Ik weet niet wat voor beeld jij hebt van het rif-gebergte, maar het is geen bosjesman-gebied ofzo hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
In de Rif gebergte waar Berbers wonen die nooit in contact zijn gekomen met Arabieren of andere Noord-Afrikanen zullen er vast genoeg te vinden zijn. Maar over het algemeen zijn ze toch vrijwel zeldzaam.
Ik had mijn bericht net gewijzigd. Ik heb het dus over Marokkanen met echt blond haar en blauwe ogen. Geen Marokkanen met westerse trekjes zoals een blanke huidskleur en stijl haar. Berbers zijn over het algemeen sowieso niet heel donker. Vaak zijn ze juist gewoon blank.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:28 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor beeld jij hebt van het rif-gebergte, maar het is geen bosjesman-gebied ofzo hoorMaar goed, als het voor jouw zo belangrijk is om gelijk te hebben,
Zo leer je natuurlijk nooit wat van een ander land he.
We hebben neger-Marokkanen, getinte Marokkanen en blanke Marokkanen. Van zuid naar noord gaat het gradueel over, zo kan je het allemaal beter onthoudenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:30 schreef Bortecinem het volgende:
Hahahahaha, ja weet ik veel. Ik had dus van iemand gehoord dat er Berbers zijn die veel blanker zijn dan de gemiddelde Marokkaan, en dat die in de bergen in de Rif wonen.
Woeeeee... Waar komen ze 'oorspronkelijk' vandaan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:32 schreef Bortecinem het volgende:
Cool. In mijn stad in Turkije heb je ook Berbers wonen. Leuk he?
En in Tanger wonen Turken!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:32 schreef Bortecinem het volgende:
Cool. In mijn stad in Turkije heb je ook Berbers wonen. Leuk he?
Ze hebben geloof ik ook de nieuwe spoorweg van Nador - Taourirt aangelegd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:34 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
En in Tanger wonen Turken!Dat komt omdat een Turks bouwbedrijf is ingehuurd voor de aanleg van een paar snelwegen.
Een gedeelte inderdaad, en de R2 tussen Martil en Fnideq uitgebreid.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:36 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ze hebben geloof ik ook de nieuwe spoorweg van Nador - Taourirt aangelegd.
http://en.wikipedia.org/wiki/Abd_el-Krimquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:35 schreef Gratau het volgende:
trouwens respect voor deze man:
عبد الكريم الخطابي
Schijnt dat Turkse boeremannen via internet met Marokkaanse vrouwen datenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:36 schreef Bortecinem het volgende:
Het zijn Berbers die eeuwen terug daarheen zijn verhuisd. Ze zijn alleen zo geassimileerd dat de helft niet eens weet dat ze Berbers zijn.
Wtf? :pquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:38 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Schijnt dat Turkse boeremannen via internet met Marokkaanse vrouwen datenLas er laatst een artikel over.
Hij heeft smaak als het gaat om vrouwen:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:39 schreef Gratau het volgende:
hoe staan jullie eigenlijk tegenover jullie koning?
Ik volg hem eerlijk gezegd te weinig om er een echte mening over te hebben. Hij is populair en ik hoor vaak goede dingen over hem, dat wel... Hij ziet er ook wel uit als een rustige en aardige man, maar dat zegt allemaal niet zo veel hè?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:39 schreef Gratau het volgende:
hoe staan jullie eigenlijk tegenover jullie koning?
http://www.csmonitor.com/2009/0710/p14s01-wome.htmlquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wtf? :p
Turkse boeren in Turkije? Hoe komen ze op Marokkaanse vrouwen dan? De gemiddelde Turk in Turkije weet niet eens wat een Marokkaan is.
Russische vrouwen zitten massaal in de prostitutie in Turkije. De naam Natasja in Turkije is een synoniem voor hoerquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:39 schreef quatara het volgende:
Turkse mannen zoeken ook massaal russische vrouwen, las er ook een artikel over![]()
Wtfquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:41 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
http://www.csmonitor.com/2009/0710/p14s01-wome.html
Droog artikel. De gemiddelde man in Turkije weet niet eens wat een Marokkaan is.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:41 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
http://www.csmonitor.com/2009/0710/p14s01-wome.html
ja zoeits had ik dus ook gehoord, je maakt je echt volk gewoon lekker zwartquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Russische vrouwen zitten massaal in de prostitutie in Turkije. De naam Natasja in Turkije is een synoniem voor hoerVorig jaar een keer was er man in Turkije op TV die zei dat als je een Turkse vrouw trouwt je meteen een slaaf wordt van je schoonfamilie. Dat Turkse vrouwen niks anders doen dan zeiken en zeuren en balbalbal. Ik dacht echt van 'FU'. Trouw met je Russische vriendin, maar kom ons niet afzeiken svp
Ja, idd. Ik dacht echt van rot toch even een eind op. De gemiddelde Russische vrouw in Turkije trouwt met een Turk alleen voor het geld. En iedere vrouw zeikt, of je nou Russisch of Turks bent hahaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:43 schreef quatara het volgende:
[..]
ja zoeits had ik dus ook gehoord, je maakt je echt volk gewoon lekker zwart![]()
en sowieso wrom zou je een russin hebben, alsof die betrouwbaarder zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |