Meimeltje, geniet van je verlof!

Ieks, faja, wat eng! Heel veel sterkte!

Clovertje, bij tennis heb je wel een risico dat er een bal in je buik komt. Maar als je goed kan tennissen zal dat niet zo gauw gebeuren

Asy,
je hoeft Harry pas dagelijks en altijd even sterk te voelen vanaf 26 of 28 wk. Mss groeit hij wel heel hard nu, daar worden ze ook rustiger van. lekker eigenwijsje heb je dus!

Wel goed dat je ff hebt gebeld!
Claudia, bij mij waren alle controles hetzelfde, gedurende de hele zwangerschap. Ja, twee keer bloed prikken (moet maandag weer!

), maar verder niets bijzonders gedaan. Ook niet ontsluiting checken als daar geen reden voor is. Ik verwacht niet dat ze deze keer allerlei fratsen gaan uithalen tijdens de controles.
Lily, wat vervelend dat je je nu moet gaan voorbereiden op een ks! Lijkt me idd flink balen! Heel veel sterkte iig!
Trix, wat goed dat je een manier hebt gevonden om die pillen met je maagzuur te combineren (beetje krom, maar u snapt hem wel. Ik heb een voet die bijna een hele cm uitsteekt boven de rest van buik, en dat leidt af

)
Zo goed als het gister en eergister ging, zo bagger was het weer vandaag. Word er een beetje moe van… En ineens 1,5kg erbij, vind ik ook stom. Ennnnn, het maagzuur is weer terug!

*zucht*
Nog 8w6d… (al probeer ik wel te genieten van het getrappel, hoor! Maar soms wordt het me een beetje moeilijk gemaakt door het bekken

)