quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Moet je even teruglezen.
Het komt vooral neer op interessantdoenerij en domme reacties.
Bedoel je deze:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:10 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik zit me trouwens heel de tijd al af te vragen wie ooit die band was ,die ook een hit had met als titelsong"This it it".Er komt een zinnetje in voor"Stand up and fight"..Ik heb al gegoogled,maar kan het niet vinden![]()
OT,ben benieuwd morgen,of alles doorgaat
Jaaaa Kenny Logginsquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Zit ie hier tussen?
http://www.google.com/search?rlz=1C1CHMB_nl___NL347&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=%2B%22this+is+it%22+%2B%22stand+up+and+fight%22
Ik voor haar opkomen? Ik vraag allen uitleg van jouw kantquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Moet je even teruglezen.
Maar leuk dat je voor haar op komt, is ook een beetje jou ding he?
quote:
nu nog op het strandquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:38 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Met i-pod en op het strand genieten
Ik zit al met mn broek op mn enkels.quote:
Heeft hij dit nieuws niet gewoon verzonnen en aan jouw doorgespeeld, omdat hij weet dat jij de dorpsgek bent van FOK! die alles toch wel op de fp smijt?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:09 schreef Stefan het volgende:
Mera en Dottey nam ik al niet serieus, die vinden het geweldig om in de inner circle van Johan te horen en kirren de hele tijd als verliefde groupies.
Ik vindt het allemaal best maar als de stemming negatief wordt dan zijn de dames ineens verontwaardigd want Johan dit en Johan dat.
Tot gisteren gaf ik Johan zelf het voordeel van de twijfel, dat alles goed was bedoeld. Maar de hele heisa was gewoon of te naief voor woorden (je gaat niet naar de media communiceren dat iets niet doorgaat terwijl je het hele plaatje op dat moment niet overziet) of hij gebruikte een laagje water op de vloer als excuus dat hij eea nog niet rond heeft gekregen en daarmee misbruikt hij het laatste beetje geloofwaardigheid.
En Mera nu maar beweren dat het Johan is die altijd overdrijft, dat weten we toch enzo en we tillen er te zwaar aan. Nou, de hele actie van gisteren was een grote fail waar niks van waar was of op zijn minst met factor 400 overdreven. Wat mij betreft hoef ik ook geen primeurs enzo meer te krijgen, want ze zijn niks waard. Ik ben er in meegegaan en het was een goede les. Of ik snap het niet natuurlijk, want Johan schijnt volgens Mera een meester te zijn in PR en communicatie. En ja, hij gaat al wat langer mee dan ik in dit wereldje, aldus Mera.
We zien hier wel wat het wordt. Johan kan gewoon een FOK! account aanmaken en zelf hier eea kwijt. En Behalve als de kelder tot kniehoogte water staat en alle stroom weg is natuurlijk. Maar dan kan het mobiel via Twitter. En anders kan het wel via een van zn innercirclemeisjes.![]()
Oja, ik ben gewoon jaloers uiteraard, hebben we die ook al gehad
Als hij het heeft verzonnen om FOK! een hak te zetten, dan is dat natuurlijk eenmalig grappig en als er straks iets echt te vertellen is dan melden we het niet, omdat hij het toch verzint. Maar goed, Johan heeft FOK! verder ook niet nodig want hij kan ook altijd terecht bij Giel Beelen en Nowlive. En op YouTube.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:18 schreef thefreakje het volgende:
[..]
Heeft hij dit nieuws niet gewoon verzonnen en aan jouw doorgespeeld, omdat hij weet dat jij de dorpsgek bent van FOK! die alles toch wel op de fp smijt?
als je nu gewoon hyves vriendjes word met johan dan krijg je als eerst infoquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:16 schreef Peter6000 het volgende:
Mera en Dottey zeggen zelf heel duidelijk dat ze informeel aanwezig zijn, en niet de officiële woordvoerders van PS2 zijn.
Vandaar dat ik geen enkele afkeer tegen ze voel, en hoop dat ze door zullen gaan met af en toe wat info geven.
Als ze informeel aanwezig zijn moeten ze ook gewoon hun mond houden. Ze zijn aanwezig en geven info en de ene keer is het on the record en de andere keer of the record.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:16 schreef Peter6000 het volgende:
Mera en Dottey zeggen zelf heel duidelijk dat ze informeel aanwezig zijn, en niet de officiële woordvoerders van PS2 zijn.
ha ha dit is echt zo Nederlandsquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:10 schreef peeet1 het volgende:
[..]
nu nog op het strand
![]()
nog een uurtje
Maar nu zitten we met z'n allen voor de tvquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:32 schreef Stefan het volgende:
Op Ned 3 nu Halloween 1978. Als de streams beginnen, PM me dan even.
Gezien, en Texas Chain Saw Massacre wordt opgenomen. Geen idee wanneer de stream begint en ik ga ook even niet naar het linkje zoeken. 't Is laat.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:32 schreef Stefan het volgende:
Op Ned 3 nu Halloween 1978. Als de streams beginnen, PM me dan even.
die doet niet andersquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:43 schreef Danny het volgende:
ah, leuk, een 'kijk mij eens barsten van de inside-info en er interessant over doen' topic
(verkapte tvp)
Wat dat betreft is ze niks veranderd sinds TBOquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Moet je even teruglezen.
Ik heb het topi nog niet helemaal gelezen, maar dat toontje van Dottey valt totaal anders als de toon die Mera aanslaat. blijkbaar ervaren meer mensen dat.quote:Op zondag 1 november 2009 03:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
WTF, waarom vallen zoveel mensen over Dottey en Mera heen hierIk heb het hele topic doorgelezen maar die meiden doen helemaal niets fout!
Wees blij dat ze daar zitten te schilderen en te poetsen en af en toe wat deze kant opsturen. Bovendien constateer ik helemaal nergens dat ze daar interessant over doen of zo. Dat was ten tijde van TBO af en toe wel wat anders
Whehehe, ja, want wij weten beter?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:42 schreef Dottey het volgende:
[..]
Wat ben jij vooroordelend zeg.
Tang + Varken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |