Ben geen echte fan van sennheiser, klinkt wel leuk enzo, maar niet mijn sound. Niet dat je iets fatsoenlijks kan krijgen voor 30euquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:52 schreef Folmer het volgende:
zolang het maar van sennheiser is ja heerlijk spul
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:10 schreef Basekid_NZ het volgende:
Skullcandy!
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:10 schreef Seven. het volgende:
Sennheiser is gewoon het beste.
quote:Evengoed, mijn sennheisers vielen na 4 maanden ook uit elkaar, maar ik gebruik het spul dan ook zeer intensief.
Onzin. Sennheiser maakt prima koptelefoons die gewoon gelijkwaardig mee kunnen met de rest van de markt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:29 schreef TimMer1981 het volgende:
Weleens van Beyerdynamic, AKG en Shure gehoord? Die vegen stuk voor stuk Sennheiser zo van de tafel.
right....quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:29 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Weleens van Beyerdynamic, AKG en Shure gehoord? Die vegen stuk voor stuk Sennheiser zo van de tafel.
[..]
Ja met merken zoals Sony en dergelijke. Ga je kijken naar échte studioheadphones van bijvoorbeeld Beyerdynamic en AKG enzovoorts dan zit daar wel degelijk verschil in.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Onzin. Sennheiser maakt prima koptelefoons die gewoon gelijkwaardig mee kunnen met de rest van de markt.
Ik heb trouwens een Sennheiser HD555, bevalt prima.Hiervoor een Beyerdynamic DT 440 gehad, maar die drukte nogal hard op mijn oren en daar kreeg ik dus last van, qua geluidskwaliteit vond ik het vergelijkbaar met de HD555.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:16 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik heb nou al een aantal keer de AKG K 701 op m'n kop gehad en geen Sennheiser die zich daar mee kan meten. Je moet het verschil alleen wel kúnnen horen.
Je gebruikt natuurlijk ook geluidskabels die gemaakt zijn door engeltjes tijdens volle maan...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:16 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Je moet het verschil alleen wel kúnnen horen.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:35 schreef Blik het volgende:
[..]
Je gebruikt natuurlijk ook geluidskabels die gemaakt zijn door engeltjes tijdens volle maan...
Niet alle Sennheisers zijn goed, welke had je? Ik heb zelf de HD595 em HD650, zeer goede koptelefoons.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:10 schreef Basekid_NZ het volgende:
Mn eerste Sennheiser ging na 2 maanden kapot, en mn volgende al na 1 dag...
Ik vind ze niks dus
Dan gaat het je toch echt meer geld kosten..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:43 schreef Grimmjoww het volgende:
Ok bedankt voor de reacties allemaal ik denk dat ik wel wat beter wil dan de senheisser ik wil er niet meer dan 60 euro aan besteden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |