nee....ik heb zelf roet in het feestje gestrooitquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaan de plannen die je had niet door?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee....ik heb zelf roet in het feestje gestrooit
Ik zeg kill de prikquote:
Lig je na te weeën van de griepprik?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee....ik heb zelf roet in het feestje gestrooit
ja.....die had een ietwat minder gunstig effect op mn andere medicamentenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lig je na te weeën van de griepprik?
Ja dat is mooi kleute
ja maar dat mag ik juist nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Stelletje dombo's![]()
Haal dan ook die prik bij mij, geheid zit je nadien vol leven
Wat mankeer je en waarom is het nog niet gerepareerd?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar dat mag ik juist niet....wel sex hoor dat wel
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Stelletje dombo's![]()
Haal dan ook die prik bij mij, geheid zit je nadien vol leven
ik mankeer iets bij mn longen en dat is beyond reparemend.....maar het gaat eigenlijk wel goed hoor...alleen om de zoveel weken is het ietwat minderquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat mankeer je en waarom is het nog niet gerepareerd?
Dan is 't toch ook goed hè, aan je plicht voldaan, die griepprik is dan niet meer noodzakelijkquote:
Je mag ze met mij delenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar dat mag ik juist niet....wel sex hoor dat wel
Da's balen, je moest dan ook die prik halen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik mankeer iets bij mn longen en dat is beyond reparemend.....maar het gaat eigenlijk wel goed hoor...alleen om de zoveel weken is het ietwat minder
O dus m.a.w. je hebt geworpen, en nu mag je oprottenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan is 't toch ook goed hè, aan je plicht voldaan, die griepprik is dan niet meer noodzakelijk
ja...maar ik zit er serieus over na te denken om die mexicaanse meuk niet te doen....ik heb ws al die griep gehad en als die hetzelfde effect heeft als de gewone dan ps ik evenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Da's balen, je moest dan ook die prik halen?
Ja hallo, dat zeg ik niet, 't is de natuur die dat bepaald.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:15 schreef Kally het volgende:
[..]
O dus m.a.w. je hebt geworpen, en nu mag je oprotten![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Iets nabij de longen, een deep dinges zal d'r dan ook wel niet inzitten
Die Mexicaanse slaat bij wat pech juist op je longen, die is in jouw geval misschien dan wel weer relevant?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...maar ik zit er serieus over na te denken om die mexicaanse meuk niet te doen....ik heb ws al die griep gehad en als die hetzelfde effect heeft als de gewone dan ps ik even
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hallo, dat zeg ik niet, 't is de natuur die dat bepaald.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
...tis mn longslagader waar het probleem zit...en das wel heul diep hoor
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die Mexicaanse slaat bij wat pech juist op je longen, die is in jouw geval misschien dan wel weer relevant?
Wat is daar dan mee? (als je er al iets over kwijt wil)quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
...tis mn longslagader waar het probleem zit...en das wel heul diep hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |