'Sliders' toevallig?quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:30 schreef cygnusx het volgende:
Ok, ik kom met een vage beschrijving van iets wat ik zoek, het is immers al iets van 10-15 jaar geleden dat het op de tv was.
Vroeger toen ik klein was keek ik naar een serie op tv wat ik toen nogal leuk vond, ik doe veel moeite om specifieke dingen ervan te herrineren:
Een jongen (of meerdere, donno) kan een soort van teleporteren. Bij iets van een winkel ofzo ging hij naar binnen waar hij op de een of andere manier iets vond om vanuit daar te teleporteren naar een andere plek.
veel meer kan ik me er ook niet van herrineren, maar ik vond het toen zo gaaf dat ik het wel is terug wil zien
Als iemand wat weet, graag!
Ik weet nog dat het een keer niet op tv was omdat toen diana dat auto-ongeluk had.
Ohja, volgensmij was het geen animatiegedoe, maar gewoon echt opgenomen met ongetwijfeld slechte special fx.![]()
was dat niet iets van eerie indiana?quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:30 schreef cygnusx het volgende:
Ok, ik kom met een vage beschrijving van iets wat ik zoek, het is immers al iets van 10-15 jaar geleden dat het op de tv was.
Vroeger toen ik klein was keek ik naar een serie op tv wat ik toen nogal leuk vond, ik doe veel moeite om specifieke dingen ervan te herrineren:
Een jongen (of meerdere, donno) kan een soort van teleporteren. Bij iets van een winkel ofzo ging hij naar binnen waar hij op de een of andere manier iets vond om vanuit daar te teleporteren naar een andere plek.
veel meer kan ik me er ook niet van herrineren, maar ik vond het toen zo gaaf dat ik het wel is terug wil zien
Als iemand wat weet, graag!
Ik weet nog dat het een keer niet op tv was omdat toen diana dat auto-ongeluk had.
Ohja, volgensmij was het geen animatiegedoe, maar gewoon echt opgenomen met ongetwijfeld slechte special fx.
Ik denk Desire met Marlene Dietrichquote:Op woensdag 30 december 2009 12:06 schreef Laureline het volgende:
Ik zoek de titel van een zwart-witfilm over een juwelendievegge, een blonde knappe vrouw. Zij opereert met haar oom (?), en het gestolen juweel is een (parel?)ketting. Tijdens een rij voor de douane laat ze dit halssnoer in de zak van een onschuldige man die ook in de rij staat glijden (de mannelijke held van de film).
Wat ik me nog herinner zijn 2 scènes die gaan over de cabriolet waarin de vrouw rijdt: deze heeft een toeter die vast blijft zitten, en dus constant: peeeeeeeeep doet.. In de eerste scène verhelpt de held hoffelijk dit probleem, bij de tweede scène neemt hij wraak omdat zij hem voorbij reed toen hij stond te liften, en treft hij haar in een garage, waar hij met een ferm gebaar de toeter weer aanzet!
NB: Het is zeker NIET: To catch a thief, de film waar ik telkens weer op uitkom als ik deze dingen google. Ik weet verder niets, het is zo'n ouderwetse zwart-witfilm die ze vroeger altijd om 16.00 op zaterdag over de BRT uitzonden, die ik als klein meisje mocht kijken met een bakje paprikachips op schoot
Ik zou zeggen: Knock Offquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:18 schreef MaddoxX het volgende:
Ok, misschien ga ik heel onduidelijk zijn maar ik zoek de naam van de film waarin JCVD(jean claud van damme):
In een stad met een stom karretje wordt voortgeduwd (in een soort race) waar hij vervolgens een vechtscene komt in een winkel ofzoiets ohja en in die "race" vallen de zolen onder de schoen uit.
Poltergeist 1 of 2 meen ik...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:05 schreef amigez het volgende:
nog maar een keer proberen dan.
Ik heb ooit , toen ik nog klein was . Bij Simon scoop van Simon van Collum (Ja heel lang geleden) een voorstukje gezien van een film . Volgens mij een Hororfilm .
Ik weet niet hoe de film heet, want als ik dat wist . Dan zat ik hier nu niet te typen..
Het enigste wat ik mij kan herrinneren is het volgende :
Dat er uit een stopcontact allemaal draden komen ,die heel langzaam om de arm van een jongetje heen grijpen . Tot dat hij uiteindelijk bijna helemaal in een soort zilverkleurige draden spaghetti zit.
Kent iemand deze film ? Mischien ooit gezien...
hij komt uit de jaren 80 , ik zou hem wel eens willen zien
wie kan mij helpen ??
Dat fragment komt uit de film Young dokters in love een comedy met sean young.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:23 schreef collatum_concordat_TV het volgende:
Dat is het sputum onderzoek, en die had ik al, maar die moest ik juist niet hebben, de ironie.
Echter deze link heb ik niet kunnen vinden, waarvoor dank, daar ga ik nu in graven thnx!
edit: kan hem in de inhoudjes niet terugvinden, en de afleveringen ook niet terug zien.
Het gaat dus niet om het sputum onderzoek, maar om een practicum wat wordt gegeven waar Verstraten (of hoe heet hofman?) doet alsof hij met zijn vinger faeces in zijn mond doet, maar hij gebruikt de verkeerde vinger. Ik blijf zoeken, maar als iemand hulp kan bieden houd ik mij van harte aanbevolen!
grtz
H
Is dat niet rat race met John Gleese, Whoopi Goldberg en mr Bean?quote:Op zondag 17 januari 2010 11:33 schreef timmmmm het volgende:
Ik herinner mij een film die ik ooit eens gezien had, die ik graag nog eens wil zien. Hij is minstens 10 jaar oud, maar ik vermoed een end ouder.
Het gaat over allemaal paren die meedoen aan een soort race, om geld, en daarbij komen ze langs allerlei plaatsen waar ze aanwijzingen krijgen hoe verder te gaan. Zo komen ze in een fabriek en op een golfbaan, onder anderen. De laatste plek is een hotel, en wie het eerste in een bepaalde hotelkamer aankomt wint.
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rat_Race_(film) ?quote:Op zondag 17 januari 2010 11:33 schreef timmmmm het volgende:
Ik herinner mij een film die ik ooit eens gezien had, die ik graag nog eens wil zien. Hij is minstens 10 jaar oud, maar ik vermoed een end ouder.
Het gaat over allemaal paren die meedoen aan een soort race, om geld, en daarbij komen ze langs allerlei plaatsen waar ze aanwijzingen krijgen hoe verder te gaan. Zo komen ze in een fabriek en op een golfbaan, onder anderen. De laatste plek is een hotel, en wie het eerste in een bepaalde hotelkamer aankomt wint.
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Million_Dollar_Mystery ?quote:Op zondag 17 januari 2010 11:39 schreef timmmmm het volgende:
Nee, die is het niet. De film die ik bedoel is een stuk ouder.
http://en.wikipedia.org/wiki/Midnight_Madness_(film) !quote:Op zondag 17 januari 2010 12:10 schreef timmmmm het volgende:
Is het ook niet. De groepen bestonden uit jongeren, misschien helpt dat nog wat.
Vuile h.... Die film zocht ik (tenminste ik denk wel dat het hem is) ook maar ik wist geen titel, jaar en hoe ik hem moest omschrijven. Biertje?quote:Op zondag 17 januari 2010 12:42 schreef Dichtpiet. het volgende:
Ah, ik heb hem al. "L'as Des As" heet het, en het is van 1982 ... fout gegokt qua jaartal dus.
quote:Op zondag 17 januari 2010 12:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Vuile h.... Die film zocht ik (tenminste ik denk wel dat het hem is) ook maar ik wist geen titel, jaar en hoe ik hem moest omschrijven. Biertje?
En als Hitler er achter komt dat zijn voormalig commandant uit de ww1 (waar hij een gloeiende hekel aan heeft/had) in zijn huis bevindtquote:Op zondag 17 januari 2010 12:58 schreef Dichtpiet. het volgende:
Dat hoofd van Hitler rond 0.35 wanneer hij zigeunermuziek hoort![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |