quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je nu stevig gaat roken, lost dat longslagaderprobleem zich dan niet op?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Luister lieve schat, je gaat gewoon die prik doen en als het dan niet gaat kom ik gewoon het weekend voor je zorgen![]()
Hallo, hoe kunnen mensen daar nu verkeerd over oordelen. Maar, moet je dan bloeddrukverhogende activiteiten, zoals sex er daar ook eentje van kán zijn (mits juiste partnerquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
tis geen geheim hoor....maar heb niet zoveel zin in dat mensen daar dan weer verkeerd over gaan oordelen....maar goed....ik heb een te hoge druk in mn longslagader....idiopatische Pulmonale Arteriele Hypertensie heet die ziekte....en das niet echt een feestje...
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja denk het wel...dat lost ook gelijk een woontekort op....1 plekje dan
Same old, same oldquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik snap het, maar dat zou je vies tegen vallen
Tja ik in een verpleegsterspakje sinaasappels uitpersen voor je, eten koken, kussentje opschudden, welke man wil dat nouquote:
de sex daar schort het momentueel ff aanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hallo, hoe kunnen mensen daar nu verkeerd over oordelen. Maar, moet je dan bloeddrukverhogende activiteiten, zoals sex er daar ook eentje van kán zijn (mits juiste partner) juist niet meer doen?
Have funquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, ik ga voorbereidingen treffen, visite komt zo![]()
eet smakelijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, ik ga voorbereidingen treffen, visite komt zo![]()
Heb ik alquote:
Fijn dat jullie genoten hebben. Had niet anders verwacht.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:24 schreef Dementor het volgende:
This is it was top!
Dit ga ik zeker weten in HD archiveren.
Nu even bijlezen hoe men hem doorflipt in Eindhoven zonder dat er ook maar 1 minuut beeld is uitgezonden.
En het moet nog beginnen he?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Fijn dat jullie genoten hebben. Had niet anders verwacht.![]()
Tsja.
Zou hetquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhww? dus er begint uiteindelijk wél wat dus??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |