Dat kan, Marokkanen heb je in alle soorten en maten. Van zeer donker tot blank met blauwe ogen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:14 schreef Bortecinem het volgende:
Nee, hij was echt rood van zichzelf. Zijn huidskleur was dan ook mega bleek en zat onder de sproeten.
oke dat valt echt reuze mee, er zullen vast wel mocro's zijn die wat lichter zijn maar het is echt niet één en al mengelmoes.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:15 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Dat kan, Marokkanen heb je in alle soorten en maten. Van zeer donker tot blank met blauwe ogen.
Ik was een keer met een vriend (ook een Marokkaan) voor de grap naar Maastricht... Gebeurde ook zoiets. We komen daar net aan, lopen over een brug en een stuk of drie van die pubermarokkaantjes komen heel stoer langs.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:14 schreef Gratau het volgende:
marokkanen zijn trouwens hele chille lui, maar ik heb zo'n schijthekel aan die lui denken dat ze wat zijn. laatst ook nog ruzie met zo'n mocro die expres(!) tegen m'n vriend aanbeukt, tezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Thnx, Turks is volgens mij vet moeilijk. Ik weet wel dat ze in Marokko thuis allemaal naar dieene bekende Turkse serie kijken, de tering zeg - ze zijn er allemaal aan verslaafd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:10 schreef Gratau het volgende:
[..]
hayir, ben turk deglim.
niet de nederlandse 'g', je spreekt em niet uit
nee, tazzzzzzzzzquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:15 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Je maakt ook geen indruk met tezzzzz.
Het is namelijk tozzzzzzzzzzzz.
Die zullen en er vast wel zijn, maar ze zijn dik in de minderheid. Ik ken veel Marokkanen, en ik weet dat je in verschillende soorten en maten hebt. Maar een Marokkaan die er zo westers uitzag? Die heb je echt niet veel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:15 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Dat kan, Marokkanen heb je in alle soorten en maten. Van zeer donker tot blank met blauwe ogen.
Dat valt helemaal niet reuze mee. Je zegt het tegen iemand die 3 neefjes heeft met blond haar en blauwe ogenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:16 schreef quatara het volgende:
[..]
oke dat valt echt reuze mee, er zullen vast wel mocro's zijn die wat lichter zijn maar het is echt niet één en al mengelmoes.
Is dat die met die 'maffia' gast?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:17 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Thnx, Turks is volgens mij vet moeilijk. Ik weet wel dat ze in Marokko thuis allemaal naar dieene bekende Turkse serie kijken, de tering zeg - ze zijn er allemaal aan verslaafd.
Ik ken een Marokkaans meisje dat haar haren super licht bleekt/blondeert. En eerlijk, het staat haar. Ik vind mensen die hun haren heel licht bleken echt lelijk, zelfs bij Nederlanders. Maar bij dat Marokkaanse meisje staat het echt mooi!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:15 schreef quatara het volgende:
Ik ken zo mocro meisje, ze heeft echt superr zwart haar en krullen, ik zag haar laatst na lange tijd en ze had haren geblondeerd!!!! Ik zag haar en groette haar en eerste paar seconden zat ik echt zo:![]()
![]()
zo zondee
Bedoel je die serie over turkse mesiej en bosnisch jongen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:17 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Thnx, Turks is volgens mij vet moeilijk. Ik weet wel dat ze in Marokko thuis allemaal naar dieene bekende Turkse serie kijken, de tering zeg - ze zijn er allemaal aan verslaafd.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:18 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Dat valt helemaal niet reuze mee. Je zegt het tegen iemand die 3 neefjes heeft met blond haar en blauwe ogen. Ligt er maar net aan uit welke streek die Marokkaan komt. Herinner je nog de zoektocht naar Maddie?
Ja dat kan wel, ik vind blond haar super mooi maar ik ga me zwarte haren echt niet blonderen. Maar als je echt heeeel licht bent, russisch wit dan kan het mooi staan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ken een Marokkaans meisje dat haar haren super licht bleekt/blondeert. En eerlijk, het staat haar. Ik vind mensen die hun haren heel licht bleken echt lelijk, zelfs bij Nederlanders. Maar bij dat Marokkaanse meisje staat het echt mooi!
Kivanc Tatlitug is gewoon Turks, hoor.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:19 schreef quatara het volgende:
[..]
Bedoel je die serie over turkse mesiej en bosnisch jongen?
Ja haha, vond ook zoo toevallig dat een bosnisch jongen zo vloeiend turks kon. Maar blijft een knappert,quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kivanc Tatlitug is gewoon Turks, hoor.Zijn familie komt dan wel uit de Balkan, maar ze zijn gewoon Turks
Nee, want het zijn er niet 3 uit "dezelfde kant" van de familie. En zo groot is mijn familie ook niet. Maar net ten Westen van Tangier zitten de meest lichte Marokkanen. Marokkanen die je in Nederland ziet zijn in ieder geval niet representatief voor de gehele Marokkaanse bevolking!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Dat jij er 3 in de familie hebt zegt niks over de hele Marokkaanse bevolking. Het is ook vrijwel logisch dat als er eentje in de familie licht is dat er meerdere volgen of zijnMaar over het algemeen kun je westers uitziende Marokkanen niet snel vinden.
Ben ik niet met je eens hoor. Als ik bij 'ons' in de buurt in Marokko buiten rondkijk zie ik ook echt vrij veel mensen waar ik als ik ze ergens anders zou zien eerder van zou denken dat ze bijvoorbeeld Spaans waren. Zo blank, stijl haar en gewoon de vorm van het hoofd/gelaatstrekken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Dat jij er 3 in de familie hebt zegt niks over de hele Marokkaanse bevolking. Het is ook vrijwel logisch dat als er eentje in de familie licht is dat er meerdere volgen of zijnMaar over het algemeen kun je westers uitziende Marokkanen niet snel vinden.
accepteer gewoon dat mocro's een arabische/afrikaans uiterlijk hebben, niks mis mee hoor. Bij turken heb je nou eenmaal meer variatie.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:24 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Nee, want het zijn er niet 3 uit "dezelfde kant" van de familie. En zo groot is mijn familie ook niet. Maar net ten Westen van Tangier zitten de meest lichte Marokkanen. Marokkanen die je in Nederland ziet zijn in ieder geval niet representatief voor de gehele Marokkaanse bevolking!
Ik vind het vaak echt zonde!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:21 schreef quatara het volgende:
[..]
Ja dat kan wel, ik vind blond haar super mooi maar ik ga me zwarte haren echt niet blonderen. Maar als je echt heeeel licht bent, russisch wit dan kan het mooi staan.
Er zijn wel Bosnische immigranten in Turkije te vinden, hoor. Die spreken ook allemaal vloeiend Turks. Maar voor zover ik het weet is Kivanc Tatlitug gewoon een Turkse immigrant uit de Balkan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:23 schreef quatara het volgende:
[..]
Ja haha, vond ook zoo toevallig dat een bosnisch jongen zo vloeiend turks kon. Maar blijft een knappert,
Mocro's zijn voor 80% een mix tussen arabieren en berbers. Accepteer nou gewoon maar dat mocro's behoorlijk gemelangeerd zijn qua uiterlijk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:25 schreef quatara het volgende:
[..]
accepteer gewoon dat mocro's een arabische/afrikaans uiterlijk hebben, niks mis mee hoor. Bij turken heb je nou eenmaal meer variatie.
In de Rif gebergte waar Berbers wonen die nooit in contact zijn gekomen met Arabieren of andere Noord-Afrikanen zullen er vast genoeg te vinden zijn. Maar over het algemeen zijn ze toch vrijwel zeldzaam.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:24 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Nee, want het zijn er niet 3 uit "dezelfde kant" van de familie. En zo groot is mijn familie ook niet. Maar net ten Westen van Tangier zitten de meest lichte Marokkanen. Marokkanen die je in Nederland ziet zijn in ieder geval niet representatief voor de gehele Marokkaanse bevolking!
Ik weet niet wat voor beeld jij hebt van het rif-gebergte, maar het is geen bosjesman-gebied ofzo hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
In de Rif gebergte waar Berbers wonen die nooit in contact zijn gekomen met Arabieren of andere Noord-Afrikanen zullen er vast genoeg te vinden zijn. Maar over het algemeen zijn ze toch vrijwel zeldzaam.
Ik had mijn bericht net gewijzigd. Ik heb het dus over Marokkanen met echt blond haar en blauwe ogen. Geen Marokkanen met westerse trekjes zoals een blanke huidskleur en stijl haar. Berbers zijn over het algemeen sowieso niet heel donker. Vaak zijn ze juist gewoon blank.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:28 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor beeld jij hebt van het rif-gebergte, maar het is geen bosjesman-gebied ofzo hoorMaar goed, als het voor jouw zo belangrijk is om gelijk te hebben,
Zo leer je natuurlijk nooit wat van een ander land he.
We hebben neger-Marokkanen, getinte Marokkanen en blanke Marokkanen. Van zuid naar noord gaat het gradueel over, zo kan je het allemaal beter onthoudenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:30 schreef Bortecinem het volgende:
Hahahahaha, ja weet ik veel. Ik had dus van iemand gehoord dat er Berbers zijn die veel blanker zijn dan de gemiddelde Marokkaan, en dat die in de bergen in de Rif wonen.
Woeeeee... Waar komen ze 'oorspronkelijk' vandaan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:32 schreef Bortecinem het volgende:
Cool. In mijn stad in Turkije heb je ook Berbers wonen. Leuk he?
En in Tanger wonen Turken!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:32 schreef Bortecinem het volgende:
Cool. In mijn stad in Turkije heb je ook Berbers wonen. Leuk he?
Ze hebben geloof ik ook de nieuwe spoorweg van Nador - Taourirt aangelegd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:34 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
En in Tanger wonen Turken!Dat komt omdat een Turks bouwbedrijf is ingehuurd voor de aanleg van een paar snelwegen.
Een gedeelte inderdaad, en de R2 tussen Martil en Fnideq uitgebreid.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:36 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ze hebben geloof ik ook de nieuwe spoorweg van Nador - Taourirt aangelegd.
http://en.wikipedia.org/wiki/Abd_el-Krimquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:35 schreef Gratau het volgende:
trouwens respect voor deze man:
عبد الكريم الخطابي
Schijnt dat Turkse boeremannen via internet met Marokkaanse vrouwen datenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:36 schreef Bortecinem het volgende:
Het zijn Berbers die eeuwen terug daarheen zijn verhuisd. Ze zijn alleen zo geassimileerd dat de helft niet eens weet dat ze Berbers zijn.
Wtf? :pquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:38 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Schijnt dat Turkse boeremannen via internet met Marokkaanse vrouwen datenLas er laatst een artikel over.
Hij heeft smaak als het gaat om vrouwen:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:39 schreef Gratau het volgende:
hoe staan jullie eigenlijk tegenover jullie koning?
Ik volg hem eerlijk gezegd te weinig om er een echte mening over te hebben. Hij is populair en ik hoor vaak goede dingen over hem, dat wel... Hij ziet er ook wel uit als een rustige en aardige man, maar dat zegt allemaal niet zo veel hè?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:39 schreef Gratau het volgende:
hoe staan jullie eigenlijk tegenover jullie koning?
http://www.csmonitor.com/2009/0710/p14s01-wome.htmlquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wtf? :p
Turkse boeren in Turkije? Hoe komen ze op Marokkaanse vrouwen dan? De gemiddelde Turk in Turkije weet niet eens wat een Marokkaan is.
Russische vrouwen zitten massaal in de prostitutie in Turkije. De naam Natasja in Turkije is een synoniem voor hoerquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:39 schreef quatara het volgende:
Turkse mannen zoeken ook massaal russische vrouwen, las er ook een artikel over![]()
Wtfquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:41 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
http://www.csmonitor.com/2009/0710/p14s01-wome.html
Droog artikel. De gemiddelde man in Turkije weet niet eens wat een Marokkaan is.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:41 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
http://www.csmonitor.com/2009/0710/p14s01-wome.html
ja zoeits had ik dus ook gehoord, je maakt je echt volk gewoon lekker zwartquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Russische vrouwen zitten massaal in de prostitutie in Turkije. De naam Natasja in Turkije is een synoniem voor hoerVorig jaar een keer was er man in Turkije op TV die zei dat als je een Turkse vrouw trouwt je meteen een slaaf wordt van je schoonfamilie. Dat Turkse vrouwen niks anders doen dan zeiken en zeuren en balbalbal. Ik dacht echt van 'FU'. Trouw met je Russische vriendin, maar kom ons niet afzeiken svp
Ja, idd. Ik dacht echt van rot toch even een eind op. De gemiddelde Russische vrouw in Turkije trouwt met een Turk alleen voor het geld. En iedere vrouw zeikt, of je nou Russisch of Turks bent hahaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:43 schreef quatara het volgende:
[..]
ja zoeits had ik dus ook gehoord, je maakt je echt volk gewoon lekker zwart![]()
en sowieso wrom zou je een russin hebben, alsof die betrouwbaarder zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |