maar wat een kippenhok daar.quote:
Vermoeiende discussie was datquote:Op maandag 2 november 2009 23:08 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
maar wat een kippenhok daar.
maar scheffer rouleert.
Hij kan nu moeilijk anders gaan zeggen, dat ondermijnt alles wat hij moet verdedigenquote:Op maandag 2 november 2009 23:11 schreef Q.E.D. het volgende:
Voor de 80e keer komt Spong als dwaas uit de mouw.
Ik moet altijd lachen als ik zijn gezicht zie. Die blikken, geweldig.quote:Op maandag 2 november 2009 23:11 schreef qonmann het volgende:
Die Spong..waarom ze hem altijd weer uitnodigen..
wat doen ze er eigenlijk ?quote:Op maandag 2 november 2009 23:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat zullen thomas van luyn en mike boddé zich vervelen bij zo'n discussie.
truequote:Op maandag 2 november 2009 23:14 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen als ik zijn gezicht zie. Die blikken, geweldig.
Vind het nogal erg mee vallen, hij zegt rake dingen.quote:Op maandag 2 november 2009 23:18 schreef Plato1980 het volgende:
Die Holman zegt ook met het jaar vreemdere dingen.
Hij velt een oordeel over een onderzoek wat hij niet gelezen heeft.quote:Op maandag 2 november 2009 23:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vind het nogal erg mee vallen, hij zegt rake dingen.
Hij reageert op uitspraken van mensen die wel uitgelekte stukken hebben gelezen en daarop uitspraken doen. Dus wat is je punt ? Hij kakelt net zo mee als de rest die het ook niet allemaal zelf gelezen hebben en zelf een mening hebben kunnen vormen.quote:Op maandag 2 november 2009 23:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij velt een oordeel over een onderzoek wat hij niet gelezen heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |