En ondertussen een krantje lezen en een peukje roken terwijl ze boven een gat in de grond hangen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:09 schreef poo het volgende:
Chinezen die gewoon een telefoongesprek hebben terwijl ze aan het schijten zijn (met de deur open natuurlijk)
quote:Wat vroeg al, hoeveel heb je betaald voor je ticket als ik vragen mag?Op maandag 25 oktober 2010 12:05 schreef mr_t88 het volgende:
Ticket geboekt!!! 8 augustus zit ik in Beijing! Vlieg via Cairo, mooi dus even wat piramides bekijken
quote:Enkele reis: 4 aug naar Cairo en 7 aug naar Beijing was 392 eu, in totaal was het met administratiekosten etc. 411 euro (via vliegwinkel). Had ook nog een promotiecode dus 15 eu korting. Dit waren de enige data voor deze prijs in deze periode, de rest was minimala 100 eu duurder.Op maandag 25 oktober 2010 19:57 schreef Griebus het volgende:
[..]
Wat vroeg al, hoeveel heb je betaald voor je ticket als ik vragen mag?
quote:Een enkeltje? Blijf je daar ofzo?Op maandag 25 oktober 2010 20:42 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
Enkele reis: 4 aug naar Cairo en 7 aug naar Beijing was 392 eu, in totaal was het met administratiekosten etc. 411 euro (via vliegwinkel). Had ook nog een promotiecode dus 15 eu korting. Dit waren de enige data voor deze prijs in deze periode, de rest was minimala 100 eu duurder.
quote:Nee ik reis door naar Vietnam, Cambodja, Laos, Thailand en Malysie. Lijkt mij ook een fantastisch land! Heb je nog tips?Op maandag 25 oktober 2010 20:55 schreef Griebus het volgende:
[..]
Een enkeltje? Blijf je daar ofzo?
Ben al 2x achter elkaar naar China geweest (vorig jaar + dit jaar) en het blijft een fantastisch land, zou het liefst volgend jaar weer gaanChina
quote:Dat ligt er een beetje aan wat je zoekt; steden of natuur? Blijf je in Beijing of ga je ook nog rondtrekken in China?Op maandag 25 oktober 2010 22:46 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
Nee ik reis door naar Vietnam, Cambodja, Laos, Thailand en Malysie. Lijkt mij ook een fantastisch land! Heb je nog tips?
quote:Ik zoek beiden, natuur en cultuur. Ik blijf 5 dagen in Beijing en ga dan door naar Zhengzhou en blijf daar max 1,5 maand en daarna is nog alles open. Heb dan nog 4 weken voor China.Op woensdag 27 oktober 2010 16:18 schreef Griebus het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan wat je zoekt; steden of natuur? Blijf je in Beijing of ga je ook nog rondtrekken in China?
Dit stond al op de agenda! Heb al meerdere mensen over Yunnan gehoord! Lijkt me ook een erg mooi landschap daar!quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:32 schreef Jabberwocky het volgende:
Misschien is de provincie Yunnan dan wel iets voor je, mooie wisselwerking tussen cultuur en natuur. Kunming is de hoofdstad daar, al had ik het daar zelf al heel snel gezien. Maar stadjes als Dali, Lijiang en Shangri-La liggen in de bergen, hebben traditionele cultuur (wel erg uitgemolken voor toeristen) en op de fiets kun je zo de natuur ook in.
Yangshuo en Guilin kunnen ook aanraders zijn, midden in het Karstgebergte. Ik ben zelf vijf dagen in Yangshuo geweest en heb alleen maar rondjes gefietst, lange wandelingen gemaakt enzovoorts. Voor natuur zit je daar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |