Sterk debaterquote:Op maandag 2 november 2009 23:28 schreef golfer het volgende:
Marcouch komt aan deze tafel nog als meest genuanceerd en minst stokpaardjes hanterend over.
Holman teert al jaren voort op de vriendschap met Theo en blijft het uitbaten.
Hij bleef i.i.g. in gesprek. Dat ontbreekt nogal tegenwoordig.quote:Op maandag 2 november 2009 23:39 schreef capricia het volgende:
Nou ik die beelden zie van Theo die in debat op straat gaat over de moslim-issues, mis ik hem als persoon toch echt wel!
Ja, dat vond ik erg mooi. Een van de weinigen die zo met mensen IN gesprek ging en bleef, ipv OVER mensen zoals nu. Wat kunnen we dat soort Theo's nu goed gebruiken zeg...quote:Op maandag 2 november 2009 23:41 schreef Stali het volgende:
[..]
Hij bleef i.i.g. in gesprek. Dat ontbreekt nogal tegenwoordig.
1 groot ding was dat hij zijn inzichten kon bijstellen op basis van discussie en daarin zijn ongelijk kon toegeven.quote:Op maandag 2 november 2009 23:39 schreef capricia het volgende:
Nou ik die beelden zie van Theo die in debat op straat gaat over de moslim-issues, mis ik hem als persoon toch echt wel!
Ja, grappig. Moest toen hij nog leefde weinig van hem hebben. Maar juist door heel veel beelden die je terug ziet ben ik daar toch wel anders over gaan denken.quote:Op maandag 2 november 2009 23:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik erg mooi. Een van de weinigen die zo met mensen IN gesprek ging en bleek, ipv OVER mensen zoals nu. Wat kunnen we dat soort Theo's nu goed gebruiken zeg...
Zeker, het debat is veel te verkrampt nu.quote:Op maandag 2 november 2009 23:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik erg mooi. Een van de weinigen die zo met mensen IN gesprek ging en bleek, ipv OVER mensen zoals nu. Wat kunnen we dat soort Theo's nu goed gebruiken zeg...
Wil je die naam niet in 'normale' topics uitspreken!quote:Op maandag 2 november 2009 23:45 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, grappig. Moest toen hij nog leefde weinig van hem hebben. Maar juist door heel veel beelden die je terug ziet ben ik daar toch wel anders over gaan denken.
Maar goed het is met Wilders ook allemaal wel gek geworden natuurlijk. (Mijn mening maar hoor.)
quote:Op maandag 2 november 2009 23:52 schreef DrDentzz het volgende:
Gaaf lied
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |