Solid advies daarquote:'Nou voor ingewikkelde vragen over games ga je maar naar de Gamesworld, die is ergens aan de grote markt'
Want?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
"Wat raad u me aan?"
- Een cursusje Nederlands.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:36 schreef omg-rmc het volgende:
[..]
Want?Je bent een t vergeten. Gannef.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heil mijzelf!Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
BS, waar hij het meeste op verdient.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:35 schreef L0t.. het volgende:
Zo'n verkoper adviseert toch altijd de duurste
Die komma leest er moeilijk weg idd als die er niet staatquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:36 schreef tong80 het volgende:
'Ik loop een Free Record Shop in '
Toen stopte ik met lezen.
dat dusquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Welke versie het beste is? Diegene zonder poespas en bull. 20 euro meer betalen voor een fucking blikken omhulsel.
Dit dusquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:40 schreef Civilian het volgende:
Er is dus geen verschil tussen de spellen, alleen de extra'tje die je krijgt? Hoe kan een ander jou daar nou over adviseren welke je het beste kan nemen?
Je mag van een gamestore toch wel verwachten dat het personeel een klein beetje op de hoogte is van wat ze verkopen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:42 schreef Neroje het volgende:
Ja, het is verschrikkelijk dat ze dat niet eens uit hun hoofd weten allemaal!
Echt, van die mensen... Toen ik nog in de supermarkt werkte werd mij eens gevraagd welke boter het zoutst was... Klanten zoals TS die denken dat medewerkers van een winkel alles weten...
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:50 schreef Mriya het volgende:
[..]
Je mag van een gamestore toch wel verwachten dat het personeel een klein beetje op de hoogte is van wat ze verkopen?Zoiets heet klantenservice, dat je met vragen bij het personeel terecht kan. Vooral als je wil weten of een spel nog op voorraad is, en vervolgens te horen krijgt dat ze nog nooit van het spel gehoord hebben. En dan gaan ze niet even eerst in de computer kijken, nee! dan gaan ze daar staan proberen om JOU ervan te overtuigen dat het spel niet bestaat.
_!
Vooral bij FreeRecordShop gebeurt dit vaak.
Ja, want daar werken allemaal super geinterreseerde mensen, met een game-opleiding, en geen 16-jarige drolletjes die geld voor bier willen verdienen en het verder geen flikker boeit.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:42 schreef omg-rmc het volgende:
Ja, fucking gek dat je verwacht dat mensen die in 'gamesworld' werken ooit van call of duty modern warfare hebben gehoord....![]()
Dit inderdaad...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:55 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, want daar werken allemaal super geinterreseerde mensen, met een game-opleiding, en geen 16-jarige drolletjes die geld voor bier willen verdienen en het verder geen flikker boeit.
Bedankt, ik was daar al uit, maar toch. Vraag is nu, welke haal ik?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:02 schreef On het volgende:
Om je even op weg te helpen heeft Modern warfare de normale versie, een editie met een steelcase en artboek en een hele speciale editie met nachtkijker. Varieert van 60, 80 en rond de 150 euro geloof ik.
Geen dank.
Blijkt van niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:55 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, want daar werken allemaal super geinterreseerde mensen, met een game-opleiding, en geen 16-jarige drolletjes die geld voor bier willen verdienen en het verder geen flikker boeit.
De goedkoopste, het gaat toch om het spel?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:05 schreef omg-rmc het volgende:
[..]
Bedankt, ik was daar al uit, maar toch. Vraag is nu, welke haal ik?
Prestige Edition. ¤169 met Night Vision Goggles.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:05 schreef omg-rmc het volgende:
[..]
Welke je wil. Vraag je ook aan andere mensen wat je wil drinkenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:05 schreef omg-rmc het volgende:
[..]
dudequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:12 schreef Mriya het volgende:
[..]
Prestige Edition. ¤169 met Night Vision Goggles.
[ afbeelding ]
Wat een prijs zeg, wel vet natuurlijk.
Wat moet je ermeequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:12 schreef Mriya het volgende:
[..]
Prestige Edition. ¤169 met Night Vision Goggles.
[ afbeelding ]
Wat een prijs zeg, wel vet natuurlijk.
Wat weet jij nou van de kwaliteit van het spel? Het spel komt pas op 10 November uit?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:28 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Wat moet je ermee'prestige edition' Flikker toch op, het is gewoon een spel met een nachtkijker van kutkwaliteit.
Ik zeg ook niks over de kwaliteit van het spel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:32 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van de kwaliteit van het spel? Het spel komt pas op 10 November uit?
Sorry, verkeerd gelezen, wat weet je van de nachtkijker dan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:34 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Ik zeg ook niks over de kwaliteit van het spel.
Wellicht weten ze wel iets van het product af en kunnen ze me er meer over vertellen. Het is zeg maar personeel in een game winkel...quote:Op zondag 1 november 2009 01:45 schreef Mindstate het volgende:
Je bent wel vrij dom als je aan personeel gaat vragen wat je moet kopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |