Haha, zei hij dat serieus? Dat hij niet blij was met zijn Arabische bloed? Raar hoor.quote:Op zondag 1 november 2009 00:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Toevallig, ik spreek bijna nooit mensen uit Adana, maar dit jaar ging een man uit Adana vertellen over zijn Arabische bloed(hij was er niet blij mee). Nee, het waren Turken uit Istanbul en Yalikavak, maar het kan ook komen doordat er Marokkanen aanwezig waren. Waren Marokkanen die aan me gingen plakken, toen gingen vrouwen uit Yalikavak en Istanbul zeggen "pis faslilar". Was eerlijk gezegd wel verbaasd, het was de eerste keer dat ik iets over ze hoorde in Turkije.
Vond het ook raar, maar mensen zijn nou eenmaal raar.quote:Op zondag 1 november 2009 00:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha, zei hij dat serieus? Dat hij niet blij was met zijn Arabische bloed? Raar hoor.
Waren beter verstaanbaar dan de Marokkanen die ik hier ben tegengekomen.quote:Op zondag 1 november 2009 00:08 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Oh, die spreken met zo'n mooi vlaams accent. Onverstaanbaar!
De Arabieren in Adana zijn dan ook echt nep. Ze mogen dan wel Arabisch zijn maar de meeste spreken geen woord Arabisch en/of zijn helemaal Turks opgevoed.quote:Op zondag 1 november 2009 00:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vond het ook raar, maar mensen zijn nou eenmaal raar.
Het ging deze man er vooral om dat Turken kontenlikkers zouden zijn van Arabieren.quote:Op zondag 1 november 2009 00:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De Arabieren in Adana zijn dan ook echt nep. Ze mogen dan wel Arabisch zijn maar de meeste spreken geen woord Arabisch en/of zijn helemaal Turks opgevoed.
toch bestaat hetquote:Op zondag 1 november 2009 00:17 schreef Bortecinem het volgende:
Hij schaamt zich voor zijn Arabische bloed omdat Turken kontenlikken bij de Arabieren? Heel logisch..
Je hebt wel je thee nog gevonden?quote:Op zondag 1 november 2009 00:05 schreef nadiaschoonheid het volgende:
deze topic kan ik dus niet meer bij houden.
Atay bena3na3quote:Op zondag 1 november 2009 00:28 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ja zekers ik heb mijn eerste glas al op
ik wou een 2e??![]()
hahah lekker thnx.quote:
Tja, niet hun fout... Er was ook niks te eten. Thee zetten lukt me nog wel, maar verder kom ik alleen in de keuken om op te scheppen.quote:Op zondag 1 november 2009 00:40 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
hahah lekker thnx.
het is hier wel opeens rustig geworden,volgens mij zijn al je gasten weer naar huis.
marokkaans mannen en een keuken gaan vaak niet samen.quote:Op zondag 1 november 2009 00:43 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Tja, niet hun fout... Er was ook niks te eten. Thee zetten lukt me nog wel, maar verder kom ik alleen in de keuken om op te scheppen.
leuk welkom.quote:Op zondag 1 november 2009 00:47 schreef Ringo het volgende:
Hey goeienacht. Ik ben geen Marokkaan maar wel geïnteresseerd in Marokkaanse vrouwen. Om te trouwen dan hè. Ben wel een tamelijk haram menspersoon maar onder begeleiding van veel zoete thee en ettelijke glazen goeie wijn moeten daar afspraken over te maken zijn.
Liefs Ringo
هل عندك فلوس؟quote:Op zondag 1 november 2009 00:46 schreef Vetklep het volgende:
hendigflush
Nou... Mijn vader kan erg lekker koken en mijn broertje is kokquote:Op zondag 1 november 2009 00:50 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
marokkaans mannen en een keuken gaan vaak niet samen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |