eet smakelijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo maar eens eten maken. Patat
Ik had vanmiddag in de lunchpauze op werk friet gegetenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo maar eens eten maken. Patat
Jij probeert me uit de tent te lokken hčquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag in de lunchpauze op werk friet gegeten.
Fhaquote:
Dat krijg je van nachtelijk spammen he, dan ben je overdag kapotquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
KOFFIE !!!!
heb ik echt nodig![]()
ben nou al moe en moet nog tot 5 uur
Daar heb jij groot gelijk inquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat krijg je van nachtelijk spammen he, dan ben je overdag kapot.
Ik heb een keer gezond gegeten op zaterdagquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
Patat zit er weer netjes in. Nu een kopje thee voor de verzadiging van de vetten![]()
daar niet vanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat krijg je van nachtelijk spammen he, dan ben je overdag kapot.
Dat is wel gezond ja, maar zuurkoolquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een keer gezond gegeten op zaterdag.
Had een zuurkoolstamppot met Unox-worst gemaakt.
nou snel danquote:
Waardoor je moe bent omdat je in de nacht hebt zitten spammen!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar niet van![]()
dat krijg je als 1 of andere achterlijke mongool je s'morgens om 9 uur wakker belt
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waardoor je moe bent omdat je in de nacht hebt zitten spammen!
Ik kan niet zoveel posten tijdens werk hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]nog gewoon aan het werk was
Ik kan helemaal niet posten tijdens werkquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik kan niet zoveel posten tijdens werk hoor
Ik kan het wel, maar vind het nu kunnenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niet posten tijdens werk
Heel goed van jequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik kan het wel, maar vind het nu kunnen
Ik post ook steeds minder onder werktijdquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik kan het wel, maar vind het nu kunnen
Goed bezig Herman!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik post ook steeds minder onder werktijd.
Schuren tegen je stoel, dat helpt ook wel aardigquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:53 schreef Fha het volgende:
Wil iemand mijn rug krabben? Kan er net niet bij
Ik heb geen stoelquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Schuren tegen je stoel, dat helpt ook wel aardig
Grijp Bolle met een hand bij zijn voorpoten en met de andere bij zijn achterpoten, en wrijf hem langs je rug!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb geen stoelIk heb een bank en dat werkt voor geen meter helaas. Ik denk dat ik er maar een vork bij pak
Straks word hij misselijk en kotst hij over me heenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Grijp Bolle met een hand bij zijn voorpoten en met de andere bij zijn achterpoten, en wrijf hem langs je rug!
Krijg je er nog aromatherapie bij, ook!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Straks word hij misselijk en kotst hij over me heen![]()
Ieeeelh!!!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Krijg je er nog aromatherapie bij, ook!.
als baas zijn kan je meerquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik kan niet zoveel posten tijdens werk hoor
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Krijg je er nog aromatherapie bij, ook!.
is toch een hele zinquote:
werkkoffiequote:
Parteeeeehquote:
is het rondquote:
Een surprise eiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |