Je komt niet met feiten, je bent een leugenaar. Zal wel ff vragen of Yvonne op jouw aantijgingen wil ingaan, prutlip!quote:
Nee ,de anti's schijnen het precies zeker te weten zonder enige vorm van bewijs,quote:Op zondag 1 november 2009 01:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Mwa ik weet het niet, ik zou de kleine er sowieso buiten hebben gehouden. Ik wacht op mn dooie akkertje af, de waarheid zal ooit wel boven tafel komen. Vooralsnog is er geen sprake van hoor en wederhoor. Het woord geslagen is door Claire zelf nog niet eens gebruikt.
Het boeit me eigenlijk allemaal niet, maar vind het wel grappig hoe iedereen hier precies schijnt te weten hoe het zit.
Getver,is dat hetzelfde als een koortslip?quote:Op zondag 1 november 2009 01:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je komt niet met feiten, je bent een leugenaar. Zal wel ff vragen of Yvonne op jouw aantijgingen wil ingaan, prutlip!
quote:Op zondag 1 november 2009 01:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze weet dat ze deze niet rond krijgt..
Claire kom er maar in met je blauwe oog begin van het jaar.quote:Op zondag 1 november 2009 01:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Mwa ik weet het niet, ik zou de kleine er sowieso buiten hebben gehouden. Ik wacht op mn dooie akkertje af, de waarheid zal ooit wel boven tafel komen. Vooralsnog is er geen sprake van hoor en wederhoor. Het woord geslagen is door Claire zelf nog niet eens gebruikt.
Het boeit me eigenlijk allemaal niet, maar vind het wel grappig hoe iedereen hier precies schijnt te weten hoe het zit.
Ja als je zo gaat redeneren kunnen we J. de Mol ook de schuld geven omdat hij De kooi begonnen is.quote:Op zondag 1 november 2009 01:34 schreef Marloesz het volgende:
[..]
Ja en...
das toch de schuld van Huub..
Kom jij nou eerst maar eens met bewijs.. LEUGENAAR!quote:Op zondag 1 november 2009 01:36 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Nee ,de anti's schijnen het precies zeker te weten zonder enige vorm van bewijs,
Geen bewijs, Het Gooi is kleinquote:Op zondag 1 november 2009 01:36 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Nee ,de anti's schijnen het precies zeker te weten zonder enige vorm van bewijs,
je krabbelt dus al terugquote:Op zondag 1 november 2009 01:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van maandenlang elke dag een reallive soap volgenquote:Op zondag 1 november 2009 01:36 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Claire is best lang, respect dat hij zijn korte beentjes zo hoog kreeg.quote:Op zondag 1 november 2009 01:37 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Claire kom er maar in met je blauwe oog begin van het jaar.
Ja je was zwanger en Huub kon zijn alcohol weer niet laten staan en schopte jou zo een blauw oog
Ik geloof niet dat ik mezelf zie terugkrabbelen.quote:Op zondag 1 november 2009 01:38 schreef Marloesz het volgende:
[..]
je krabbelt dus al terug![]()
zou ik ook geleidelijk aan doen..
Ineens is Claire haar woord geen bewijs..quote:Op zondag 1 november 2009 01:36 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Wie heeft gezegt dat ze stond?quote:Op zondag 1 november 2009 01:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Claire is best lang, respect dat hij zijn korte beentjes zo hoog kreeg.
Je bent te grappig, echt waarquote:Op zondag 1 november 2009 01:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Claire is best lang, respect dat hij zijn korte beentjes zo hoog kreeg.
Voordeel is wel,dat ze dan kan meemaken uit eerste hand,hoe je iemand een blauw oog schopt die langer is als jijzelfquote:Op zondag 1 november 2009 01:40 schreef Marloesz het volgende:
[..]
Ineens is Claire haar woord geen bewijs..
durf te wedden dat jij een van die was die op het puntje van de stoel zat toen ze gingen trouwen![]()
maar gelukkig voor jou, maak je misschien nog een kans bij dat kleine monster
wat een fucking bullshit..quote:Op zondag 1 november 2009 01:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja als je zo gaat redeneren kunnen we J. de Mol ook de schuld geven omdat hij De kooi begonnen is.
Het is de beslissing van Claire om hummel mee te slepen en te laten fotograferen.
Ik vind het maar onkies dat ze dat heeft gedaan.quote:Op zondag 1 november 2009 01:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja als je zo gaat redeneren kunnen we J. de Mol ook de schuld geven omdat hij De kooi begonnen is.
Het is de beslissing van Claire om hummel mee te slepen en te laten fotograferen.
Nee ,ik stond niet op het puntje van m'n stoel.na Lieke vertrouwde ik niemand meer..Heb ook nooit als mooiste herinnering die bruiloft genoemd.maar iedereen/veel mensen zeiden tegen mij"Ze is goed voor Huub".....maar ze is moeder van die kleine en ik hoop alleen dat Huub Sophie zo vaak mogelijk kan zien als vader.quote:Op zondag 1 november 2009 01:40 schreef Marloesz het volgende:
[..]
Ineens is Claire haar woord geen bewijs..
durf te wedden dat jij een van die was die op het puntje van de stoel zat toen ze gingen trouwen![]()
maar gelukkig voor jou, maak je misschien nog een kans bij dat kleine monster
Ik had ook ervoor gekozen het kind overal buiten te houden,,,maar aan de andere kant vind ik het prima dat ze het verhaal naar buiten brengt.quote:Op zondag 1 november 2009 01:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het maar onkies dat ze dat heeft gedaan.
dan zie ik het dus goed..quote:Op zondag 1 november 2009 01:47 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Nee ,ik stond niet op het puntje van m'n stoel.na Lieke vertrouwde ik niemand meer..Heb ook nooit als mooiste herinnering die bruiloft genoemd.maar iedereen/veel mensen zeiden tegen mij"Ze is goed voor Huub"..maar ze is moeder van die kleine en ik hoop alleen dat Huub Sophie zo vaak mogelijk kan zien als vader.
Achteraf gezien,denk ik dat Lieke nog de slimste is geweest van iedereenquote:Op zondag 1 november 2009 01:47 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Nee ,ik stond niet op het puntje van m'n stoel.na Lieke vertrouwde ik niemand meer..Heb ook nooit als mooiste herinnering die bruiloft genoemd.maar iedereen/veel mensen zeiden tegen mij"Ze is goed voor Huub".....maar ze is moeder van die kleine en ik hoop alleen dat Huub Sophie zo vaak mogelijk kan zien als vader.
Ik hoop dat Claire slim genoeg is om zijn volledige voogdijschap in te trekken zodat zij kan bepalen hoe hij Sophie ziet en onder welke begeleiding. Moet er niet aan denken dat er iets met dat meisje gebeurt door die agressieve klotelaaf.quote:Op zondag 1 november 2009 01:47 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Nee ,ik stond niet op het puntje van m'n stoel.na Lieke vertrouwde ik niemand meer..Heb ook nooit als mooiste herinnering die bruiloft genoemd.maar iedereen/veel mensen zeiden tegen mij"Ze is goed voor Huub"..maar ze is moeder van die kleine en ik hoop alleen dat Huub Sophie zo vaak mogelijk kan zien als vader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |