Google Cache kun je niet wegdoen.. Dus bring it on! Leugenaar!quote:Op zondag 1 november 2009 01:23 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Tweets kun je zo weer weghalen hoor.Wist je dat nog niet? Ga je dan ook niet verkneukelen. bij voorbaat
Maar ze krijgt het ooit wel onder ogen. Oh gezellie, ik zat met mams bij de prive, lekker babbelen over hoe papa haar in elkaar roste.quote:Op zondag 1 november 2009 01:24 schreef Marloesz het volgende:
[..]
ach over paar jaar herkent niemand haar nog..
alle baby's lijken toch op elkaar..
Hele diepe zuchtquote:
****Zingt,ja,je vader die is gek,je bent zelf ook niet zo lekker,maar je vader is nog gekker****quote:
Een langspeelplaat is langquote:Op zondag 1 november 2009 01:26 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Hele diepe zucht![]()
Zou jij het pikken als jou man je zou slaan ?
En dan ook nog eens tijden je zwangerschap of net na bevalling ?
Gaan we weer....Vraag ff aan Hedda wat zij gedaan heeft,maar waren we ook niet bij.Maar gespuugd worden is indd minder erg als een klap.Vraag het event aan Huub hoe het precies zat.Niet ik maar jij dus.Heb je de echte waarheid.quote:Op zondag 1 november 2009 01:23 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Zij is anders niet de enige,,,,,Huub heeft ooit zelf toegegeven dat hij Hedda zijn vroegere vriendin niet bepaald zachtzinnig heeft behandeld
Heel langquote:
Ga weer lekker naar VOL..met je grote bek.quote:Op zondag 1 november 2009 01:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Google Cache kun je niet wegdoen.. Dus bring it on! Leugenaar!
Je bedoeld als hij niet liegt dan?quote:Op zondag 1 november 2009 01:27 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Gaan we weer....Vraag ff aan Hedda wat zij gedaan heeft,maar waren we ook niet bij.Maar gespuugd worden is indd minder erg als een klap.Vraag het event aan Huub hoe het precies zat.Niet ik maar jij dus.Heb je de echte waarheid.
stel het zou andersom geweest zijn..quote:Op zondag 1 november 2009 01:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Kweenie, ik vind het toch vreemd, breeduit lachend met je kind op schoot in alle pulpzooi je prive leven naar buiten gooien.
Me 2quote:Op zondag 1 november 2009 01:29 schreef Marloesz het volgende:
[..]
stel het zou andersom geweest zijn..
Stel!! voordat je dit als waarheid aanneemt..
Dan had Huub zijn lieve kleine dochter nog veel meer hebben uitgebuit..
en aangezien dat de kijker ook wel wil zien of hun dochter nog heel is..
Kan ik deze acties wel begrijpen..
welke vent slaat zijn vrouw 2 weken na de bevalling..
was echt anti claire, maar ik heb zeker respect voor haar gekregen..
Schat, ik vind het heel jammer dat je een nare relatie achter de rug hebt. Maar probeer mij niet van alles door de strot te duwen, hetzelfde riedeltje over and over again.quote:Op zondag 1 november 2009 01:28 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Heel langLaat je ook lekker in elkaar rossen door je man
Ik zat hier eerder... LEUGENAAR!quote:Op zondag 1 november 2009 01:29 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ga weer lekker naar VOL..met je grote bek.
Ze weet dat ze deze niet rond krijgtquote:Op zondag 1 november 2009 01:31 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Grappig,om te vertrekken als iemand je vraagt te bewijzen wat je zegt
Gelul en dat weet jequote:Op zondag 1 november 2009 01:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze weet dat ze deze niet rond krijgt..
tja,dan maar gaan slapen,dat lost het probleem opquote:Op zondag 1 november 2009 01:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze weet dat ze deze niet rond krijgt..
zo jij kan ook naar bedquote:Op zondag 1 november 2009 01:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Schat, ik vind het heel jammer dat je een nare relatie achter de rug hebt. Maar probeer mij niet van alles door de strot te duwen, hetzelfde riedeltje over and over again.
Mwa ik weet het niet, ik zou de kleine er sowieso buiten hebben gehouden. Ik wacht op mn dooie akkertje af, de waarheid zal ooit wel boven tafel komen. Vooralsnog is er geen sprake van hoor en wederhoor. Het woord geslagen is door Claire zelf nog niet eens gebruikt.quote:Op zondag 1 november 2009 01:29 schreef Marloesz het volgende:
[..]
stel het zou andersom geweest zijn..
Stel!! voordat je dit als waarheid aanneemt..
Dan had Huub zijn lieve kleine dochter nog veel meer hebben uitgebuit..
en aangezien dat de kijker ook wel wil zien of hun dochter nog heel is..
Kan ik deze acties wel begrijpen..
welke vent slaat zijn vrouw 2 weken na de bevalling..
was echt anti claire, maar ik heb zeker respect voor haar gekregen..
Ja en...quote:Op zondag 1 november 2009 01:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ze krijgt het ooit wel onder ogen. Oh gezellie, ik zat met mams bij de prive, lekker babbelen over hoe papa haar in elkaar roste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |