Ja maar ik welquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:50 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kan ik ook (hebben ze bij het wokrestaurant) maar ik vind er geen f*ck aan
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Moetvriendin van me net geweest schijnt heel goed te zijn, ik snap het niet zo maar goed
Dat magquote:
vl?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou....vannacht poste iemand of ian zelf dat jasper er vl niet zou zijn....dus meer snap ik er ook niet van heur
vl is voorlopig D.quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:54 schreef Kally het volgende:
[..]
vl is voorlopig D.als in hij loopt voor
![]()
vl......jij hebt nog nooit van vl gehoord......ik schrikquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:55 schreef D. het volgende:
[..]
die afkorting heb ik nog nooit gehoord
Maar nu snap ik wel waarom ik er niets van snapte
Jups, lomp ben ik aan de ene kant, maar het andere uiterste is in sommige niet nader te benoemen omstandigheden ook weer van toepassing.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje een lompe Hendrik er ben je dus![]()
Als dat er in zit krijg je het er niet meer uit, er zelfs niet uitgeslagen.
Ik ook niet moeilijk, gewoon bij de AHquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, lomp ben ik aan de ene kant, maar het andere uiterste is in sommige niet nader te benoemen omstandigheden ook weer van toepassing.
Ik doe gewoon Bami vanavond, lekker makkelijk, geen toestanden
Veel plezier en Juud natuurlijk ook.quote:
Dus die kachelman van laatst was je eik zelf?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jups, lomp ben ik aan de ene kant, maar het andere uiterste is in sommige niet nader te benoemen omstandigheden ook weer van toepassing.
Ik doe gewoon Bami vanavond, lekker makkelijk, geen toestanden
Boequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
vl......jij hebt nog nooit van vl gehoord......ik schrik
O...dat is ook lekkerquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus die kachelman van laatst was je eik zelf?![]()
Zelfgemaakte zalmsalade met stokbrood uit de oven hier. Voor straks, smakelijk allemaal.
Bedankt voor de infoquote:
quote:
Nee, ik kan nog wel een rond gat zagen hè. Het enige probleem is dat ik dan vermoedelijk een paar zaagjes breek en zulksquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus die kachelman van laatst was je eik zelf?![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik kan nog wel een rond gat zagen hè. Het enige probleem is dat ik dan vermoedelijk een paar zaagjes breek en zulks
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |