De vraag blijft natuurlijk wanneer, ik moet zeggen dat mijn eerdere enthousiasme wel wat bekoeld is door al die schimmigheidquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhww? dus er begint uiteindelijk wél wat dus??
Daarvoor moet je bij die twee dames zijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhww? dus er begint uiteindelijk wél wat dus??
Mag het ook een Bacootje zijnquote:
Ja die mis ik ook al een tijdjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:51 schreef Laysa het volgende:
........bij gebrek aan een drank smily
Aardig van je, toch leuk als kinderen ook wat krijgen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:02 schreef Chanel5 het volgende:
Druk geweest vandaag, pak ook een drankje![]()
Lachen, nog 4 haloweenstyle dametjes aan de deur gehad, "Happy Haloween" uhh ja en nu? Ja, snoep, pfff net de snoeppot gevuld en kon wat uitdelen![]()
Ach ze hadden gruwelijke schik
Ja kan best aardig zijn en kinderen iets gevenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Aardig van je, toch leuk als kinderen ook wat krijgen.
Je hebt ze toch snoep gegeven?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja kan best aardig zijn en kinderen iets geven
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:51 schreef Laysa het volgende:........bij gebrek aan een drank smily
O nee.dat doe ik niet, probeer het op te lossenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je hebt ze toch snoep gegeven?
Heel veel mensen zeggen gewoon hallowien? doar doen we ni oan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love music!
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:28 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Hi hi ,bij mij is er 2 keer een stel kinderen aan de deur geweest.Ik had er geen erg in dat het vanavond was,schrok me dood.'Ik zei ook huhhh ik schrik ervan en doe er niet an en deur dicht
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:28 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Hi hi ,bij mij is er 2 keer een stel kinderen aan de deur geweest.Ik had er geen erg in dat het vanavond was,schrok me dood.'Ik zei ook huhhh ik schrik ervan en doe er niet an en deur dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |