abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76812579
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 01:30 schreef cygnusx het volgende:
Ok, ik kom met een vage beschrijving van iets wat ik zoek, het is immers al iets van 10-15 jaar geleden dat het op de tv was.

Vroeger toen ik klein was keek ik naar een serie op tv wat ik toen nogal leuk vond, ik doe veel moeite om specifieke dingen ervan te herrineren:
Een jongen (of meerdere, donno) kan een soort van teleporteren. Bij iets van een winkel ofzo ging hij naar binnen waar hij op de een of andere manier iets vond om vanuit daar te teleporteren naar een andere plek.

veel meer kan ik me er ook niet van herrineren, maar ik vond het toen zo gaaf dat ik het wel is terug wil zien
Als iemand wat weet, graag!

Ik weet nog dat het een keer niet op tv was omdat toen diana dat auto-ongeluk had.

Ohja, volgensmij was het geen animatiegedoe, maar gewoon echt opgenomen met ongetwijfeld slechte special fx.
'Sliders' toevallig?

donderdag 14 januari 2010 @ 23:18:48 #277
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_76830165
Ok, misschien ga ik heel onduidelijk zijn maar ik zoek de naam van de film waarin JCVD(jean claud van damme):

In een stad met een stom karretje wordt voortgeduwd (in een soort race) waar hij vervolgens een vechtscene komt in een winkel ofzoiets ohja en in die "race" vallen de zolen onder de schoen uit.
I have no rival, no man can be my equal. ♥
pi_76830281
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 01:30 schreef cygnusx het volgende:
Ok, ik kom met een vage beschrijving van iets wat ik zoek, het is immers al iets van 10-15 jaar geleden dat het op de tv was.

Vroeger toen ik klein was keek ik naar een serie op tv wat ik toen nogal leuk vond, ik doe veel moeite om specifieke dingen ervan te herrineren:
Een jongen (of meerdere, donno) kan een soort van teleporteren. Bij iets van een winkel ofzo ging hij naar binnen waar hij op de een of andere manier iets vond om vanuit daar te teleporteren naar een andere plek.

veel meer kan ik me er ook niet van herrineren, maar ik vond het toen zo gaaf dat ik het wel is terug wil zien
Als iemand wat weet, graag!

Ik weet nog dat het een keer niet op tv was omdat toen diana dat auto-ongeluk had.

Ohja, volgensmij was het geen animatiegedoe, maar gewoon echt opgenomen met ongetwijfeld slechte special fx.
was dat niet iets van eerie indiana?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_76830453
quote:
Op woensdag 30 december 2009 12:06 schreef Laureline het volgende:
Ik zoek de titel van een zwart-witfilm over een juwelendievegge, een blonde knappe vrouw. Zij opereert met haar oom (?), en het gestolen juweel is een (parel?)ketting. Tijdens een rij voor de douane laat ze dit halssnoer in de zak van een onschuldige man die ook in de rij staat glijden (de mannelijke held van de film).
Wat ik me nog herinner zijn 2 scènes die gaan over de cabriolet waarin de vrouw rijdt: deze heeft een toeter die vast blijft zitten, en dus constant: peeeeeeeeep doet.. In de eerste scène verhelpt de held hoffelijk dit probleem, bij de tweede scène neemt hij wraak omdat zij hem voorbij reed toen hij stond te liften, en treft hij haar in een garage, waar hij met een ferm gebaar de toeter weer aanzet!

NB: Het is zeker NIET: To catch a thief, de film waar ik telkens weer op uitkom als ik deze dingen google. Ik weet verder niets, het is zo'n ouderwetse zwart-witfilm die ze vroeger altijd om 16.00 op zaterdag over de BRT uitzonden, die ik als klein meisje mocht kijken met een bakje paprikachips op schoot
Ik denk Desire met Marlene Dietrich

http://www.imdb.com/title/tt0027515/
pi_76830742
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 23:18 schreef MaddoxX het volgende:
Ok, misschien ga ik heel onduidelijk zijn maar ik zoek de naam van de film waarin JCVD(jean claud van damme):

In een stad met een stom karretje wordt voortgeduwd (in een soort race) waar hij vervolgens een vechtscene komt in een winkel ofzoiets ohja en in die "race" vallen de zolen onder de schoen uit.
Ik zou zeggen: Knock Off

http://www.imdb.com/title/tt0120724/
pi_76881823
Hallo iedereen! Ik ben al heel lang op zoek naar de juiste tilel van een film die ik ongeveer acht jaar geleden heb gezien.

Het is een film (misschien in verschillende delen uitgezonden) die zich afspeelt rond 1850. Het gaat over een jonge vrouw die volgens mij Nell of Nora heet. Ze is aardig en mooi. Ze is arm en woont samen met haar grootmoeder. In het dorp pest iederren haar omdat ze heks zou zijn. Op een dag vallen een drietal dorpelingen haar aan en willen haar aanranden.

Op hetzelfde moment is een rijke getrouwde man zijn maîtresse aan het kussen. Hij hoort de vrouw schreeuwen en de twee redden haar. Hij heeft medelijden met haar en neemt haar aan als verzorgster voor zijn kinderen. Hij is ongelukkig met zijn vrouw en ze houden niet van elkaar (het is een soort verstandshuwelijk). De kinderen plagen Nell ?, maar zij laat niet met zich spotten en stopt als tegenreactie een kikker onder het kussen van een van de kinderen.

Het is bedoeld als grap, maar de echtgenote wil dat ze ontslagen wordt. Hierna werkt ze in een mijn onder heel lastige omstandigheden. Daar leert ze een aardige familie kennen die zich om haar bekommert. Haar redder komt kijken in de mijn. Op dat moment begint alles in te storten. Hij wil Nell redden en wordt bedolven door puin. Zijn benen zijn geplet en Nell blijft urenlang bij hem tot ze bevrijd worden. De twee merken dat ze iets voor elkaar voelen. Na het ongeluk is duidelijk dat zijn been geamputeerd moet worden. Hij en zijn vrouw leven gescheiden van elkaar.

Nell is opnieuw in het grote huis en helpt met vanalles. Het personeel mag haar niet en de rijke man ontslaat hen. Nell gaat langs bij haar nieuwe vrienden met veel cadeautjes en geeft hen allemaal een baan in het huis. Ze zijn hier heel blij mee. We weten niet echt of de twee verliefden met elkaar kunnen trouwen, maar je ziet wel dat er zich een soort relatie tussen de twee ontwikkelt. Het is een happy end.

De film is volgens mij niet ouder dan vijftien jaar. Het is zeker de moeite waard om te bekijken. Kan iemand alstublieft helpen? Bedankt!

PS: Het speelt zich volgens mij af in Engeland.
Respecting yourself is respecting others!
pi_76882595
nog maar een keer proberen dan.

Ik heb ooit , toen ik nog klein was . Bij Simon scoop van Simon van Collum (Ja heel lang geleden) een voorstukje gezien van een film . Volgens mij een Hororfilm .
Ik weet niet hoe de film heet, want als ik dat wist . Dan zat ik hier nu niet te typen..
Het enigste wat ik mij kan herrinneren is het volgende :

Dat er uit een stopcontact allemaal draden komen ,die heel langzaam om de arm van een jongetje heen grijpen . Tot dat hij uiteindelijk bijna helemaal in een soort zilverkleurige draden spaghetti zit.

Kent iemand deze film ? Mischien ooit gezien...
hij komt uit de jaren 80 , ik zou hem wel eens willen zien

wie kan mij helpen ??
  zaterdag 16 januari 2010 @ 10:16:35 #283
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_76883175
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 09:05 schreef amigez het volgende:
nog maar een keer proberen dan.

Ik heb ooit , toen ik nog klein was . Bij Simon scoop van Simon van Collum (Ja heel lang geleden) een voorstukje gezien van een film . Volgens mij een Hororfilm .
Ik weet niet hoe de film heet, want als ik dat wist . Dan zat ik hier nu niet te typen..
Het enigste wat ik mij kan herrinneren is het volgende :

Dat er uit een stopcontact allemaal draden komen ,die heel langzaam om de arm van een jongetje heen grijpen . Tot dat hij uiteindelijk bijna helemaal in een soort zilverkleurige draden spaghetti zit.

Kent iemand deze film ? Mischien ooit gezien...
hij komt uit de jaren 80 , ik zou hem wel eens willen zien

wie kan mij helpen ??
Poltergeist 1 of 2 meen ik...
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_76899710
Hoi allemaal,

Ik zie dat jullie hier best goed in zijn, maar denk dat ik een hele uitdaging heb.

Ik ben op zoek naar een tv uitzending van een emigratie programma. Ik dacht zelf van "het roer om" of "ik vertrek" maar heb hem nog niet kunnen vinden. De meeste mensen die ik het vraag kennen die uitzending wel, maar weten ook niet meer welk programma het was.

Ik zal in het kort vertellen waar het over gaat.

Het gaat over een gezin van man, vrouw en 2 kinderen die een eiland hebben gekocht ( tropisch ). Ze gaan op dat eiland vakantiehuisjes bouwen om die weer te verhuren. Dat verloopt allemaal moeizaam natuurlijk (anders hoeven ze er geen uitzending van te maken). maar na het drama van het bouwen van die huisjes wordt de man van het gezin ziek en de vrouw uit het gezin gaat vreemd met de voorman (of in iedergeval een arbeider op het eiland). Aan het einde van het verhaal is de man zelfs overleden.

Het klinkt als een soap, maar het zou allemaal echt gebeurt zijn

Kunnen jullie mij helpen !
  zondag 17 januari 2010 @ 10:06:44 #285
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_76915662
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 10:23 schreef collatum_concordat_TV het volgende:

Dat is het sputum onderzoek, en die had ik al, maar die moest ik juist niet hebben, de ironie.

Echter deze link heb ik niet kunnen vinden, waarvoor dank, daar ga ik nu in graven thnx!

edit: kan hem in de inhoudjes niet terugvinden, en de afleveringen ook niet terug zien.

Het gaat dus niet om het sputum onderzoek, maar om een practicum wat wordt gegeven waar Verstraten (of hoe heet hofman?) doet alsof hij met zijn vinger faeces in zijn mond doet, maar hij gebruikt de verkeerde vinger. Ik blijf zoeken, maar als iemand hulp kan bieden houd ik mij van harte aanbevolen!

grtz

H
Dat fragment komt uit de film Young dokters in love een comedy met sean young.
Ben je daar niet mee in de war? Ik kan dat fragment helaas niet zo snel vinden.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  zondag 17 januari 2010 @ 11:33:52 #286
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_76916985
Ik herinner mij een film die ik ooit eens gezien had, die ik graag nog eens wil zien. Hij is minstens 10 jaar oud, maar ik vermoed een end ouder.
Het gaat over allemaal paren die meedoen aan een soort race, om geld, en daarbij komen ze langs allerlei plaatsen waar ze aanwijzingen krijgen hoe verder te gaan. Zo komen ze in een fabriek en op een golfbaan, onder anderen. De laatste plek is een hotel, en wie het eerste in een bepaalde hotelkamer aankomt wint.

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
Laffe huichelaar
  zondag 17 januari 2010 @ 11:36:48 #287
154407 Rucky
pi_76917038
quote:
Op zondag 17 januari 2010 11:33 schreef timmmmm het volgende:
Ik herinner mij een film die ik ooit eens gezien had, die ik graag nog eens wil zien. Hij is minstens 10 jaar oud, maar ik vermoed een end ouder.
Het gaat over allemaal paren die meedoen aan een soort race, om geld, en daarbij komen ze langs allerlei plaatsen waar ze aanwijzingen krijgen hoe verder te gaan. Zo komen ze in een fabriek en op een golfbaan, onder anderen. De laatste plek is een hotel, en wie het eerste in een bepaalde hotelkamer aankomt wint.

Is dat niet rat race met John Gleese, Whoopi Goldberg en mr Bean?
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_76917055
quote:
Op zondag 17 januari 2010 11:33 schreef timmmmm het volgende:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Rat_Race_(film) ?
  zondag 17 januari 2010 @ 11:39:07 #289
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_76917087
Nee, die is het niet. De film die ik bedoel is een stuk ouder.
Laffe huichelaar
pi_76917450
quote:
Op zondag 17 januari 2010 11:39 schreef timmmmm het volgende:
Nee, die is het niet. De film die ik bedoel is een stuk ouder.
http://en.wikipedia.org/wiki/Million_Dollar_Mystery ?

[ Bericht 30% gewijzigd door Dichtpiet. op 17-01-2010 12:05:29 ]
  zondag 17 januari 2010 @ 12:10:51 #291
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_76917845
Is het ook niet. De groepen bestonden uit jongeren, misschien helpt dat nog wat.
Laffe huichelaar
pi_76917963
quote:
Op zondag 17 januari 2010 12:10 schreef timmmmm het volgende:
Is het ook niet. De groepen bestonden uit jongeren, misschien helpt dat nog wat.
http://en.wikipedia.org/wiki/Midnight_Madness_(film) !
  zondag 17 januari 2010 @ 12:17:13 #293
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_76918051
Dat is hem
Laffe huichelaar
pi_76918129
quote:
Op zondag 17 januari 2010 12:17 schreef timmmmm het volgende:
Dat is hem
  zondag 17 januari 2010 @ 12:20:15 #295
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_76918158
Mijn dank is groot
Laffe huichelaar
pi_76918318
Ik zoek ook een film. Het is een komische film over een man die in Nazi-Duitsland allerlei streken uithaalt. Er komt ook een kleine grizzlybeer in voor die met hem mee reist geloof ik. De man wil zo snel mogelijk naar Zwitserland, vanwege de neutraliteit daar.

Ik kan me nog een scène herinneren dat de man door een foute bewegwijzering denkt dat hij naar Zwitserland gaat maar hij gaat naar Hitler's buitenhuis. Hij gaat bij het huis naar binnen niet wetende dat het van Hitler is.

In het huis is een koekoeksklok die ieder uur in plaats van een koekoek een adelaar te voorschijn laat komen die de Hitlergroet doet.

Er komt ook een scene in de film voor dat er voor Hitler een boel duiven los worden gelaten tijdens een of andere ceremonie. De duiven vliegen echter over Hitler heen en poepen op z'n hoofd.

Ik denk dat de film minstens 30 jaar oud is.
pi_76918769
Ah, ik heb hem al. "L'as Des As" heet het, en het is van 1982 ... fout gegokt qua jaartal dus.
  zondag 17 januari 2010 @ 12:54:45 #298
154407 Rucky
pi_76919130
quote:
Op zondag 17 januari 2010 12:42 schreef Dichtpiet. het volgende:
Ah, ik heb hem al. "L'as Des As" heet het, en het is van 1982 ... fout gegokt qua jaartal dus.
Vuile h.... Die film zocht ik (tenminste ik denk wel dat het hem is) ook maar ik wist geen titel, jaar en hoe ik hem moest omschrijven. Biertje?
pi_76919268
quote:
Op zondag 17 januari 2010 12:54 schreef Rucky het volgende:

[..]

Vuile h.... Die film zocht ik (tenminste ik denk wel dat het hem is) ook maar ik wist geen titel, jaar en hoe ik hem moest omschrijven. Biertje?

Dat hoofd van Hitler rond 0.35 wanneer hij zigeunermuziek hoort
  zondag 17 januari 2010 @ 13:13:21 #300
154407 Rucky
pi_76919802
quote:
Op zondag 17 januari 2010 12:58 schreef Dichtpiet. het volgende:

Dat hoofd van Hitler rond 0.35 wanneer hij zigeunermuziek hoort
En als Hitler er achter komt dat zijn voormalig commandant uit de ww1 (waar hij een gloeiende hekel aan heeft/had) in zijn huis bevindt

Aas der azen met Jean-Paul Belmondo. En dat weet ik niet meer? Rucky buigt hoofd, rent tegen de muur en gaat zich in een hoekje zitten schamen voor de rest van de dag. Dus dat biertje moet morgen maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')