen en af en toe wat deze kant opsturen. Bovendien constateer ik helemaal nergens dat ze daar interessant over doen of zo. Dat was ten tijde van TBO af en toe wel wat anders
Ik heb het topi nog niet helemaal gelezen, maar dat toontje van Dottey valt totaal anders als de toon die Mera aanslaat. blijkbaar ervaren meer mensen dat.
  zondag 1 november 2009 @ 08:05:13 #150
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74269984
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 21:42 schreef Dottey het volgende:

[..]

Wat ben jij vooroordelend zeg.

Tang + Varken
Whehehe, ja, want wij weten beter?
  Admin zondag 1 november 2009 @ 08:36:02 #151
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_74270094
quote:

Misschien ligt het aan mij, maar ik lees werkelijk nul komma nul zinvolle info. Het is meer van het kaliber "de hond ligt te slapen", "ik denk dat ik iets meer info heb dan jullie ", "ben johan's slaapkamer aan het witten" etc. Komt op mij over als "ik ben lekker binnen en jullie lekker niet". Nu kan ik me die instelling voorstellen als je bij een groot en stoer project zit a la "ik heb gisteren de plannen voor een nieuw palm-island in Dubai goedgekeurd", maar bij een projectje als deze kun je best iets minder hoog van de toren blazen imo.
Maar nogmaals; het kan zo zijn dat het alleen maar zo op me over komt.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_74272335
quote:
Op zondag 1 november 2009 08:36 schreef Danny het volgende:

[..]

Misschien ligt het aan mij, maar ik lees werkelijk nul komma nul zinvolle info. Het is meer van het kaliber "de hond ligt te slapen", "ik denk dat ik iets meer info heb dan jullie ", "ben johan's slaapkamer aan het witten" etc. Komt op mij over als "ik ben lekker binnen en jullie lekker niet". Nu kan ik me die instelling voorstellen als je bij een groot en stoer project zit a la "ik heb gisteren de plannen voor een nieuw palm-island in Dubai goedgekeurd", maar bij een projectje als deze kun je best iets minder hoog van de toren blazen imo.
Maar nogmaals; het kan zo zijn dat het alleen maar zo op me over komt.
't Is meer een project van "Je moet 't maar nemen zoals het komt". Vlemmix is de initiator en die is naar het schijnt nog moeilijker te voorspellen dan het weer.

Ik vind dat wat je nu constateert veel minder aanwezig dan bij TBO, daar werd veel hoger van de toren geblazen door diverse betrokken mensen.

Daarnaast is dit gratis, is er niets beloofd en is Fok! geen partner voor zover ik het weet. Dan ga je d'r toch met z'n allen lekker relaxt instaan in plaats van een Dottey bashen die af en toe wat onhandig opereert en tegelijkertijd, juist om dit te voorkomen, keer op keer aangeeft dat ze daar officieel geen functie heeft . Dat bashen vind ik dan namelijk nét iets te makkelijk.

Het enige dat er nu bereikt wordt is dat die meiden denken "Stik er maar in!" en dan hoor je helemaal niets meer. Niet dat ik daar wakker van lig, maar 't is wel leuk dat er daar twee zitten die sommige vragen, hoe lastig ook vanwege Vlemmix, proberen te beantwoorden.
pi_74274165
quote:
Op zondag 1 november 2009 11:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

't Is meer een project van "Je moet 't maar nemen zoals het komt". Vlemmix is de initiator en die is naar het schijnt nog moeilijker te voorspellen dan het weer.

Ik vind dat wat je nu constateert veel minder aanwezig dan bij TBO, daar werd veel hoger van de toren geblazen door diverse betrokken mensen.

Daarnaast is dit gratis, is er niets beloofd en is Fok! geen partner voor zover ik het weet. Dan ga je d'r toch met z'n allen lekker relaxt instaan in plaats van een Dottey bashen die af en toe wat onhandig opereert en tegelijkertijd, juist om dit te voorkomen, keer op keer aangeeft dat ze daar officieel geen functie heeft . Dat bashen vind ik dan namelijk nét iets te makkelijk.

Het enige dat er nu bereikt wordt is dat die meiden denken "Stik er maar in!" en dan hoor je helemaal niets meer. Niet dat ik daar wakker van lig, maar 't is wel leuk dat er daar twee zitten die sommige vragen, hoe lastig ook vanwege Vlemmix, proberen te beantwoorden.
Zo is het maar net. Het is lastig om Johan te volgen, die doet toch alles anders dan anders en valt totaal niet te voorspellen.

Ik heb een kleine update met wat foto's weggezet in het daarvoor bestemde topic. Ik ga nu weer verder klussen.

Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  Admin zondag 1 november 2009 @ 14:39:09 #154
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_74277639
quote:
Op zondag 1 november 2009 11:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

FOK! is dit keer inderdaad geen partner en dus hoef ik deze ronde geen enkel blad voor de mond te nemen. Ik heb geen info van achter de schermen die niet iedereen al heeft en heb dus ook geen morele verplichting me over bepaalde dingen niet uit te laten.
We bieden hier trouwens een behoorlijk ruime plek aan vlemmix in meerdere topics tegelijk. Dat is natuurlijk eigenlijk gewoon advertentieruimte op deze manier. Beschouw dat voorlopig even als de bijdrage van FOK! aan vlemmix-tv. Mijn persoonlijke mening ga ik echter niet onder stoelen of banken schuiven. Nu nog minder dan bij TBO iig.

Verder ben ik niemand aan het bashen. Ik merk dat het op mij overkomt als op-de-borst-klopperij. Zolang er niets is om over op je borst te kloppen kun je dat imo beter achterwege laten.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zondag 1 november 2009 @ 14:42:26 #155
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74277754
Dat gedreig 'dan plaats ik geen inside info meer' neemt toch niemand serieus? Daar is dat ego veel te groot voor.
  † In Memoriam † zondag 1 november 2009 @ 14:43:00 #156
128220 Peter6000
pi_74277770
quote:

Ik ben het helemaal met je eens.

Ik heb ook de indruk dat er bij sommigen wat oud zeer speelt. Die hadden tijdens TBO al een hekel aan Mera en Dottey, en als hun voelsprietjes aanvoelen dat er gehakt kan gaan worden, gaan ze lekker los.
  zondag 1 november 2009 @ 14:44:50 #157
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74277821
quote:
Op zondag 1 november 2009 14:43 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Ik heb ook de indruk dat er bij sommigen wat oud zeer speelt. Die hadden tijdens TBO al een hekel aan Mera en Dottey, en als hun voelsprietjes aanvoelen dat er gehakt kan gaan worden, gaan ze lekker los.
nee hoor, zolang Dottey een 'lekker puh kijk mij' houding aanneemt zeg ik er wat van.
pi_74278680
quote:
Op zondag 1 november 2009 14:43 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Ja, ik kan mij ook niet aan die indruk onttrekken. Dementor ziet nu ook z'n kans schoon om d'r eens lekker in te gaan en zijn voorheen politiek correcte gedrag te laten varen nu hij daar schijnbaar geen toegevoegde waarde meer is en/of kan zijn. Tekenend wel
pi_74278743
quote:
Op zondag 1 november 2009 14:44 schreef Marrije het volgende:

[..]

nee hoor, zolang Dottey een 'lekker puh kijk mij' houding aanneemt zeg ik er wat van.
Joh, schilderen en poetsen, wat is daar nu in vredesnaam "lekker puh" aan
Staat echt niet tof op je cv, "Ik heb Vlemmix z'n gore randjes schoon gepoetst" en "Ik heb z'n kwast mogen gebruiken"
  † In Memoriam † zondag 1 november 2009 @ 15:21:11 #160
128220 Peter6000
pi_74278974
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, ik kan mij ook niet aan die indruk onttrekken. Dementor ziet nu ook z'n kans schoon om d'r eens lekker in te gaan en zijn voorheen politiek correcte gedrag te laten varen nu hij daar schijnbaar geen toegevoegde waarde meer is en/of kan zijn. Tekenend wel
Het is ook een beetje een 'terug in je hok' reactie. Zo van: Mera en Dottey moeten vooral niet denken dat ze belangrijk zijn, want wij zijn langer op FOK! en daarom zijn wij veel belangrijker.

Ik herken de ergernis wel hoor: tijdens TBO1 heb ik me ook gestoord aan de onderlinge knipoogjes van de vele vrijwilligers die er toen zaten. Dus zoiets ontstaat vrij snel, omdat je je dan buitengesloten voelt.
En die ergernis uiten leidt dan weer tot ergernis aan de andere kant, en voor je het weet heb je 2 kampen.

Het pleit iig voor Mera en Dottey dat ze zich niet weg laten jagen.
En wat jij ook al eerder postte (en ik nog eerder ), ze geven zelf constant aan dat ze ook maar afhankelijk zijn van de grillen van Johan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')