ik ben ook wat ietwat ongerust....het was een raar postjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar hoe zit het nu met Ian, heeft iemand onder zijn naam gepost dat hij een ongeluk had gehad?
Die koe zal hem toch niet te grazen hebben genomen
OMG die arme koe, maar nee hij moonwalkt die koe zo voorbijquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar hoe zit het nu met Ian, heeft iemand onder zijn naam gepost dat hij een ongeluk had gehad?
Die koe zal hem toch niet te grazen hebben genomen
Ja dat wel maar er stond niks ernstigs dus daar gaan we dan maar vanuitquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben ook wat ietwat ongerust....het was een raar postje
Ik vind iedere post van Ian raar.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben ook wat ietwat ongerust....het was een raar postje
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind iedere post van Ian raar.
Misschien heeft ie straf omdat ie te laat thuis was en mag ie niet computeren nu
Maar jij was toch naar de sauna, was je nog niet schoon danquote:
Nooit schoon genoegquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar jij was toch naar de sauna, was je nog niet schoon dan
Doei D. jij ook fijne avondquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:33 schreef D. het volgende:
[..]
Nooit schoon genoeg
Anyway, ben er vandoor
Fijne avond allen![]()
Okeledoki D.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:33 schreef D. het volgende:
[..]
Nooit schoon genoeg
Anyway, ben er vandoor
Fijne avond allen![]()
Bestel van alles watquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:34 schreef Deisyy het volgende:
Keuzes maken![]()
Dat valt toch niet mee, maar ik ben eruit, ik weet wat ik aan doe vanavond![]()
En dan krijg je de menukaart en moet je weer een keuze maken, ik ben er zo slecht in
Doeii Wok ze en tot straksquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:33 schreef D. het volgende:
[..]
Nooit schoon genoeg
Anyway, ben er vandoor
Fijne avond allen![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kipcordonbleu's, gebakken aardappeltjes en sla.
ik wist wel wat ik aan zou doen vanavond...majaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:34 schreef Deisyy het volgende:
Keuzes maken![]()
Dat valt toch niet mee, maar ik ben eruit, ik weet wat ik aan doe vanavond![]()
En dan krijg je de menukaart en moet je weer een keuze maken, ik ben er zo slecht in
Ik had er nog niet over nagedachtquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik wist wel wat ik aan zou doen vanavond...maja
Eet je nu alweer bij "ons mams" ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kipcordonbleu's, gebakken aardappeltjes en sla.
Nee deze keer ga ik zelf een poging wagen om te koken, moet toch hopelijk wel lukken met die professionele keuken hier, hoop ikquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eet je nu alweer bij "ons mams" ?
Je kan het, je kan hetquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee deze keer ga ik zelf een poging wagen om te koken, moet toch hopelijk wel lukken met die professionele keuken hier, hoop ik![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
Morgen in het nieuws: Studio Vlemmix uitgesteld wegens voedselvergiftiging
Gaan de plannen die je had niet door?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik wist wel wat ik aan zou doen vanavond...maja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |