Dus dat!!quote:
Daar doen we het dus ook voor. Maar als mods en eigenaar etc moeilijk gaan doen maken ze het voor ons weinig meer de moeite waard, hoop dat je dat begrijpt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:14 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Mja goed, het was maar een voorbeeldjeJe posts worden dus wel geapprecieerd
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:16 schreef Peter6000 het volgende:
Ik waardeer de inbreng van 'lekkende' Dottey en Mera wel.
Mag ik een tampon!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:16 schreef Peter6000 het volgende:
Ik waardeer de inbreng van 'lekkende' Dottey en Mera wel.
Het topic is weer open, ik hoop dat je nu snel met concrete updates / foto's komt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:51 schreef Dottey het volgende:
Ik was aan het schilderen in de slaapkamer en beetje poetsen. Morgen ga ik een verder met schilderen en een vloertje leggen, zodat de slaapkamer klaar is. Beetje jammer dat Pietje puk een slotje op Studio Vlemmix aanpassingen en foto's gooide want ik wilde net een update gaan maken in de daarvoor bestemde topic![]()
ja hup!! snel snel Dot! Anders heb je jouw kans gemist!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het topic is weer open, ik hoop dat je nu snel met concrete updates / foto's komt.
Ik heb mijn camera al opgeborgen. Morgen weer een kansquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
ja hup!! snel snel Dot! Anders heb je jouw kans gemist!![]()
Want anders? Alsof alle topics waar onzin en offtopic spam in gepost word op slot worden gegooit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het topic is weer open, ik hoop dat je nu snel met concrete updates / foto's komt.
Moet altijd alles dan alla minuut? Er werd om gevraagd alvast die te openen. En daar gaf ik gehoor aan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben chill, je opent een topic waarin je updates / foto's beloofd maar zonder die te posten. Het 'teasen' loopt een beetje uit de hand, probeer m'n goede wil te tonen door je een kans te geven om de foto's op de door jou gewenste plek te kunnen posten.
Maar dan doe je 't niet (meer)?
Omdat ik er nu even achter zat en het zag dat het dichtgegooit was omdat het niet snel genoeg gevuld zou zijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom vraag je dan nu om 't topic te heropenen?
Laat maar, zo interessant kan het toch niet zijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:29 schreef Dottey het volgende:
[..]
Omdat ik er nu even achter zat en het zag dat het dichtgegooit was omdat het niet snel genoeg gevuld zou zijn.
Ik ga der lekker morgen eens tussen de bedrijven daar voor zitten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |