En dan gaat mijn Verz.premie weer zogenaamd noodzakelijk omhoog...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:35 schreef Aethereal het volgende:
Waar maak je je druk om? Heb gewoon even geduld tot Darwin ingrijpt.
Zolang Darwin zich maar niet aan mijn auto vergrijpt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:35 schreef Aethereal het volgende:
Aha, dus dat is de onderliggende klacht!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:37 schreef skattebaut het volgende:
[..]
En dan gaat mijn Verz.premie weer zogenaamd noodzakelijk omhoog...
Wat voor auto heb je dan? Een Mitsubishi Lancer Evolution.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:38 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Zolang Darwin zich maar niet aan mijn auto vergrijpt.
U is geïndoctrineerd door de spee-bende?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:35 schreef Tassiepassie het volgende:
terechte klacht.
Hard rijden mag wel he
Duurt te lang, politie moet zich er eens echt mee bezig gaan houden ipv op bureau of in de berm te liggen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:35 schreef Aethereal het volgende:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:42 schreef skattebaut het volgende:
U is geïndoctrineerd door de spee-bende?
Snelheid is helemaal niet, zoals wekelijks beweerd, oorzaak van dodelijke ongevallen.
Maakt dat uit? Zolang Darwin maar niet door rood komt jakkeren word er ook niet vergrepenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:39 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Wat voor auto heb je dan? Een Mitsubishi Lancer Evolution.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
Over het wangedrag van deze aso-groep verkeersdeelnemers kun je de hele Fok server vullen.quote:
Eens.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:46 schreef Tassiepassie het volgende:
Hard rijden waar dat kan en waar het niet gevaarlijk is voor anderen is![]()
![]()
Onverantwoord hard rijden en regels negeren is
I.d.d. en leuke toepasselijke foto.quote:
Als je dat 's nachts doet zonder ander verkeer, allah.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:07 schreef LoggedIn het volgende:
door rood rijden is niks mis mee, maar je moet wel je momenten kunnen kiezen idd..
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:10 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Als je dat 's nachts doet zonder ander verkeer, allah.
Maar overdag in de spits??? levensgevaarlijk.
Ik weet dat ik niet dergelijk beledigende woorden moet kiezen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:34 schreef skattebaut het volgende:
Grapje.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
goeie klacht, levensgevaarlijk.
Voeg je zelf ook wel eens woorden toe?quote:
noch.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:49 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Rijgedrag raakt veelal kant nog wal.
voetgangers kunnen 9/10 x gewoon.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:27 schreef Acinonyx het volgende:
terechte klacht, zie het hier erg vaak gebeuren, ook met voetgangers en fiets-/brommer-volk
Cvccc vvcvcv vcvcccvcvvv vc cvc cc vvcvcvvvcvvcc.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:06 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Voeg je zelf ook wel eens woorden toe?
Of heeft je keyboard alleen control c en control v knoppen?
Als iedereen dat zou doen, gaat het heel snel foutquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:01 schreef ouderejongere het volgende:
Er is verschil tussen 'rood' en 'donker oranje'. Voor mij geldt: als de auto voor mij doorrijdt, dan ga ik ook.
Ik houd mij altijd aan de maximumsnelheid, in tegenstelling tot TS.
quote:
Ja, en dan knalt ie ala darwin op mijn auto, nee dank je.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:35 schreef Aethereal het volgende:
Waar heb jij je auto theorie gehaald man?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:12 schreef synnath het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik rijd alleen nog door als het nog net kan, maar met een beetje pech houd een agent je toch aan want ook oranje betekend stoppen, alleen verder als 't echt niet meer kan.
Dat is de essentie van de klacht van TS inderdaad. Zolang mensen alleen zichzelf nomineren voor de Darwin is het goed.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:38 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Zolang Darwin zich maar niet aan mijn auto vergrijpt.
Mits je daarna niet komt janken over boetes.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:35 schreef Tassiepassie het volgende:
terechte klacht.
Hard rijden mag wel he
Mja, maar omdat het merendeel van de mensen in het verkeer onvoldoende oplet is het alsnog vele malen veiliger wanneer mensen zich aan de snelheid houden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:42 schreef skattebaut het volgende:
[..]
U is geïndoctrineerd door de spee-bende?
Snelheid is helemaal niet, zoals wekelijks beweerd, oorzaak van dodelijke ongevallen.
Maar wel onoplettendheid, lompheid, te voorzichtig, angst etc.
Ik heb geen probleem met doorrijders, wel met slakken.
Zal me echt egaal zijn of je me inhaalt met 130.
Maar ga niet voor me rijden met 100.
En rijd zeker niet door een rood licht, dat is levensgevaarlijk en alleen voorbehouden aan NS machinisten.
Dat dus.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:12 schreef synnath het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik rijd alleen nog door als het nog net kan, maar met een beetje pech houd een agent je toch aan want ook oranje betekend stoppen, alleen verder als 't echt niet meer kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |